radiergummi Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2014 Jaki masz procek? U mnie ponad 65%. Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2014 Do testu kart graficznych w Watch Dogs dorzuciłem paletę procesorów: http://www.purepc.pl/karty_graficzne/jakie_wymagania_watch_dogs_duze_test_kart_graficznych_i_procesorow?page=0,8 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2014 Jaki masz procek? U mnie ponad 65%. Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka Jednak 'drobna poprawka' - maks 79% na nędznym 4.2GHz 4670k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scratix Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2014 Ja już nie mam siły do tej z<span style='color: red;'>[ciach!]</span>ej gry. Ustawiłem vsync na trzecią pozycje to zamiast 30fps mam 20, a użycie vram i tak maksymalne mimo że ustawienia high a użycie ramu systemowego dochodzi do 7 GB. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2014 (edytowane) Do testu kart graficznych w Watch Dogs dorzuciłem paletę procesorów: http://www.purepc.pl/karty_graficzne/jakie_wymagania_watch_dogs_duze_test_kart_graficznych_i_procesorow?page=0,8 Ciekawe jest jak gra zachowuje sie przy procesorach 6 rdzeniowych. Bardzo mnie to cieszy, bo na dniach wkladam E5-1650 v2 i jestem ciekaw jak to sie przelozy na plynnosc WD Edytowane 28 Maja 2014 przez kucyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drunk_ZoZol Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2014 scratix - masz praktycznie ten sam zestaw co ja, zmień z trybu console na pc w ustawieniach notatnikiem jak wcześniej ktoś polecił - mi działa gra stabilnie już. [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2014 (edytowane) Ode mnie mały teścik pamięci , rzeźnia z policjantami 1333mhz cl9 - 44fps 2133mhz cl9 - 54fps 2400mhz cl9 - 57fps Na 1333mhz jest całkowita tragedia są takie zacięcia w animacji , że to nie ma nic wspólnego z płynnością jakąkolwiek. Test smt w tej samej rzeźni: 4c/8w - 54fps 4c/4w - 43fps Edytowane 29 Maja 2014 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2014 Próbowaliście tego tweaka? Ja nie mam WD ale sprawdziłem w GTA IV i działa. Ktoś trafił na tego tweaka szukając sposobów na płynniejsze WD więc może warto spróbować. http://forums.bistudio.com/showthread.php?177454-a-simple-registry-tweak-for-increased-performance&s=1bbbef855770caa907ced9ad57d07a32 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fenfir Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2014 radiergummi -> głównie chodziło mi o to, że według mnie mocno przesadziłeś. Mam i5 2500k obecnie bez OC i na średnio-wysokich ustawieniach w 1920x1200 te 35-45klatek mam więc jest płynnie. Nie trzeba mieć zaraz mocno wykręconego proca do minimum. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodi Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2014 U mnie aktualnie sytuacja wygląda następująco: Format i przesiadka z win 7 na 8.1 rozwiązała praktycznie wszystkie problemy z tą grą. Nie wiem czy była to kwestia samego systemu czy jego zapchania. Teraz przy włączonym Vsync i buforze klatek na 1 nic nie blokuje się na 30 klatkach. Płynnie przechodzi między 30 a 60. Ustawiłem tekstury na wysokie (jako, że mam 2gb na karcie), i widzę że wystarczy ustawić cienie ząbek niżej bo na ultra zdarzają się dropy do 6 klatek. Reszta na full + TXAA x2, HBAO+ wysokie i chodzi 30-50fps. Wcinki w trakcie jazdy oczywiście są ale nie uporczywe i uważam to za normalne. Przypomnijcie sobie jak sytuacja wyglądała z GTA 4, czy Mafią II na ówczesnych sprzętach w dniu premiery. Było identycznie: wcinki podczas jazdy, niektórym pomagało na maxa wykręcenie proca, albo przesiadka na Windows 7. Później wyszły poprawki, które poprawiły wydajność i trochę zmniejszyły ścinki a gra ze stałymi 60 klatkami chodziła dopiero na przeciętnych sprzętach po kilku latach. Tutaj