Skocz do zawartości
:Focus

Watch Dogs

Rekomendowane odpowiedzi

12713.jpg

Czy Watch Dogs pójdzie na moim komputerze? Jaka karta graficzna i procesor są potrzebne do komfortowej zabawy? Co muszę wymienić żeby wszystko działało płynnie? Takich pytań przybywało w ostatnich tygodniach w komentarzach pod aktualnościami dotyczącymi Watch Dogs, którego wymagania sprzętowe od pierwszych oficjalnych zapowiedzi budziły niepokój właścicieli pecetów. Dzisiaj postaramy się sprawdzić jakiej maszyny faktycznie gra potrzebuje do ukazania pełni możliwości, bowiem wersja dedykowana platformie Windows powinna być ładniejsza od next-genów. Chociaż Ubisoft w rekomendowanej konfiguracji podawał stosunkowo słabą kartę graficzną i bardzo mocny procesor, mieliśmy pewne wątpliwości odnośnie takiego zestawu, zwłaszcza iż nieproporcjonalność podzespołów była ewidentna. Intel Core i7-3770 albo AMD FX-8350 obok GeForce GTX 560 Ti tudzież Radeon HD 7850 trochę zastanawiały, wszak większość współczesnych dobrze napisanych gier przerzuca ciężar obliczeń na kartę graficzną... Czy wymagania sprzętowe Watch Dogs rzeczywiście są powodem do zmartwień? Bezsprzecznie to morderca słabych komputerów, czego potwierdzenie znajdziecie w teście wydajności procesorów i kart graficznych.

Edytowane przez Caleb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem preorder. Coś tam miało być dodane. Jakieś ciuchy I coś jeszcze.

W "garderobie" nic nie znalazłem, ale grałem przed premierą. Czy coś jest ie tak czy po premierze powinno się coś pojawić?

 

Wysłane przy użyciu Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mieliście tych cholernych przycięć KOSZMARNYCH w czasie testów na Ultra?

To wina doczytywania - przy ustawieniach tekstur na High nie występują nawet na słabych kartach graficznych z 2GB. 

Edytowane przez Caleb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To wina doczytywania - przy ustawieniach tekstur na High nie występują nawet na słabych kartach graficznych. 

To w takim razie póki co, bez spatchowania ze strony Ubisoftu, Ultra jest póki co niegrywalne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko informacyjnie: kupiłem w "promocji" za 44,99 i dzisiaj przyszedł kluczyk więc widać, że Ubisoft nie wykręca się od honorowania zamówień.

 

Pewnie mówisz o tym błędzie na stronie ubi, gdzie można było kupić taniej. :>

Gra okazała się na tyle słaba, że w zasadzie nie ma sensu z ich strony o dalszą walkę o ten tytuł także im to lotto.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To w takim razie póki co, bez spatchowania ze strony Ubisoftu, Ultra jest póki co niegrywalne?

Jest grywalne na kartach z 3GB+ VRAM, masz obok opcji informację, że gra rezerwuje 3GB VRAM na tekstury. U mnie śmigało OK, żadnych zaciachów, ale gierka siedzi na SSD. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest grywalne na kartach z 3GB+ VRAM, masz obok opcji informację, że gra rezerwuje 3GB VRAM na tekstury. U mnie śmigało OK, żadnych zaciachów, ale gierka siedzi na SSD. 

Dzięki za info, wrzucę na SSD i sprawdzę.

U mnie były mega ścinki w czasie jazdy a mam I7 4770K@4.3 ghz + GTX 780 Ti 1262/7400. Więc no...Sprzęt spokojnie styka, UBI jak zawsze "optymalizuje" gry... :)

Edytowane przez Gosu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie się gra też dodała sama do konta około godziny 10:30 (kupiona za 44,50 ;) )

 

Znalazłem przy okazji stery 14.6 od AMD - https://mega.co.nz/#!8ZEgCJyI!CXHI7xITu4GPvqE8TkZXTRc7x7wHqB5JwPp6a0QOKpY

 

Link póki co nie oficjalny, bo oficjalnego jeszcze nie ma nigdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest grywalne na kartach z 3GB+ VRAM, masz obok opcji informację, że gra rezerwuje 3GB VRAM na tekstury. U mnie śmigało OK, żadnych zaciachów, ale gierka siedzi na SSD. 

