Skocz do zawartości
ath

Battlefield 4

Rekomendowane odpowiedzi

Zmiany w łatce #2 dla PC (10.10.2013):

 

  • Naprawa dwóch przyczyn długiego ładowania się gry, lub zawieszania w trakcie ładowania,
  • Usprawnienie wydajności dla procesorów 4 i 6 rdzeniowych,
  • Naprawiono błąd, który zawieszał grę w przypadku niektórych procesorów dwurdzeniowych,
  • Naprawiono błąd, który zawieszał grę na kartach z DirectX 10,
  • Poprawienie stabilności,
  • Usunięcie innych przyczyn zawieszania się gry.

 

http://battlelog.battlefield.com/bf3/pl/news/view/aktualizacja-bety-battlefield-4/

Edytowane przez radiergummi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Corso

 

Najlepiej i najprosciej postaw sobie nowa  winde  RC 8.1 do zassania z stron  microsoftu

potem stery  , PB   i  do testow

Zaleznie od objawow ,ale  czesto ludziska maja  provlem z  PunkBusterem , trza  czyscic do kosci i zainstalowac od nowa  ,potem  w  pbsetup.exe dodac obie gry jezeli ich nie wykrylo .

 

Co do zmian to Ja osobiscie  mam  ciut wiekszy masz  framerate  , ustawienia grafiki na  Auto

max  115  minimum i tu problem  41 fps  :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie po łatce poprawa odczuwalana. Użycie CPU nieco spadło, a wzrosło użycie GPU do 98-99%. Wcześniej się wahało od 85-90%.  Jest też płynniej i nie ma tych dropów co miałem wcześniej jakby coś się dławiło. Także jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest  odczowalnie lepiej  ale  wachania  framerate ciagle mam za duze 42 do  120 fps  ???

pewnie wykozystanie  CF  lezy i kwiczy ale to pewnie  poprawi AMD w sterach  po premierze  BF4

Edytowane przez Mario2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tylko, że to BF3 i pół. System strzelania bardzo "arkadowy", ale to co widzisz na ekranie nie ma nic wspólnego z "Hit detection", bo to robi się po stronie serwera, dlatego cała mechanika strzelania leży i kwiczy moim zdaniem, zero wyczucia broni. BF3 przynajmniej miał widoczny "recoil", może pełna wersja się doczeka usprawnień w tym aspekcie. Nadal inżynier to jedno osobowa armia. Pojazdy dość mocno "znerfione", ale dobrzy gracze będą coś tam pogrywać na nich. Niby przywrócili funkcję Komandora, ale nie dane nam było pograć na miejscu dowódcy - u mnie czerwona lampka się zapaliła. BF4 to będzie łatwa, prosta, szybka i przyjemna gierka dla mas. Dla mnie beta to  niestety porażka ze strony Dice, kolejna, czemu taki stary "build" udostępnili? Cieszy jedynie mapa i "pacze" poprawiające wydajność, ale to penie zaplanowane działanie od początku.

 

Ja instaluję Battlefilda 2 ponownie.

Edytowane przez KaszaWspraju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepsze są akcje kiedy barierka, znak, szyld czy inny śmieć nie zasłaniający celownika w czołgu czy wrogi pojazd, łapie pocisk.

 

EDIT

Oby nie powtórzyła się sytuacja z BF3.

Edytowane przez KaszaWspraju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś w końcu pograłem w Bf4 tak jak ktoś wyżej poradził zassałem od MS windowsa 8 na testy i w końcu gra działa bezproblemowo.

I muszę powiedzieć że nawet daje radę gierka a co będzie jak wyjdzie pełna ;)

Co do działania gry to na wysokich detalach śmiga jak ta lala na ultra po wyłączeniu mmsa działa przyzwoicie. Nic mi się nie tnie i nie stwierdziłem lagów pomimo że posiadam tylko 4Gb ramu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie żyłować tak ustawienia są bezcelowe w trybie MP. Ja po paru minutach w ogóle przestałem zwracać uwagę na tekstury, które przyznam że są dość przyzwoite. Chociaż dość nierówne. Ale to beta i tą grę będe kupował tylko dla multi. Ale na razie niech poprawią te błędy... U mnie nawet z MSAA na Ultra i jest teraz dość płynnie. Spadków poniżej 30 nie uświadczyłem i to grając z 30 osobami na serwerze. Także łatka pomogłe i to sporo. Ciekaw jestem jakby to mi działało na Win 8.1.. Gdyby tylko nie sterowniki do X-Fi (dźwięk po restarcie systemu zanika i trzeba za każdym razem reinstalować sterownik, a próbowałem już i te od Creative niby pod Win8 i różne Customy.  A karty mi szkoda się pozbywać bo ładnie gra.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja ściągnąłem 8.1 preview i moge śmiało powiedzieć, że daje dużo. Mniej więcej tyle, że mogłem przestawić z high na ultra(bez aa) i mięc taką samą wydajność. Na win7 procesor był używany na ~80% na w8.1 jest to prawie cały czas 100%. Specjalnie podkręciłem na 5.1Ghz i dalej używa 100% Na karcie graficznej nie prowadziłem żadnych obserwacji także nie moge sie wypowiedzieć, ale jak ktoś będzie chciał to moge jakieś testy wykonać. Ultra@FullHD smiga prawie caly czas 60fps, jak jest jatka i patrze na ruiny to spada do 52. sa tez takie miejsca gdzie jest mniej niz 60 ale tam roznicy nie widac, przy 52 juz troszeczke muli.