sytuacja wygląda IDENTYCZNIE i myślę, że na 98% taki scenariusz czeka tez Watch Dogs. Mam nadzieję, że podobnie będzie z ocenami po czasie. Proponował bym przejść najpierw grę do końca a później wydawać opinie, bo większość z narzekających zapewne ledwo zaczęła w to grać a psioczy o tak nieistotne dla ogółu gry jak różnice w grafice względem E3, animację po wjechaniu w lampę, czy przenikanie tekstury wody po najechaniu na hydrant. Ponadto gra wstrzeliła się w rynek sanboxów i praktycznie każdy porównuje ją do GTA V - gry która osiągnęła rekordowy budżet. Rockstar robi sanboxy całe lata i praktycznie od początku swojego istnienia (z wyjątkiem kilku nieznanych większości produkcji które nie spotkały się z uznaniem). Trzeba pamiętać, że to nie ten budżet, trochę nie ten target, można porównywać z takimi grami jak Sleeping Dogs, ew. Saints Row ale na pewno nie z serią GTA uważaną za jedną z najlepszych gier w historii. Rockstar stworzył pierwszego prawdziwego sanboxa w trójwymiarze i robi do dziś po ponad 10 latach. W przypadku Ubi jest to pierwsza gra tego typu którą upitolili, nie mając żadnego doświadczenia w robieniu sanbox'ów rodem z GTA. Jest to marka wiodąca prym w platformówkach typu Prince of Persia czy Rayman inne rodzaje gier bywały dobre ale nigdy nie uważałem tej marki za jakąś wybitną (z wyjątkiem platformówek). Osobiście uważam, że wyszło im i tak całkiem ciekawie i pomysłowo. Sam jestem po ok. 2 dniach grania więc nie mogę wiele powiedzieć, ale w grę nadal chce mi się grać, nie nudzi się po 10 minutach i myślę że nie będę żałował czasu nad nią spędzonego jako, że grałem w wiele powszechnie uważanych "nielichych crapów" a i tak niektóre przynosiły więcej frajdy niż big produkcje. Co dla mnie najważniejsze, w Watch Dogs wycięto do maksimum prostactwo i gangsterstwo z GTA, postacie są "normalne" do tego mają jakiś wyraz, fabuła nie obraca się wokół w.w prostactwa i śmiania się z jakichś głupich zagrywek czy po prostu głupoty bohaterów. Fabuła przynajmniej próbuje być ambitniejsza. BTW zauważyłem już kilka nawiązań do Deus Ex, chociażby w podobnym tonie głosu Aiden'a, czy w niektórych charakterystycznych motywach muzycznych. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2014 Warto obejrzeć. Niech się Ubiszrot uczy ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2014 (edytowane) Ode mnie mały teścik pamięci , rzeźnia z policjantami 1333mhz cl9 - 44fps 2133mhz cl9 - 54fps 2400mhz cl9 - 57fps Na 1333mhz jest całkowita tragedia są takie zacięcia w animacji , że to nie ma nic wspólnego z płynnością jakąkolwiek. Test smt w tej samej rzeźni: 4c/8w - 54fps 4c/4w - 43fps WD będzie dobre do testów pamięci, różnice na LGA 2011 są nawet między Dual i Quad channel 1600-CL9 (65 vs 68 FPS). Edytowane 29 Maja 2014 przez Caleb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2014 Może i dobrym, ale generalnie wyniki będą wyjątkiem od reguły mówiącej o tym, że szybszy RAM nie wiele daje w grach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2014 (edytowane) Może i dobrym, ale generalnie wyniki będą wyjątkiem od reguły mówiącej o tym, że szybszy RAM nie wiele daje w grach. Niedługo na PPC będzie o tym trochę więcej. Wtedy pogadamy :> I nie, WD nie jest wcale szlachetnym wyjątkiem. Edytowane 29 Maja 2014 przez Caleb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2014 (edytowane) Wcześniej tego nie zauważałem. Tzn. zauważałem ale nie wiedziałem jakie to śmieszne dopóki nie stałem się posiadaczem konsoli. W wątku o grze na PC (w większości nowoczesnych na swój czas gier) 90% rozmowy jest o wymaganiach i problemach związanych w ogóle z technicznymi aspektami gry. Błędy w grafice, optymalizacja, problemy ze sterownikami, dropy, itd. Wchodzę do tematu z tą samą grą ale w dziale konsole, a tam czas płynie zupełnie inaczej. Opowiadanie o grze, o przyjemności bądź nieprzyjemności z