Jump to content
poca

Dłubany Dupowóz Pocahontas a.k.a czemu w Łodzi gołębie latają do tyłu

Recommended Posts

Sam jesteś hipokryta, jak możesz jeździć bumom benzynową bez LPG Dołączona grafika Toż to nienormalne Dołączona grafika

 

Dla mnie kupno TDI i wypier*** katalizatora + chip, cold intake i mówienie, że nie chce się szybkiego samochodu tylko oszczędnego Diesla to hipokryzja ;]

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziecko, katalizator usuwa się najczęściej wtedy, gdy kwalifikuje się do wymiany. Jak wyżej wspomniano, można wyłożyć kilka tysi na nowy albo zarobić parę zł na usunięciu.

 

Ty potrzebujesz mocccyyy aby mieć problem z ogarnięciem RWD przy starcie, inni potrzebują kucyków aby bezpiecznie wyprzedzać.

Edited by Klaus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja miałem w serii 300NM i zmieniam opony co tydzień bo nie idzie auta opanować i na każdym skrzyżowaniu pale laczka dlatego zmieniam na Stara 266 z napędem 6x6 powinien już ogarniać to kosmiczne 430NM jakie w nim drzemie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziecko, katalizator usuwa się najczęściej wtedy, gdy kwalifikuje się do wymiany. Jak wyżej wspomniano, można wyłożyć kilka tysi na nowy albo zarobić parę zł na usunięciu.

 

No tak, wszyscy usuńmy katalizatory, zróbmy górny śląsk w całej Polsce Dołączona grafika

 

Dla mnie rozsądniej jest kupić mocniejszego Diesla lub jeszcze lepiej benzynę, która dużo pali i obniżenie kosztów o połowę dzięki LPG. I tak 1.9TDI nie zejdzie do owych 7.1s bez wywalenia 3 tys o ile w ogóle będzie to możliwe, te 3 tys. wolałbym wywalić na LPG. Przynajmniej jadący za mną widzą gdzie jadą.

Edited by Brothers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio na tvn turbo a jakimś programie wyjmowali katalizator. Przeprowadzili pomiary, z dużym zapasem mieścił się w normach emisji.

 

Jakbyś kupił we twoje fałsześć jako pierwsze auto, więcej zapłaciłbyś za OC niż za auto.

Edited by Klaus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio na tvn turbo a jakimś programie wyjmowali katalizator. Przeprowadzili pomiary, z dużym zapasem mieścił się w normach emisji.

 

Jakbyś kupił we twoje fałsześć jako pierwsze auto, więcej zapłaciłbyś za OC niż za auto.

 

715zł za OC w bardzo dużym mieście Dołączona grafika No tak, ogromne pieniądze. Lepiej kupić 1.9 i wydać 3 000zł na tuning.

 

Chip tuning spoko, tylko samym chipem i tak nie osiągniemy rezultatów innej wersji z silnikiem benzynowym lub większym dieslem. I o to mi chodzi. Wolałbym od razu kupić mocniejszą wersję niż słabszą + tuning. Koniec dyskusji.

Edited by Brothers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co? z jakimi zniżkami?

 

Pisałem

Rozumiesz?

Pewnie nie.

Nie posiada się wtedy zniżek a często zwyżki.

 

Mogło i być taniej ale wziąłem od znajomego, który pracuję w Hestii.

 

Pierwsze auto. Jest takie coś jak współwłaściciel i warto z tego skorzystać. Bo na 1.2 jakbym brał bez współwłaściciela to bym zapłacił 900zł ;]

Edited by Brothers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z resztą nie mamy o czym gadać. Mam FWD i pomimo, że tylko 160KM i 220NM wiem jak ciężko jest idealnie wystartować.

