Skocz do zawartości
:Focus

Watch Dogs

Rekomendowane odpowiedzi

Fajne przez pierwsze kilka minut a później tak samo samo denne i powtarzalne jak assassin's creed, tyle w temacie. Widocznie radier ma małe wymagania w stosunku do gier albo nie może przełknąć, że wywalił w błoto 40zł i zachwala za wszelką cenę gniota. Pogra chwilę dłużej to oceni obiektywnie, bo po pół godzinnej rozgrywce wyzywać od trolli tych, którzy grali kilka godzin to "strzał za zero" w jego terminologii.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też pamiętam, że były na głównej. Mógłby ktoś rzucić linkiem?

 

Edit: Już mam. http://www.purepc.pl/rozrywka/gta_iv_fotorealistyczna_grafika_to_kwestia_kilku_modow

 

A Valve nie banuje za mody? Coś tam czytałem że jak wykryją że masz modyfikowane pliki to leci banik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Valve? A co ma Valve do GTA?

 

 

Nic, ale mam GTA na Steamie więc wole się upewnić.

 

Biją dzwony ale  nie wiesz w którym kościele. VAC może banować w MP przy kilku rdzennych produkcjach za mody.

 

To dobrze :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby było jasne. Niedawno kupiłem TV i wielce podjarany pożyczyłem od kumpla PS3 z GTA V. Myślę sobie to będzie uczta, GTA IV urzekło mnie klimatem. Trzymałem sprzęt u siebie ze 3 tygodnie i grę odpaliłem i pograłem może ze 3h. Nie da się znieść koszmarnie długich czasów ładowania, ciągłego mielenia płyty w napędzie. Może dla konsolowca to chleb powszedni. Ja dałem sobie spokój.

 

AMD Radeon Graphics @AMDRadeon Follow

Update: AMD Catalyst 14.6 Beta will be public in a few hours. Stay tuned, everyone! ^RH

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to gruba pupa widzę. Albo granie w 30 klatkach (odczuwalnych jak 15), albo z tearingiem bez vsync.. Bez synchronizacji gra chodzi jak miód i jak wszystkie inne next geny do tej pory (rzecz jasna mowa o ok 45 kl/s). Co z tego jak obraz się rozłazi na wszystkie strony, oj daawno nie było mi dane grać z czymś takim. D3DOverrider nie działa (ciekawe, że ACIV tez jest 64 bit a był na to sposób), ustawienie bufora klatek oczywiście nic nie daje na tearing a tylko zwiększa lag na myszce.

 

Macie jakiś sposób na to ? Mowa do tych, którym gra bez vsync chodzi mniej niż 60 a więcej niż 30 klatek. Te 30 klatek od bidy mogły by być ale gra się nie przyjemnie jeśli chodzi o rozglądanie.

Edytowane przez Włodi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to gruba pupa widzę. Albo granie w 30 klatkach (odczuwalnych jak 15), albo z tearingiem bez vsync.. Bez synchronizacji gra chodzi jak miód i jak wszystkie inne next geny do tej pory (rzecz jasna mowa o ok 45 kl/s). Co z tego jak obraz się rozłazi na wszystkie strony, oj daawno nie było mi dane grać z czymś takim. D3DOverrider nie działa (ciekawe, że ACIV tez jest 64 bit a był na to sposób), ustawienie bufora klatek oczywiście nic nie daje na tearing a tylko zwiększa lag na myszce.

 

Macie jakiś sposób na to ? Mowa do tych, którym gra bez vsync chodzi mniej niż 60 a więcej niż 30 klatek. Te 30 klatek od bidy mogły by być ale gra się nie przyjemnie jeśli chodzi o rozglądanie.

Włącz vsync w grze na pierwszą opcję? U mnie to odpowiada lockowi na 60 fps. Tzn nie mam więcej niż 60 fps, ale nie mam też skoków z 60 na 30 fps. Wszystko się płynnie przełącza. Działa tak jak powinien działać triple buffer właśnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to gruba pupa widzę. Albo granie w 30 klatkach (odczuwalnych jak 15), albo z tearingiem bez vsync.. Bez synchronizacji gra chodzi jak miód i jak wszystkie inne next geny do tej pory (rzecz jasna mowa o ok 45 kl/s). Co z tego jak obraz się rozłazi na wszystkie strony, oj daawno nie było mi dane grać z czymś takim. D3DOverrider nie działa (ciekawe, że ACIV tez jest 64 bit a był na to sposób), ustawienie bufora klatek oczywiście nic nie daje na tearing a tylko zwiększa lag na myszce.

 

Macie jakiś sposób na to ? Mowa do tych, którym gra bez vsync chodzi mniej niż 60 a więcej niż 30 klatek. Te 30 klatek od bidy mogły by być ale gra się nie przyjemnie jeśli chodzi o rozglądanie.

probowales ustawic w panelu sterowania nvidii synchronizacje adaptacyjna, przy jednoczesnym wylaczeniu vsync w grze?