obcowania z nią. Rozkminiane misje, trofea a nie smutna gadka i technikaliach. Edytowane 29 Maja 2014 przez Kaeres Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2014 Wcześniej tego nie zauważałem. Tzn. zauważałem ale nie wiedziałem jakie to śmieszne dopóki nie stałem się posiadaczem konsoli. W wątku o grze na PC (w większości nowoczesnych na swój czas gier) 90% rozmowy jest o wymaganiach i problemach związanych w ogóle z technicznymi aspektami gry. Błędy w grafice, optymalizacja, problemy ze sterownikami, dropy, itd. Wchodzę do tematu z tą samą grą ale w dziale konsole, a tam czas płynie zupełnie inaczej. Opowiadanie o grze, o przyjemności bądź nieprzyjemności z obcowania z nią. Rozkminiane misje, trofea a nie smutna gadka i technikaliach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2014 (edytowane) Opowiadanie o grze, o przyjemności bądź nieprzyjemności z obcowania z nią. Rozkminiane misje, trofea a nie smutna gadka i technikaliach. Doskonale to rozumiem. W kwestiach technicznych o wersjach konsolowych po prostu nie ma co rozmawiać :> Ogólnie jednak to tutaj straszny lament na jedną nutkę, a IMO gierka może daleka od ideału, ale popykać można. Edytowane 29 Maja 2014 przez Caleb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2014 WD będzie dobre do testów pamięci, różnice na LGA 2011 są nawet między Dual i Quad channel 1600-CL9 (65 vs 68 FPS). Gra jak każda inna , takie różnice w większości gier to nic anormalnego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2014 Doskonale to rozumiem. W kwestiach technicznych o wersjach konsolowych po prostu nie ma co rozmawiać :> Ogólnie jednak to tutaj straszny lament na jedną nutkę, a IMO gierka może daleka od ideału, ale popykać można. A dziwisz się? Ludzie (w tym ja) mają konkret sprzęty i to cholerstwo działa tragicznie. Mi nawet na teksturach z High zamiast Ultra (co samo w sobie jest śmieszne bo sprzęt mam bardzo mocny) i z MSAAx4 + VSync mam cholerne spadki fps do 30 i się na tych 30 trzyma.D3DOverrider w tym badziewiu nie działa...No chciałem dać szansę tej grze ale z tego co widzę jeszcze sporo czasu minie zanim ją "jakoś" połatają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
860lacov Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2014 Pytanie czy łatki wyjdą czy gra zostanie olana szerokim strumieniem Wysłane przy użyciu Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2014 (edytowane) A dziwisz się? Ludzie (w tym ja) mają konkret sprzęty i to cholerstwo działa tragicznie. Mi nawet na teksturach z High zamiast Ultra (co samo w sobie jest śmieszne bo sprzęt mam bardzo mocny) i z MSAAx4 + VSync mam cholerne spadki fps do 30 i się na tych 30 trzyma.D3DOverrider w tym badziewiu nie działa...No chciałem dać szansę tej grze ale z tego co widzę jeszcze sporo czasu minie zanim ją "jakoś" połatają. Bardzo mocny sprzęt to jednak coś więcej niż to co tam masz... 4770k@4,8; 2x780TI; 16GB 2400Mhz 1T. Dlatego nie jęcz że ci na ultra nie lata tylko ustaw high. btw jaką najlepiej ustawić wartość dla GPU Max Buffered Frames? Edytowane 29 Maja 2014 przez zaodrze244 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2014 Łatki wyjdą , ale tylko poprawiające bugi w grze. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2014 (edytowane) Bardzo mocny sprzęt to jednak coś więcej niż to co tam masz... 4770k@4,8; 2x780TI; 16GB 2400Mhz 1T. Dlatego nie jęcz że ci na ultra nie lata tylko ustaw high. btw jaką najlepiej ustawić wartość dla GPU Max Buffered Frames? Acha...Ok...Pozamiatałeś :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: . To fajnie że uważasz iż ta uwsteczniona graficznie gierka , będąca przykładem braku optymalizacji jest czymś co ma realne prawo nie chodzić płynnie (nawet bez AA najwyższych) na sprzęcie który posiadam i jest to bardzo mocny sprzęt. Ten który opisałeś to sprzęt kozacko mocny . Swoją drogą drugą 