pzilk Opublikowano 26 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2012 witam, czy kupując w sklepie jakiś produkt np. procesor muszę go w razie uszkodzenia odesłąć do sklepu czy mogę prosto do producenta? Majac fakture lub pragon. Przepraszam jeśli nie ten dział. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łopian Opublikowano 26 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2012 Możesz do sklepu lub do producenta, często wysyłka bezpośrednio do producenta przyspiesza całą procedurę reklamacyjną. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 26 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2012 http://forum.purepc.pl/topic/211152-gwarancja-i-rekojmia-jak-to-w-ogole-dziala/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...