Kaeres Opublikowano 15 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2012 Mam zamek starego typu (ten z wielką dziurą) i zgubiłem klucz. Nie znam się kompletnie na zamkach (w tym i tego typu) więc nie wiem czy zwyczajny zagięty drut wystarczy. Macie jakieś sposoby tak aby drzwi nie niszczyć ? (bo w ostateczności wyważam lub wzywam ślusarza). Zamek z takim kluczem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekmal Opublikowano 15 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2012 jeśli nie chcesz wydawać na ślusarza (a wydaje się to jedyną słuszną opcją), to skoro masz taką fotkę, to zabierz ją do niego i może ci dobierze pasujący klucz taniej niż za wizytę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trawienny Opublikowano 15 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2012 Wiekszosc takich starych zamkow mozna otworzyc drutem. Zabezpiecznie polegalo na tym ze dziurka byla odpowiednio wyprofilowana tak by wsunal sie tam jedynie odpowiedni klucz. Drut-wytrych musi byc jednak na tyle wytrzymaly by sie nie "ukrecil". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Brothers Opublikowano 15 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2012 W dniu 15.10.2012 o 08:57, pawelekmal napisał(a): jeśli nie chcesz wydawać na ślusarza (a wydaje się to jedyną słuszną opcją), to skoro masz taką fotkę, to zabierz ją do niego i może ci dobierze pasujący klucz taniej niż za wizytę. Foto poglądowe z neta raczej ;] Wieszak do ubrań, wygnij drut u góry. Ewentualnie poszukaj jakiś podobnej długości klucz i wygnij blaszki w zamku tak by wszedł. Rozwalisz tym zamek ale to 100% metoda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...