780 Ti do SLI mogę mieć od zaraz praktycznie z tym że nie widzę na ten moment realnej potrzeby. WD śmigać na luzie powinien przy kartach pokroju GTX 670/770...Nie mówiąc już o 780 czy 780 Ti, a ponad to zobacz sobie jak ludziom ten crap działa na SLI z 780 Ti, zanim znowu zaczniesz pisać tak wierutne bzdury. Jak by ta gra wyglądała jakoś mega to ok, natomiast przy tym co prezentuje i jak działa to jest to po prostu skandal. Trzeba mieć coś nie tak z postrzeganiem rzeczywistości jeśli się temu zaprzecza. Szkoda że jeszcze nie I7 4770K @6.2 ghz nie napisałeś...No nie mogę...LEGENDARNY wpis uczyniłeś, łap aż plusa ;-) Edytowane: Dałem Ci plusa ale ktoś już zabrał :/ Edytowane 29 Maja 2014 przez Gosu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scratix Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2014 btw jaką najlepiej ustawić wartość dla GPU Max Buffered Frames? Ja mam ustawione 1 i działa ciut lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis799 Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2014 Pobawilem się trochę w opcjach i vsync 1klatka max buforowanie 1klatka textury high i mmsa x2 leci mi 60klatek bez zacinek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scratix Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2014 A jaką synchronizacje masz w sterownikach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis799 Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2014 A jaką synchronizacje masz w sterownikach? Stery najnowsze a jaka tam niewiem nic nie ruszalem w nich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2014 (edytowane) Pobawilem się trochę w opcjach i vsync 1klatka max buforowanie 1klatka textury high i mmsa x2 leci mi 60klatek bez zacinek Potwierdzam, działa podobnie.Z tym że ja używam czasowego. Bufor na 3 Vsync na 1 , wszystko na Ultra tylko tekstury na High. Ciekawe kiedy NV wyda jakieś drivery co to ogarną że na 780/Titanach i 780 Ti tekstury da się na Ultra bez zacinek ustawić.Bo przy Ultra to niby jest 60 fps ale co jakiś czas suttering i spadki fps na moment. Z innego forum, gość też ma problemy z tym całym dziadostwem, wklejam jaki sprzęt. Intel i7-3820 @ 4.5Ghz - 16GB Corsair Platinum 1866mhz - Asus GTX 780 directCUii Niestety to nie jest 4770K@4.8GHZ, memki to nie 2400 T1 a karty to jedynie SLi z 780 zamiast 780 Ti.To wszystko tłumaczy... :lol: :lol: :lol: Edytowane 29 Maja 2014 przez Gosu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodi Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2014 @Gosu Jakiego systemu używasz ? Bo jak win 7 to problem z przełączaniem pomiędzy 30 a 60 klatek zniknie po przesiadce na win 8.1. Na siódemce nie dało się w to grać (też się wpieniałem jak cholera), a tutaj jak ręką odjął. Gra się rewelacyjnie płynnie, mało która gra chyba dawała taką przyjemność z płynnego framerate do tej pory (mowa o next gen'ach). W moim przypadku wystarczyło zmniejszyć cienie z Ultra na wysokie, no i tekstury na wysokie oczywiście. Grafika nie straciła praktycznie nic na wyglądzie, wygląda fenomenalnie, do tego można spokojnie włączyć TXAA x2 (może nawet x4 nie próbowałem) - bez żadnego laga. Za to opcja która go wywołuje to bufor klatek; czym większa liczba tym większy lag, zalecam ustawienie na 1 i Vsync również na 1 klatkę. Jeśli więc ktoś posiada podobny konfig do mojego - zalecam takie właśnie ustawienia i koniecznie Windows 8. Nie ma potrzeby obniżania większości detali na wysokie jak w poradniku nV dla kart GTX 760, no chyba że ktoś liczy się z każdą klatką. Ja wolę jak gra chodzi trochę gorzej ale za to wygląda tak jak powinna :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2014 @Włodi, dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Mam Win 7 64, Win 8 nie wchodzi u mnie w grę. Raz że system mam oryginalny a dwa nie uznaję Win 8 :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...