 

Wysyłane z mojego GT-S6500 za pomocą Tapatalk 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

probowales ustawic w panelu sterowania nvidii synchronizacje adaptacyjna, przy jednoczesnym wylaczeniu vsync w grze?

Tak. Ta opcja działa tylko od 60fps w górę (bezsens jak dla mnie). Opcja "zmniejsz ilosc klatek o połowę" równiez niczym nie skutkuje (nie tylko w Watch Dogs).

 

 

Włącz vsync w grze na pierwszą opcję?

Tak. Próbowałem już wszystkich możliwych konfiguracji.

 

Możliwe, że format i przesiadka z win 7x 64 na win 8.1 by coś pomogła w tym względzie ? Bo w sumie mógłbym sie dzisiaj za to zabrać. Obecny system ma już trochę, pracuję na nim od sierpnia 2013.

Edytowane przez Włodi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A Blizzard się lepiej postarał na premierę Diablo 3?

Albo EA przy okazji niemal każdej premiery większej gry.

Albo jak dawali L4D na Steam. Nawet Valve klękło

 

W dzisiejszych czasach nie ma mocnych. I nie żebym starał się ich bronić. Napięcie się rozładuje i będzie można grać.


AMD Catalyst™ 14.6 Beta Driver for Windows® Operating System
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cóż, z ciekawości sprawdziłem tą grę i o ile sam pomysł na grę wydaje się świetny, klimat i sposób gry, których nie znajdziemy chociażby w takim GTA to niestety wykonanie jak na obecne czasy bardzo słabe. Ja tam nie zwracam aż takiej uwagi na detale w trakcie gry, nie staje obok każdej ściany żeby zrobić zoom na teksturę ale jak mam scenke z jakimś dialogiem a w tle widzę kwadratowe balony no to sorry, takie coś to może przeszło by z 5 lat temu. Człowiek załącza takie gry jak crysis, farcry czy chociażby battlefield a potem dostaje do ręki istny powrót do przeszłości. A trzeba dodać, że grafika to nie jedyny problem z tą grą. Jest masa innych, niby drobnych rzeczy w mechanice czy ogólnie w świecie gry, które skutecznie wkurzają.To jak by zapłacić komuś 100zł i dostać potem w pysk.

Edytowane przez Kacimiierz
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Appka na androida: Watch_Dogs Companion: ctOS

 

//Świetnie dostaję minusy od jakiegoś trolla bez powodu. Znak czasów....

Skąd ja to znam, od momentu kiedy opisywałem problemy z Gigabyte'm to jacyś jego fanboje mnie minusują, już -225 od tamtej pory czy więcej nawet :D

Łap plusy ;-)

 

Edytowane:

O właśnie, jakieś dwa żartownisie właśnie mi dały minusy :)

Edytowane przez Gosu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

adaptacyjna synchronizacja nie działa w tej grze, właśnie to sprawdziłem ale mi działa normalna vsync.

 

btw gierka jednak jest daremna, wpizdu tylko jakiś bezsensownych mini gierek i fabuła?! ostatnia gra jaką kupiłem w tym roku albo i nawet w ogóle. tak będę grać na piratach i mam to gdzieś wolę tą kasę przepić niż ją wydać na takie szmiry. 

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

probowales ustawic w panelu sterowania nvidii synchronizacje adaptacyjna, przy jednoczesnym wylaczeniu vsync w grze?

 

Wysyłane z mojego GT-S6500 za pomocą Tapatalk 2

 

Ustawiłem vsync adaptacyjny w sterach, wyłączyłem vsync w grze a obraz rozłazi się. Jak włącze vsync w grze to jest ok ale wtedy znowu fps lata z 30 do 60...

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na średnich i niskich ustawieniach nadal niegrywalna. Nie wiem już co mam robić... :/ spada z 45fps na 15 podczas jazdy jakiejkolwiek, o poruszaniu się na nogach w mieście też mogę zapomnieć, chyba że patrzę w niebo, bądź pod nogi... :/ Nie wiem co jest skopane, poza optymalizacją... :/ 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś jeszcze raz tu wyjedzie z piratami, to nie będę tak łaskawy jak dla kolegi Heisenberga i się z forum po prostu pożegna...

Wiesz tu już nie chodzi o piraty jako piraty same w sobie, natomiast o kwestię tego jak producenci gier podchodzą do klientów. Jaki był nakręcany przy WD cały ten marketingowy bełkot? Ludzie naiwni pozamawiali preordery, zapłacili kasę a co dostali?

Co jak co ale Ubisoft przegiął po całości z tym co zrobili.