 

No to gratuluję, że już wiesz na czym polega sztuka startu. Być może w tej pandzie czy corsie którą tam wcześniej jeździłeś, wciskając do oporu gaz ruszałeś najszybciej, jak się takim pudełkiem dało. Jednak w trochę mocniejszych (niewiele) samochodach ten manewr już nie przechodzi, w co nowszych kontrola trakcji Cię przyblokuje a w starszych stracisz przyczepność na przednich kołach, co zapewne masz u siebie. Można tak zrobić w każdym samochodzie, FWD, RWD, 4x4. Swoją drogą, może warto zapisać się na kurs doszkalający, skoro ruszanie samochodem sprawia Ci problemy.

 

Dla mnie rozsądniej jest kupić mocniejszego Diesla lub jeszcze lepiej benzynę, która dużo pali i obniżenie kosztów o połowę dzięki LPG. I tak 1.9TDI nie zejdzie do owych 7.1s bez wywalenia 3 tys o ile w ogóle będzie to możliwe, te 3 tys. wolałbym wywalić na LPG. Przynajmniej jadący za mną widzą gdzie jadą.

 

Taki hint o którym pewnie jeszcze nie wiesz, uwaga - Nikt nie kupuje TDI z zamiarem ścigania się. Co więcej, ktoś kto się chce ścigać, również nie zakłada LPG. :lol: Jeśli ktoś skrupulatnie liczy każdą sekundę (ba, setną) w przyspieszeniu to kupuje mocną benzynę z turbo, robi czipa i wiesz co ? Jakiejkolwiek instalacji LPG byś nie miał, to taki sam samochód bez LPG będzie szybszy, wiesz czemu ? Będzie o kilkadziesiąt kilogramów lżejszy :lol: co da mu 0,05s szybciej i niestety na następnych światłach to on będzie triumfował. Koszty ? Kto chce zdobywać Pole Position w wyścigu pod Biedronkę nie liczy takich drobnostek !
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam jesteś hipokryta, jak możesz jeździć bumom benzynową bez LPG Dołączona grafika Toż to nienormalne ;)

 

Anons: kupię znaczek "//M pałer", byle tanio (bo jeszcze na sekwencję trzeba mieć :>).

Nie no, masz rację, moja buma jest niekanoniczna. Nawet pierdzącego wydechu nie założyłem, dumnie sterczy seryjna faja na podogoniu. Dlaczego klekoty mają obwisłe faje? Żeby nie zakleić oparami mazutu tylnej szyby?

 

Pierwsze auto. Jest takie coś jak współwłaściciel i warto z tego skorzystać. Bo na 1.2 jakbym brał bez współwłaściciela to bym zapłacił 900zł ;]

 

Za jaszczomba 1.1 bez zniżek, za to ze zwyżką za wiek poniżej 25 lat, miałem coś około 900 zł właśnie. Ale jakbym przygrzmocił w cokolwiek, staremu nie polecieliby po jego zniżkach, czego panicznie się obawiał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG jakie dywagacje o tdi, czipach, sadzy i ałdi v6 3litrowym szybkim kombi cztery na cztery... Jakby innych aut nie było?

Osobiście jeżdżę łosiem v70 2.4 bena z podtlenkiem - 170 koni dość fajnie się odpycha.... elastycznosć? bdb - na 5tce od 100kmh daje rade, chociaż zabawa zaczyna się dopiero powyzej 4500 i to właśnie wykorzystuję - wyprzedzania na 2 i 3ce, aby zrobić to szybko i bezpiecznie a nie modlić się czy się zdąży czy niet - i w tyłku mam to, że podczas takich manewrów pali jak smok - tu też nawiązanie do tekstu "a ile osób benzyny kręci powyzej 4500" :D

co do przełożeń skrzyni - 2ka 100kmh, 3ka 170 (odcina), 4ka 220kmh (odcina/vmax) - 5tke traktuje jako nadbieg raczej

jak to pali? - jazda ałtostradowa skutkuje spalaniem 12-13l gazu, normalne trasy 80-90kmh to 10litrów - dla mnie bomba

