_yzerman_ Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Witam. Na początku zaznaczę, że jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o zagadnienia sieci i internetu więc proszę o w miarę proste odpowiedzi ;-) Opis problemu: Do tej pory łączyłem się z internetem przewodowo za pośrednictwem routera Netgear WGR614v7, który był podłączony do modemu Vectry (nie pamiętam typu). Wszystko działało w 100% poprawnie. Po wygaśnięciu umowy w Vectrze zmieniłem łącze z 8Mb/s na 16Mb/s wiązało się to z wymianą modemu na Cisco EPC3925. Ma on wbudowane WiFi i działa w funkcji routera. Problem występuje zarówno jak jestem podłączony bezpośrednio pod w/w modem jak i przez router Netgear. Od tego momentu co jakiś czas nie wczytują mi się strony internetowe bądź wczytują się bardzo długo lub wczytują się niekompletne. Połączenie z internetem jest cały czas. Prędkość cały czas jest taka jak być powinna. Wygląda to tak, że przeglądarka zatrzymuje się w momencie wczytywana strony i nic się nie dzieje lub wyskakuje komunikat "Nie można było wczytać strony" czy coś w tym stylu. Najdziwniejsze jest to że gdy problem wystąpił przy podłączeniu przez modem to pomaga przełączenie kompa pod router i odwrotnie. Dodam że w mieszkaniu są dwa inne komputery (stacjonarny z Win 7 i laptop z Win XP) i na obu nie ma żadnych problemów. To co już zrobiłem-sprawdziłem: - IP pobierane automatycznie - DNS pobierane automatycznie lub wpisywane ręcznie np. 8.8.8.8 i 8.8.4.4 - Zmiana szybkości i dupleksowania karty sieciowej z "Automatycznej negocjacji" na "100Mbps full duplex" - Wyłączenie antywirusa (avast) - Format dysku (wszystkich partycji) z reinstalacją systemu Czy ktokolwiek ma jakieś pomysły jak mogę rozwiązać mój problem? Jest to strasznie denerwujące bo przecież wszystko powinno działać bez problemów. Centrum obsługi klienta Vectry nie jest mi w stanie pomóc bo zarówno łącze jak i modem działają prawidłowo a oni nie zajmują się konfiguracją PC - ale co ja mam tu jeszcze skonfigurować? Cytuj