sideband Opublikowano 9 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2013 Wszystko pięknie tylko te wyniki pokazują , że popsuli optymalizacje na dx11. Ja tutaj widzę celowy zabieg marketingowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corso Opublikowano 9 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2013 Słuchajcie nadal nie mogę odpalić BF3 i BF4. Kompletnie nie mam pojęcia o co chodzi. Origin przeinstalowany, PB aktualizowany. Przez ostatnie 2 lata nie miałem żadnych problemów z BF3, może ktoś ma pomysł, co zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 9 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2013 Hm, może wina przeglądarki jeśli chcesz grać w MP? U mnie FF ciągle miał problemy, dopiero przesiadka na Explorera poskutkowała... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 9 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2013 U mnie na FF 25 beta zero problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corso Opublikowano 9 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2013 (edytowane) Odpalałem na Explorerze i na Chromie i lipa. Na FF nie próbowałem jeszcze. PS. Na FF też nie działa. Edytowane 9 Października 2013 przez Corso Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 10 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2013 Ja na poczciwej operce takze problemow nie zuwazylem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pwael Opublikowano 10 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2013 Podobno dzisiejszy patch poprawia wydajnosc na win7, ktos moze potwierdzic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 10 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2013 (edytowane) Zmiany w łatce #2 dla PC (10.10.2013): Naprawa dwóch przyczyn długiego ładowania się gry, lub zawieszania w trakcie ładowania, Usprawnienie wydajności dla procesorów 4 i 6 rdzeniowych, Naprawiono błąd, który zawieszał grę w przypadku niektórych procesorów dwurdzeniowych, Naprawiono błąd, który zawieszał grę na kartach z DirectX 10, Poprawienie stabilności, Usunięcie innych przyczyn zawieszania się gry. http://battlelog.battlefield.com/bf3/pl/news/view/aktualizacja-bety-battlefield-4/ Edytowane 10 Października 2013 przez radiergummi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corso Opublikowano 10 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2013 Mi to niestety nie pomogło. :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregu Opublikowano 10 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2013 MI na frame dropy do 6fps z 66 pomogło i pacz, i nowy driver 13.11. Tera najniżej widziałem zdaje sie 50 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 10 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2013 Na patch pierwsza klasa. FPS teraz przy tych samych ustawieniach trzymają w okolicach 45, a i czasem 50 pojawia się na cyferblacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 10 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2013 Corso Najlepiej i najprosciej postaw sobie nowa winde RC 8.1 do zassania z stron microsoftu potem stery , PB i do testow Zaleznie od objawow ,ale czesto ludziska maja provlem z PunkBusterem , trza czyscic do kosci i zainstalowac od nowa ,potem w pbsetup.exe dodac obie gry jezeli ich nie wykrylo . Co do zmian to Ja osobiscie mam ciut wiekszy masz framerate , ustawienia grafiki na Auto max 115 minimum i tu problem 41 fps :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 10 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2013 U mnie po łatce poprawa odczuwalana. Użycie CPU nieco spadło, a wzrosło użycie GPU do 98-99%. Wcześniej się wahało od 85-90%. Jest też płynniej i nie ma tych dropów co miałem wcześniej jakby coś się dławiło. Także jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZielonyTBG Opublikowano 11 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2013 U mnie też nie ma już dropów i gra się nawet komfortowo jak na mój sprzęt,także latka jak na razie się udała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 11 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2013 (edytowane) Jest odczowalnie lepiej ale wachania framerate ciagle mam za duze 42 do 120 fps ??? pewnie wykozystanie CF lezy i kwiczy ale to pewnie poprawi AMD w sterach po premierze BF4 Edytowane 11 Października 2013 przez Mario2k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 