wcześniej przez półtora roku jeździłem nim bez gazu i jakoś też nie płakałem, wolę jednak odkładać siano dla siebie niż oddawać 2x więcej w podatku dla rządu

forumowy kolega jeździ też v70tką - tyle, że T5 (2.3 turbo, 250hp) - również zasilanym gazem ze sfermentowanych pomidorów - spalanie na trasie przy analogicznych prędkościach jest niższe, ze względu na dłuższą skrzynie - w mieście 1l więcej a więc 13-14l w zależności od nogi/korków

frajda z jazdy 250 koniami - jest bardzo duża, zwłaszcza, że male strojenie i na fabrycznych bebechach to robi 300hp z palcem w dupce i tutaj dochodzimy do tak bardzo omawianego przez was przyspieszenia - od 100-200 zbiera się szybciej niż poczciwy klekot 90ps do setki

0-100 na dobrej gumie zrobi 6,5s (wersja R 4x4 również 300 konna robi w jakieś 5,4sek) - i większość typowych tanich i droższych fur tu wymięka niestety, a radość na widok smutnej miny objechanego przez rodzinne kombi jest bezcenna:)

 

klekota mógłbym mieć - jakieś e60 530d - jedyny sensowny silnik i buda do tego

 

tak czy siak następnym zakupem bedzie s60/v70 z T5, dłubnięcie go na 300 koni i montaż instalacji dwupierdzianu kapustnego - olaboga, nawet jak zdrozeje do 3zł nadal będzie zajebiście opłacalne i koszt dobrej instalki zwróci mi się po roku

 

a właściciele tedeików niech sobie żyją, ktoś przecież musi tym jeździć no nie?

 

pozdr i pis na świecie wszystkim zmotoryzowanym

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

On wrócił...

 

@

 

Czil ałt, bicz, zaraz się majestat obrazi, ODEJDZIE!!!!!!!!!11111111 i znów będzie spokój.

 

:>

 

Powiedzcie mi:

- skoro klekoty sa takie kupowate to po kij je wprowadzaja do wyscigow...

O zgrozo, one tam jeszcze wygrywaja :|

 

[bitchplease.jpg]

Mówisz o LeMans? Wiesz, jakie ograniczenia mają tam benzyniaki, a jakie klekoty? To się dowiedz.

Edited by jonas
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mówisz o LeMans? Wiesz, jakie ograniczenia mają tam benzyniaki, a jakie klekoty? To się dowiedz.

 

Chodzi Ci o to ze klekoty moga byc do 5,5l w przeciwienstwie do 4,0 benzyny turbodoladowanej???

Prosze Cie... zobacz jeszcze ile taki benzyniak moze wazyc a ile musi wazyc klekot...

 

Ktos juz to odpowiednio policzyl... nie boj zaby

 

 

 

Z reszta Dieselki startuja nie tylko w Le Mans

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chodzi Ci o to ze klekoty moga byc do 5,5l w przeciwienstwie do 4,0 benzyny turbodoladowanej???

Prosze Cie... zobacz jeszcze ile taki benzyniak moze wazyc a ile musi wazyc klekot...

 

Ktos juz to odpowiednio policzyl... nie boj zaby

 

 

 

Z reszta Dieselki startuja nie tylko w Le Mans

 

w zbiorach rzepaku również

 

Jonathan, dokladnie. W dodatku te leony sa mocno dlubniete a nie kopca jak 99% przekreconych i podlanych 1.9 tdi.

 

Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk

 

a jak wyobrażasz sobie wyścig na torze w sytuacji gdzie na każdym wyjściu z zakrętu powstaje czarna chmura przez która nic nie widać? i tak co chwile....

nie ma co porównywać bolidów przygotowanych na tor z wiejskimi bolidami na olej po frytkach

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosze Cie... zobacz jeszcze ile taki benzyniak moze wazyc a ile musi wazyc klekot...

