siloos Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2012 Witam Posiadam boxowe chłodzenie phenom II x2/x4 550 które w czasie ostatnich cieplejszych dni pracuje jak odkurzacz. Zresztą nigdy nie pracowało cicho, dlatego chce je zmienić aby w końcu zapanowała cisza. Jako że nie znam się zbytnio na chłodzeniach liczę na waszą pomoc w wyborze. Procesor to phenom II x2 550 który chodzi jako x4. Podkręcał nie będę gdyż to co jest w zupełności wystarcza. Jedyne na czym mi zależy to na ciszy więc wymóg jest aby nowe chłodzenie było jak najcichsze gdyż dużo siedzę wieczorami przy kompie. Obudowa ma niestety głębokości max 16cm. Kwota jaką chcę przeznaczyć to max 140-150zł. Oczywiście im mniej tym lepiej :) Mam jeszcze pytanie czy większość chłodzeń wymaga odkręcania płyty głównej ? Gdyż chciałym tego uniknąć chyba że nie będzie innej alternatywy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2012 Te 16cm to całkowita szerokość budy czy miejsce na chłodzenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siloos Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2012 16cm to odległość od płyty do zasłony obudowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2012 http://www.silentiumpc.com/fortis-he1225/ ma 153mm, musiałbyś dokonać dokładnego pomiaru od procesora do boku obudowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...