dr_Misiek Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Witam! Tak jak w temacie mam dysk OCZ Vertex 4 128 GB z oryginalnie wragnym oprogramowaniem w wersji 1.4.1.3. Ściągnąłem ze strony producenta plik do aktualizacji OCZToolbox_v3.02.14 ale po jego odpaleniu nic się nie dzieje. Robię wszystko tak jak pisze w instrukcji, tzn. uruchamiam program, zamykam kompa i włączam ponownie i nic. Podczas włączenia programu coś tam pobiera pisze że nalezy zamknać komputer i zrestartować, co też czynie, i po ponownym uruchomieniu dalej jest ta sama wersja oprogramowania. System na jakim to czynie to Win7 x64, próbowałem również na Win XP Pro ale tam ów program wogóle nie dopatrzył się tego dysku (w zakładce Drives jest pusto pod XP). Czy ktoś może mi podpowiedzieć jak zaktualizować ten dysk? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregu Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2012 po pierwsze primo, jest temat zbiorczy o ssd po drugie 'primo'...istnieje coś takiego jak forum producenta...support producenta... po trzecie 'primo' skoro robisz zgodnie z instrukcją obsługi (i nie działa) znaczy że masz prawdopodobnie syfa(syfy) w systemie 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr_Misiek Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2012 dzięki za odpowiedz, ale nie pomgłes mi w rozwiązaniu problemu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr_Misiek Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2012 temat już nieaktualny, poradziłem :-) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...