Jak musi, bo inaczej nie umie, to znaczy, że szajs. No nie? :>

W sporcie motorowym liczy się jak mniemam stosunek możliwie dużej mocy do możliwie małej masy. Klekot jest tutaj bez sensu, bo swoją fąfastyczną mocą i momentem, którym onanizują się mazutoluby, targa przede wszystkim własny ciężar. W transporcie samochodowym, koparkach, generatorach prądotwórczych, lokomotywach, tam ciężar i tak jest ogromny albo bez znaczenia (generatory stacjonarne), jakoś nie wyobrażam sobie TIRa na benzynę szczerze mówiąc. Choć pewnie można coś takiego ulepić, jak wyścigówkę na ropę.

 

Ma to natomiast sens marketingowy - popatrzcie, ten miś na ropę to nasze, przez nas wykonane i to nie jest nasze ostatnie słowo. I mało pali, o, podkreślmy to potrójną linią i szlaczkiem.

 

 

Grupo B, wróć, błagam!

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

w zbiorach rzepaku również

 

 

a jak wyobrażasz sobie wyścig na torze w sytuacji gdzie na każdym wyjściu z zakrętu powstaje czarna chmura przez która nic nie widać? i tak co chwile....

nie ma co porównywać bolidów przygotowanych na tor z wiejskimi bolidami na olej po frytkach

 

Nie wiem dlaczego większość hejterów internetowych zamiast merytorycznie pisać na temat strzela jakimiś głupkowatymi prowokatorskimi hasłami jak wyżej. Temat toczy się o pocowym Audi możesz mi wskazać w którym miejscu jest on wiejskim bolidem? A może napiszesz czym jeździ prawdziwy miejski burżuj jak Ty? Tak aby wieśniacy z prowincji na przyszłość przy wyborze auta znów sie nie wpakowali w wiejskiego klekota tylko wiedzieli co jest teraz tendi i na czasie u zamożnych ludzi z dużych aglomeracji?
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem dlaczego większość hejterów internetowych zamiast merytorycznie pisać na temat strzela jakimiś głupkowatymi prowokatorskimi hasłami jak wyżej. Temat toczy się o pocowym Audi możesz mi wskazać w którym miejscu jest on wiejskim bolidem? A może napiszesz czym jeździ prawdziwy miejski burżuj jak Ty? Tak aby wieśniacy z prowincji na przyszłość przy wyborze auta znów sie nie wpakowali w wiejskiego klekota tylko wiedzieli co jest teraz tendi i na czasie u zamożnych ludzi z dużych aglomeracji?

 

oj zabolał Cię mój tekst widocznie, że się tak obruszyłeś Dołączona grafika
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten temat śmieszy mnie coraz bardziej Dołączona grafika Kontynuujcie...

 

mnie śmieszą, żałosne pyskówki klekociarzy - myślą, że są fajni bo trują środowisko...bo jest taniej, bo wciska w fotel

 

dla mnie większość aut z VAG to paździerz - poza nielicznymi modelami ałdi

niby to kwestia gustu też, czym kto jeździ - ja jednak zawsze powtarzam "jedni gust mają, inni nie"

najlepsze jest to, że redneki ze wsi kupują te tedeiki by jeździć taniej i robią nimi później 5-8tyś rocznie, bo i tak nie stać ich na wahe

 

 

aaaaaa skoro ropa jest tak zajebista to dlaczego nie ma zastosowania w lotnictwie czy przemyśle rakietowym ? :D

 

a pyskówki o moim sławetnym odejściu czy wyzywanie dla debili możecie sobie schować za rozporek razem z malutkimi pisiorkami

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

dla mnie większość aut z VAG to paździerz - poza nielicznymi modelami ałdi

 

Powiedział kierowca Volvo - koncernu pod kontrolą chinoli, którzy jeszcze 20 lat temu trzaskali chłodziarki.

 

Ale masz rację. W życiu bym kijem nie tknął Bentleya, Lambo czy Porsche.

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...