 

A z Creativem to mam podobną historie. Mam interfejs audio EMU 0404USB i dosyć często wiesza mi sie sterownik. Musze wyłączyć i włączyć interfejs i wszystko znowu śmiga. Sterowniki to BETA z 2010r bo innych nie ma :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zapominajcie ze  duzo w mechanice gry  usprawnia odpowiedni  balansem broni

tak samo bylo w  BF3  ,trzeba miec nadzieje ze  w ciagu  2-3 miesiecy  doszlifuja  BF4 do grywalnego poziomu.

 

b.t.w

 

pokuasilem sie za namowa szpecow z  pclaba o instalke Windy 8.1 preview bodajrze , kurna  nie moge wlaczyc  Crossfire  gdy mam w systemie wiecej niz dwie  karty  , jak  zostawie dwie to CF  dziala  ale  i  tak  wolniej niz  w  Win7 .  Dołączona grafika  gdzie ta optymizacja  ???

Wyglada na to ze ta wersja  windowsa  posiada jakies ograniczenia bo  w CF jedna karta ma  ograniczona do  32bit  szyne danych zamiast  384bit   ?

Edytowane przez Mario2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Nie da się ukryć, że wymagania gry Battlefield 4 nie należą do najniższych – zwłaszcza jeżeli chodzi o rekomendowane, gdzie do komfortowej rozgrywki jest wymagany naprawdę porządny sprzęt. Jeden z pracowników firmy Corsair postanowił sprawdzić jaki wpływ na wydajność w grze ma taktowanie pamięci operacyjnej. Wyniki testów są bardzo interesujące.

Pomiary przeprowadzono na platformie testowej wyposażonej m.in. w 4-rdzeniowy/8-wątkowy procesor Intel Core i7 4770K o taktowaniu podniesionym do 4,4 GHz, 32 GB (4x 8 GB) pamięci operacyjnej Corsair Dominator Platinum oraz dwie podkręcone karty graficzne Nvidia GeForce GTX 780 połączone w trybie SLI. W pierwszym przypadku pamięć RAM pracowała z częstotliwością 1600 MHz, natomiast w drugim z 2400 MHz (dokładne opóźnienia nie są jednak znane).

Jak wygląda sytuacja w rozdzielczości 1920x1200 pikseli i maksymalnych ustawieniach graficznych? Niżej taktowana konfiguracja uzyskała średnią płynność animacji na poziomie 91,8 fps (minimalnie 72 fps), natomiast wyżej już na poziomie 112,6 fps (minimalnie 79 fps) – różnica jest zatem dostrzegalna gołym okiem (22,7% dla średniej i 9,7% dla minimalnej płynności).

 

Po zwiększeniu rozdzielczości do 5760x1200 pikseli sytuacja wygląda podobnie – platforma z wolniejszymi pamięciami może się pochwalić średnią płynnością rzędu 46,8 fps (minimalnie 35 fps), natomiast z szybszymi rzędu 53,9 fps (minimalnie 43 fps). W tym przypadku różnica średniej płynności wynosi 15,2%, a minimalnej już 22,9%.

Dołączona grafika

 

źródło: benchmark.pl

 

Nie chciałem od razu zaśmiecać tutejszego forum przeklejonymi artykułami od konkurencji, ale jak dotąd nie było żadnego info od purepc.

Edytowane przez eloprezio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja widzę tu jedynie test sponsorowany przez Corsair, z którego wynika, że jak kupisz ich super pamięci Dominator Platinum to nagle odczujesz skok fpsów w porównaniu do zwykłych 1600mhz i pewnie puszczonych na cl12.

Osobiście musiałem zmienić c2d na i5, żeby w ogóle bete móc odpalić i w sumie żałuje, że wcześniej tego nie zrobiłem, bo m.in pomimo low-endowej grafiki, bf3 na tej samej karcie zaczął działać jak powinien(spadki do 40fps, wcześniej często do 1fps). Wiedziałem, że będzie różnica w wydajności między 2, a 4 rdzeniami, ale nie myślałem, że aż taka przepaść. Dodatkowo na wzrost wydajności miała wpływ zwiększona ilość ramu z 4GB do 8GB.

Edytowane przez carek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...