Caleb Opublikowano 4 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2012 (edytowane) Nowa odsłona serii Splinter Cell ma być jednym z gwoździ programu konferencji koncernu Ubisoft na targach E3. Z myślą o graczach, którzy z różnych powodów nie będą mogli w środku nocy śledzić relacji z Los Angeles, wydawca uchylił rąbka tajemnicy. Obszerny fragment gameplay'a gry Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist pokazany został w trakcie eventu zorganizowanego przez Microsoft. Wcześniej na oficjalnej stronie internetowej produkcji pojawiła się pierwsza porcja screenów. Plotki o powrocie Sama Fishera krążą od kilku dni. Marketingowcy z Ubisoftu najwyraźniej doszli do przekonania, że skoro nie udało się utrzymać tajemnicy, to przynajmniej trzeba rozgrzać atmosferę przed oficjalną zapowiedzią debiutanckiej gry studia Ubisoft Toronto. Pierwsze materiały wskazują, że agent wciąż jest w doskonałej formie, a nawet wydaje się nieco... odmłodzony. To akurat zmiana aktora, który użyczył wizerunku i głosu głównemu bohaterowi. Michaela Ironside'a zastąpił w tej roli Eric Johnson. Fabuła gry przedstawia zmagania z niebezpieczną organizacją narodów niezadowolonych ze światowego prymatu Stanów Zjednoczonych. Prezydent USA nadaje Fisherowi i kierowanej przez niego jednostce specjalnej prawa do podejmowania wszelkich działań, by zniweczyć plan ataków terrorystycznych, znany jako The Blacklist. Niestety, dla ortodoksyjnych fanów serii mamy przykrą wiadomość. Czasy kiedy główny bohater chował się w cieniu i unikał rozgłosu odeszły w niepamięć. Zaprezentowane fragmenty gameplay'a obfitują w wybuchy i strzelaniny. Deweloperzy z Ubisoft Toronto przekonują jednak, że Blacklist będzie największym projektem w dotychczasowej historii cyklu Splinter Cell. Rozgrywka stanowić ma miks elementów i rozwiązań doskonale znanych fanom serii oraz innowacji. Pojawi się m.in. wsparcie dla technologii rozpoznawania głosu za pośrednictwem kontrolera Kinect, dzięki czemu gracze będą mogli np. zaabsorbować uwagę przeciwnika krzykiem. Tom Clancy's Splinter Cell : Black List trafi na sklepowe półki wiosną przyszłego roku. Gra wydana zostanie w wersjach na komputery PC oraz konsole Xbox 360 i PlayStation 3. Edytowane 4 Czerwca 2012 przez Caleb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 4 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2012 Po tym filmiku widze ze mnie chyba gra skusi , zeby tylko nie bylo liniowo do bolu to mnei w dzisiejszych grach denerwuje najbardziej . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooter Opublikowano 4 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2012 (edytowane) Ostatni Splinter Cell, który mi się podobał to Chaos Theory. Mam nadzieję, że ta część będzie kładła nacisk na skradanie. Na trailerze niby widać skradanie, ale jest ono raczej dość mechaniczne - ot pokazana najbardziej miodna ścieżka, którą będzie trudno wypracować w real-life gaming'u. Edytowane 4 Czerwca 2012 przez shooter 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Modd Opublikowano 4 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2012 Nie wygląda to dobrze :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moe Opublikowano 4 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2012 "zajeżdża" assassins creed Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2012 Widze ze wartosciowe produkcje dla starych wyjadaczy to juz produkt niszowy :unsure: 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2012 Mnie się tam spodobało. Jeżeli jest kilka możliwych opcji do rozwiązania każdego problemu napotkanego po drodze, to idę o zakład, że skradanie będzie jedną z nich. I jak moja przygoda z grami osadzonymi w... hmmm... wojskowych klimatach skończyła się na DF:BHD i Crysis, tak w to sobie chętnie zagram. Właśnie po to, żeby się poskradać. Mam tylko nadzieję, że nie trzeba będzie po drodze zbierać stada achievmentów, przedzierając się przez setki cutscenek, pokazujących, że za rogiem z prawej jest jakiś Ahmed z WKMem. ___ dzięki czemu gracze będą mogli np. zaabsorbować uwagę przeciwnika krzykiem. - Krzyyyysieeeek! Obiaaad! - wzzzzit!! *headshot* - Maaaaamooooo! <_< 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2012 Mnie się tam spodobało. Jeżeli jest kilka możliwych opcji do rozwiązania każdego problemu napotkanego po drodze, to idę o zakład, że skradanie będzie jedną z nich. I jak moja przygoda z grami osadzonymi w... hmmm... wojskowych klimatach skończyła się na DF:BHD i Crysis, tak w to sobie chętnie zagram. Właśnie po to, żeby się poskradać. Mam tylko nadzieję, że nie trzeba będzie po drodze zbierać stada achievmentów, przedzierając się przez setki cutscenek, pokazujących, że za rogiem z prawej jest jakiś Ahmed z WKMem. ___ - Krzyyyysieeeek! Obiaaad! - wzzzzit!! *headshot* - Maaaaamooooo! <_< Przeciez to ze tak wlasnie bedzie jest tak pewne jak to, ze nie wyjdziemy z grupy :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2012 (edytowane) Sam Fisher chyba dołączył do asasynów xD i do tego akcje bardziej w stylu call of duty niż typowego skradania się... Grafika prezentuje się wstrętnie. Ale zauważyłem, że chyba wszystkie gry na e3 są ogrywane na xboxie360 i dlatego wyglądają żenująco beznadziejnie. Edytowane 5 Czerwca 2012 przez SpectatorX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rikki Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2012 Ja grałem tylko w pierwsze trzy części ale obejżywszy trailer jestem skłonny sięgnąć po tą odsłonę. Co by tu nie mówić wygląda zjawiskowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2012 (edytowane) Ja grałem tylko w pierwsze trzy części ale obejżywszy trailer