Kiedyś wywaliłem kumplowi z dysku "Wiedźmina 2" jak dowiedziałem się że ma pirata, dlaczego? Bo Nasz polski Cd Projekt potrafi zrobić coś co jest dobre a przede wszystkim mają szacunek do klienta. Ubisoft zasłużył sobie na solidne straty finansowe i brak zaufania ze strony fanów, odbije się to im niezłą czkawką tak czy inaczej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwykły marketing , od dawna na pc praktycznie nie wypuszcza się jakichkolwiek demówek i ludziska w ciemno kupują niedopracowane gnioty , a kasa leci :>

 

A przecież zwrotu legalnej gry nie możesz zrobić :>

Edytowane przez sideband

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam "1. patch" to podmieniony plik Disrupt_b64.dll, który rzucał errorami (rzuca dalej) graczom, na szybko googl'ując;
Reszta gry nie ruszone, kwestia tylko co ta biblioteka (42MB) robi;

 

Za to nawet to ma swój urok, z ciekawostek - przewracana latarnia, która uzyskała 'speed of light' wesoło wirując i szalejąc przez parę przecznic jakby ważyła max 1kg :D
Tak czy siak gra lubi dużo pamięci, 8GB dla iGPU / system + swap to dla niej za mało :E

Edytowane przez serwal4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam zainstalować najnowsze bety 14.6 (mowa o właścicielach Radków) - bardzo poprawiają wydajność. AMD narzekało, że gierkę dostali tylko na chwilę do optymalizacji i w tych sterach wrzucili to, co mogli ugrać a i tak zawdzięczają to mocnym zawodnikom od sterów z AMD. Dla mnie to wystarczy.

Co do ograniczenia FPS - ja używam Afterburnera - nie ma żadnych spadków z 60 do 30 klatek. Klatek jest tyle, ile jest w stanie wygenerować sprzęt, ale nie więcej niż 60 ;).

Edytowane przez shooter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz tu już nie chodzi o piraty jako piraty same w sobie, natomiast o kwestię tego jak producenci gier podchodzą do klientów. Jaki był nakręcany przy WD cały ten marketingowy bełkot? Ludzie naiwni pozamawiali preordery, zapłacili kasę a co dostali?

Ludzie sami sa sobie winni, skoro zamawiaja preordery, placa za cos, co jeszcze sie nie ukazalo. Nic dziwnego, ze pozniej wychodza gnioty, skoro tworcy z producentem juz niezla kase zgarneli.

No ale dopoki jelenie beda kupowac gry w preorderze, doputy sytuacja pod tym wzgledem sie nie zmieni.

 

Wersji demonstracyjnych nie ma z tego powodu, ze jelenie kupuja te preordery, no bo przeciez mozna dzieki temu miec gowniane dlc-ki, a przeciez gra musi byc dobra, bo tworcy tak mowia.

 

To samo bylo z ostatnim Aliens vs Predator czy Duke Nukem Forever.

 

Glosujcie portfelem, nie kupujcie preorderow, tudziez kota w worku. Simple.

  • Upvote 7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hyper-Threading, Watch Dogs i Radeony

 

Witajcie. Przeglądając wczorajsze artykuły natrafiłem na niezrozumiały zgrzyt. Ale po kolei:

Dwa portale (PurePC - link i PClab - link) testują tą samą grę. Wykorzystują karty graficzne zbudowane w tej samej technologii (7970 na PurePC, 290X na PClab) - czyli GCN, oraz jego zrewidowana wersja 1.1. Oba portale używają tych samych sterowników (Catalyst 14.6 Beta). Testy CPU na PurePC opierają się na modyfikacji właściwościami jednego modelu procesora, na PClab korzystają z różnych sampli fabrycznych. PurePC wykorzystuje Windows 7 64-bit, PClab Windows 8.1 64-bit. A teraz zgrzyt:

Z analiz redaktora Oktaby wynika, że:
- Intel 4R/8W (3500 MHz) osiąga 49.0 - 72.2 fps
- Intel 4R/4W (3500 MHz) osiąga 43.0 - 64.4 fps
Czyli wykorzystując procesor z Hyper-Threading zaobserwowano wzrost wydajności.

Z kolei redaktorzy Marek i Stanisławski  zmierzyli, że:
- i7-4770K 4R/8W (3500 MHz) osiąga 36 - 50,7
- i5-4690 4R/4W (3500 MHz) osiąga 36 - 48,9
Tu wzrostu nie zaobserwowano, co wyżej wspomniani podsumowują stwierdzeniem: „Ciekawostką jest to, że GeForce'y umieją wykorzystać Hyper-Threading w procesorach Core i7, podczas gdy Radeonom w zasadzie nie robi różnicy, czy współpracują z Core i5 czy Core i7.” (link)

A więc, gdzie tkwi haczyk? Jak myślicie, dlaczego Radeon użyty w testach PClab praktycznie nie korzystał z możliwości Hyper-Threading? Sterowniki? System operacyjny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nawet nie rozumiem sensu zamawiania preordera. Prawie zawsze w dniu premiery cena jest taka sama albo i mniejsza (D3 ROS za 79zł się przypomina). Bonusów fajnych przy tym brak, serio o co kaman z tymi preorderami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na PPC miałeś ten sam proc, więc brak wpływu dodatkowych zmiennych.

Na PClab wykorzystali dwa różne procesory. (dodatkowe technologie np: Intel® TSX-NI, różna wielkość cache) 

Dlatego ciężko wyrokować na ile HT a na ile inne zmienne wpłynęły na wynik na PClab

Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...