11 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2013 Na pocieszenie, że beta bf3 też kwiczała, a aktualnie śmiga jak złoto także liczę, że z 4-ką będzie to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 11 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2013 U mnie też duży wzrost stabilności i wydajności. Nawet się o AA x2 pokusiłem :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 11 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2013 (edytowane) Szkoda tylko, że to BF3 i pół. System strzelania bardzo "arkadowy", ale to co widzisz na ekranie nie ma nic wspólnego z "Hit detection", bo to robi się po stronie serwera, dlatego cała mechanika strzelania leży i kwiczy moim zdaniem, zero wyczucia broni. BF3 przynajmniej miał widoczny "recoil", może pełna wersja się doczeka usprawnień w tym aspekcie. Nadal inżynier to jedno osobowa armia. Pojazdy dość mocno "znerfione", ale dobrzy gracze będą coś tam pogrywać na nich. Niby przywrócili funkcję Komandora, ale nie dane nam było pograć na miejscu dowódcy - u mnie czerwona lampka się zapaliła. BF4 to będzie łatwa, prosta, szybka i przyjemna gierka dla mas. Dla mnie beta to niestety porażka ze strony Dice, kolejna, czemu taki stary "build" udostępnili? Cieszy jedynie mapa i "pacze" poprawiające wydajność, ale to penie zaplanowane działanie od początku. Ja instaluję Battlefilda 2 ponownie. Edytowane 11 Października 2013 przez KaszaWspraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 11 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2013 Dalej są akcje typu pocisk z czołgu w czoło i gościu ucieka dalej, albo z "infantry vehicle" po plecach seria i brak fraga, także to dalej stary, "dobry" battlefield. ;> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 12 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2013 (edytowane) Lepsze są akcje kiedy barierka, znak, szyld czy inny śmieć nie zasłaniający celownika w czołgu czy wrogi pojazd, łapie pocisk. EDIT Oby nie powtórzyła się sytuacja z BF3. Edytowane 12 Października 2013 przez KaszaWspraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
$l@ven Opublikowano 12 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2013 U mnie na GTX660 i i5 3.2 na medium hula całkiem całkiem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 12 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2013 (edytowane) Overall community feedback for DICE. http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654625360050136/1/ Historia lubi się powtarzać. Edytowane 12 Października 2013 przez KaszaWspraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 12 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2013 Podpisuje sie rękami i nogami pod tymi postulatami! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ememiks Opublikowano 12 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2013 Dziś w końcu pograłem w Bf4 tak jak ktoś wyżej poradził zassałem od MS windowsa 8 na testy i w końcu gra działa bezproblemowo. I muszę powiedzieć że nawet daje radę gierka a co będzie jak wyjdzie pełna ;) Co do działania gry to na wysokich detalach śmiga jak ta lala na ultra po wyłączeniu mmsa działa przyzwoicie. Nic mi się nie tnie i nie stwierdziłem lagów pomimo że posiadam tylko 4Gb ramu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 12 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2013 (edytowane) W sumie żyłować tak ustawienia są bezcelowe w trybie MP. Ja po paru minutach w ogóle przestałem zwracać uwagę na tekstury, które przyznam że są dość przyzwoite. Chociaż dość nierówne. Ale to beta i tą grę będe kupował tylko dla multi. Ale na razie niech poprawią te błędy... U mnie nawet z MSAA na Ultra i jest teraz dość płynnie. Spadków poniżej 30 nie uświadczyłem i to grając z 30 osobami na serwerze. Także łatka pomogłe i to sporo. Ciekaw jestem jakby to mi działało na Win 8.1.. Gdyby tylko nie sterowniki do X-Fi (dźwięk po restarcie systemu zanika i trzeba za każdym razem reinstalować sterownik, a próbowałem już i te od Creative niby pod Win8 i różne Customy. A karty mi szkoda się pozbywać bo ładnie gra. Edytowane 12 Października 2013 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brym Opublikowano 12 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2013 Ja ściągnąłem 8.1 preview i moge śmiało powiedzieć, że daje dużo. Mniej więcej tyle, że mogłem przestawić z high na ultra(bez aa) i mięc