jestem skłonny sięgnąć po tą odsłonę. Co by tu nie mówić wygląda zjawiskowo. No potencjal przechodzenia misji w stylu pierwowzoru wrecz wylewa sie z pokazanego gameplay'a. Zenujacy jest kierunek, w ktorym zmierzaja gry. Juz pomijam zerowanie na sukcesie produkcji (w przypadku serii) z sprzed kilku lat ale to odmozdzajace prowadzenie rozgrywki w nowych tytulach mnie oslabia. Jedno wielkie QTE. Edytowane 5 Czerwca 2012 przez Carson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rikki Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2012 Nigdzie nie napisałem, że jest podobieństwo do korzeni serii. Po prostu obrany kierunek jestem w stanie zaakceptować, przystosować się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uziel101 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2012 Akcja w dzień... :angry: Popieram wcześniejszą opinię, że ostatni doby Sam to było Chaos Theory. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mycobacterium Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2013 No potencjal przechodzenia misji w stylu pierwowzoru wrecz wylewa sie z pokazanego gameplay'a. Zenujacy jest kierunek, w ktorym zmierzaja gry. Juz pomijam zerowanie na sukcesie produkcji (w przypadku serii) z sprzed kilku lat ale to odmozdzajace prowadzenie rozgrywki w nowych tytulach mnie oslabia. Jedno wielkie QTE. Odradzam, sterowanie postacią jest kiepskie, beznadziejne. Pomijam miażdżące wymagania sprzętowe.. A szumiało na forach po wypuszczeniu ostatniej odsłony, nie wzięli sobie do serca głosu konsumenta. Szkoda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TSRules Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2013 typowo, to wygląda na bidną konwersję z konsoli, procek na 100% zużycie a nic sie nie dzieje w tych ciasnych lokacjach ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2013 imao kepsko. to juz nie ten sam dobry splinter cell sprzed lat. lepiej juz bylo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2013 (edytowane) W showbiznesie największe pieniądze zarabiają kontynuacje wielkich hitów, ponieważ przyzwyczajenia stanowią drugą naturę człowieka i przeciętny konsument najczęściej wybiera dobrze znane marki. Głupie oraz przyziemne to nawyki, ale niestety tak wygląda aktualna sytuacja rynkowa, co potwierdzają statystyki sprzedaży. Producenci z kolei lubią szybki zarobek, więc koło się zamyka i teoretycznie wszyscy powinni być szczęśliwi... Nie wiedzieć czemu później wiara narzeka, że wszędzie brakuje oryginalności oraz powiewu świeżego powietrza, skoro sama konsekwentnie nakręca ten proceder. Skutkuje to nieustającą falą sequeli, prequeli i remake'ów, jakie zazwyczaj nie mogą równać się z wiekowymi pierwowzorami. Przesadzam? W minionych miesiącach przerabialiśmy już Crysis 3, Tomb Raider, Rise of the Triad, Mortal Kombat, natomiast teraz przyszła pora na Splinter Cell: Blacklist. Ostatnie odsłony cyklu nie wzbudzały wielkich emocji, głównie z powodu odejścia od korzeni, co spowodowało falę niezadowolenia z decyzji programistów, ale Ubisoft ciągle wierzył w siłę nośną ciężko wypracowanej marki... Oby się przypadkiem nie przeliczył... Recenzja Splinter Cell: Blacklist - Schowaj się Sam! Edytowane 27 Sierpnia 2013 przez Caleb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaijitsu Opublikowano 27 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2013 Czy tylko ja mam problem z odpaleniem tej gry? Za 1 razem ściągnął się patch 920 MB, potem znów 920 MB, teraz 500 MB -_- I tak za każdym razem co uruchomię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 27 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2013 Są trzy pacze do ściągnięcia, potem masz spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechotnik Opublikowano 27 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2013 Umnie to samo. Kilkakrotnie przy próbie uruchomienia ściągał się kolejny patch, jakby nie mogły się wszystkie hurtem zainstalować. Czy znacie jakiś sposób na rozpoczęcie single playera od nowa, ale BEZ utraty sprzętu już zdobytego podczas poprzedniego przejścia? Chcę ukończyć wszystkie misje jeszcze raz tym razem na poziomie Perfectionist i nie uśmiecha mi się zdobywanie wszystkiego od początku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaijitsu Opublikowano 27 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2013 Da się w tej grze jakoś robić save? Gra we współpracy bez save jest beznadziejna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechotnik Opublikowano 27 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2013 Da się w tej grze jakoś robić save? Gra we współpracy bez save jest beznadziejna. Podczas misji w single player save'y są automatyczne - jeśli wychodzisz z gry, po ponownym uruchomieniu powracasz do misji od ostatniego save'a. Tryb współpracy niestety bez savów - jak opuścisz grę podczas misji, zaczynasz od nowa. Misje współpracy są zapisywane tylko jako „ukończone” dopiero po przejściu, odblokowując nowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaijitsu Opublikowano 27 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2013 (edytowane) Ehh to średnio mi się to podoba. Chciałem z bratem przejść w trybie współpracy ale zazwyczaj głupi błąd zmusza do ponownego przechodzenia całego poziomu co jest nużące. Mogli by zrobić chociaż jakieś checkpointy. Uczenie się poziomów na pamięć tylko po to aby przejść to za 1 razem jest idiotyczne. Edit. Zamiast ładować tyle patchy zmienili by to sterowanie na normalne. Wszystko robi się dwoma klawiszami i postać nie zawsze robi to co jej się każe. Edytowane 29 Grudnia 2013 przez kaijitsu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...