Gra źle zarządza pamięcia póki  tego nie poprawią będzie rwać , włączasz gierkę masz uzycie 3020mb , pograsz 1min czy 2 robi się już 2800mb. Włączasz AA użycie nie rośnie nawet w przypadku SSAA , parodia na resorach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra źle zarządza pamięcia póki  tego nie poprawią będzie rwać , włączasz gierkę masz uzycie 3020mb , pograsz 1min czy 2 robi się już 2800mb. Włączasz AA użycie nie rośnie nawet w przypadku SSAA , parodia na resorach.

U mnie nic nie rwie na Palit GTX 780 + i7-3770K. Tekstury i detale Ultra, MSAA x4. Gra na SSD, plik wymiany wyłączony, stery najnowsze. Gra oryginał, nie żaden przeciek. Na kartach z 2GB i Ultra jest już nieciekawie, ostro szarpie tez na High.

Edytowane przez Caleb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie nic nie rwie na Palit GTX 780 + i7-3770K. Tekstury i detale Ultra, MSAA x4. Gra na SSD, plik wymiany wyłączony, stery najnowsze. Gra oryginał, nie żaden przeciek. Na kartach z 2GB i Ultra jest już nieciekawie, ostro szarpie tez na High.

HDD+swap włączony :>

 

Edit:

 

Patch nic nie dał , ale wyłączenie swapu zrobiło swoje i nie ma rwania.

Edytowane przez sideband

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograłem około pół godziny bo musiałem wyjść z domu. W tym czasie przeszedłem prolog. Gra zapowiada się bardzo ciekawie. Postacie mają charakter. Natychmiast polubiłem Jordiego. Gra wygląda więcej niż przyzwoicie. Ustawienia mam jak z tabelki optymalnych dla GTX 760 ze strony geforce.com. Średnio jakieś 45 FPS. Płynność nie wzbudziła moich zastrzeżeń.

 

Polecam wszystkim zagrać i samemu wyrobić sobie opinie zamiast słuchać jutubowych czy internetowych trolli.

 

Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś wie jak zdjąć blokadę na 30fps ? Historia wygląda jak w większości next-gen'ów, tyle, że tutaj nie pomaga trick z alt+ctrl+del, anuluj i powrót do gry. Na ACIV:BF działa. We wszystkich next genach do tej pory doznawałem załamania jeśli chodzi o wydajność, do czasu jak nie znalazłem sposobu na włączenie triple buffering. Możliwe, że z Watch Dogs będzie tak samo. Jakieś pomysły ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz włączony vsync , ale karta nie potrafi utrzymać 60fps , więc idzie limit na 30fps. Wyłącz vsync i daj bufor klatek na 1 .

 

Tam gdzie masz problem z vsync pomoże ci potrójne buforowanie , ale wymuszenie przez d3doverridera działa tylko w przypadku gier 32bit.

Edytowane przez sideband

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ustaw bufor na jedną klatkę  Ew wymuś V-Sync w D3DOverrider. Musi być włączone potrójne buforowanie w tym programie. A ze strony sterownika należy wyłączyć. 

 

Radier oczywiście każdy ma prawo do własnej opinii. Na początku gra robi się ciekawa, ale potem jest montonna. Daleko temu do misji z GTA V. Może ktoś kto nie grał w GTA V ma łatwiej i mniejsze wymagania. Szkoda  bo to hakowanie jest niezłe i można by bardziej rozwinąć ten temat niż tylko wciskanie Q by wejść w kamerę w innym pomieszczeniu i hakować jakiś zamek w drzwiach. Fajne to  ale troszkę  za mało.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...