860lacov Opublikowano 29 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2012 Jakiś czas temu wysłałem kartę graficzną na gwarancji do sklepu techplanet.pl Data przyjęcia zgłoszenia to 09.05.2012 Kiedy jakiś czas temu próbowałem dowiedzieć się co z kartą się dzieje otrzymałem następująca odpowiedź : W związku z tym, że reklamowany produkt został wysłany bezpośredniodo producenta, termin realizacji naprawy gwarancyjnej przekroczy przewidywany termin 14 dni roboczych. Czy możecie mi powiedzieć czy firma może wydłużyć bezkarnie czas realizacji gwarancji? Nie wiem dokładnie jak to wygląda bo z techplanet.pl mam jedynie dowód zakupu więc nie mam żadnej umowy gwarancyjnej, ale wydaje mi się, że normą jest 14 dni roboczych lub 21 dni "wszystkich". Jak to wygląda? Mogę coś zrobić aby przyśpieszyć sprawę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2012 Wzięte z regulaminu tego sklepu Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od daty uznania zasadności reklamacji. W przypadku konieczności wysłania towaru do specjalistycznych serwisów okres naprawy może zostać wydłużony. Więc możesz czekać i dwa miesiące, ale generalnie powinni się wyrobić w 28 dniach roboczych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prolog Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2012 Z tego co wiem to gwarancję realizuje producent, więc pośrednictwo sklepu tylko wydłuża okres naprawy/wymiany. Co innego gdybyś się powoływał na niezgodność towaru z umową itp czyli sytuacje w których towar wymienia lub zwraca koszty sklep. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...