taką samą wydajność. Na win7 procesor był używany na ~80% na w8.1 jest to prawie cały czas 100%. Specjalnie podkręciłem na 5.1Ghz i dalej używa 100% Na karcie graficznej nie prowadziłem żadnych obserwacji także nie moge sie wypowiedzieć, ale jak ktoś będzie chciał to moge jakieś testy wykonać. Ultra@FullHD smiga prawie caly czas 60fps, jak jest jatka i patrze na ruiny to spada do 52. sa tez takie miejsca gdzie jest mniej niz 60 ale tam roznicy nie widac, przy 52 juz troszeczke muli. A z Creativem to mam podobną historie. Mam interfejs audio EMU 0404USB i dosyć często wiesza mi sie sterownik. Musze wyłączyć i włączyć interfejs i wszystko znowu śmiga. Sterowniki to BETA z 2010r bo innych nie ma :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 13 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2013 (edytowane) Nie zapominajcie ze duzo w mechanice gry usprawnia odpowiedni balansem broni tak samo bylo w BF3 ,trzeba miec nadzieje ze w ciagu 2-3 miesiecy doszlifuja BF4 do grywalnego poziomu. b.t.w pokuasilem sie za namowa szpecow z pclaba o instalke Windy 8.1 preview bodajrze , kurna nie moge wlaczyc Crossfire gdy mam w systemie wiecej niz dwie karty , jak zostawie dwie to CF dziala ale i tak wolniej niz w Win7 . gdzie ta optymizacja ??? Wyglada na to ze ta wersja windowsa posiada jakies ograniczenia bo w CF jedna karta ma ograniczona do 32bit szyne danych zamiast 384bit ? Edytowane 13 Października 2013 przez Mario2k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajayeti Opublikowano 23 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2013 (edytowane) Nie da się ukryć, że wymagania gry Battlefield 4 nie należą do najniższych – zwłaszcza jeżeli chodzi o rekomendowane, gdzie do komfortowej rozgrywki jest wymagany naprawdę porządny sprzęt. Jeden z pracowników firmy Corsair postanowił sprawdzić jaki wpływ na wydajność w grze ma taktowanie pamięci operacyjnej. Wyniki testów są bardzo interesujące. Pomiary przeprowadzono na platformie testowej wyposażonej m.in. w 4-rdzeniowy/8-wątkowy procesor Intel Core i7 4770K o taktowaniu podniesionym do 4,4 GHz, 32 GB (4x 8 GB) pamięci operacyjnej Corsair Dominator Platinum oraz dwie podkręcone karty graficzne Nvidia GeForce GTX 780 połączone w trybie SLI. W pierwszym przypadku pamięć RAM pracowała z częstotliwością 1600 MHz, natomiast w drugim z 2400 MHz (dokładne opóźnienia nie są jednak znane). Jak wygląda sytuacja w rozdzielczości 1920x1200 pikseli i maksymalnych ustawieniach graficznych? Niżej taktowana konfiguracja uzyskała średnią płynność animacji na poziomie 91,8 fps (minimalnie 72 fps), natomiast wyżej już na poziomie 112,6 fps (minimalnie 79 fps) – różnica jest zatem dostrzegalna gołym okiem (22,7% dla średniej i 9,7% dla minimalnej płynności). Po zwiększeniu rozdzielczości do 5760x1200 pikseli sytuacja wygląda podobnie – platforma z wolniejszymi pamięciami może się pochwalić średnią płynnością rzędu 46,8 fps (minimalnie 35 fps), natomiast z szybszymi rzędu 53,9 fps (minimalnie 43 fps). W tym przypadku różnica średniej płynności wynosi 15,2%, a minimalnej już 22,9%. źródło: benchmark.pl Nie chciałem od razu zaśmiecać tutejszego forum przeklejonymi artykułami od konkurencji, ale jak dotąd nie było żadnego info od purepc. Edytowane 23 Października 2013 przez eloprezio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carek Opublikowano 23 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2013 (edytowane) Ja widzę tu jedynie test sponsorowany przez Corsair, z którego wynika, że jak kupisz ich super pamięci Dominator Platinum to nagle odczujesz skok fpsów w porównaniu do zwykłych 1600mhz i pewnie puszczonych na cl12. Osobiście musiałem zmienić c2d na i5, żeby w ogóle bete móc odpalić i w sumie żałuje, że wcześniej tego nie zrobiłem, bo m.in pomimo low-endowej grafiki, bf3 na tej samej karcie zaczął działać jak powinien(spadki do 40fps, wcześniej często do 1fps). Wiedziałem, że będzie różnica w wydajności między 2, a 4 rdzeniami, ale nie myślałem, że aż taka przepaść. Dodatkowo na wzrost wydajności miała wpływ zwiększona ilość ramu z 4GB do 8GB. Edytowane 23 Października 2013 przez carek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 23 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2013 SIdeband od dawna pisał że RAM też ma znaczenie dla wydajności (w innym temacie) ale pod warunkiem ciasnych timingów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...