MaRQs89 Opublikowano 28 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2012 Wiem, że tego typu pytanie pojawiło się x razy, ale potrzebuję rady. Jestem laikiem laptopowym, a w przyszłym tygodniu chciałbym zakupić dobry laptop: -cena do 2700zł -służący głównie do Internetu, gier i podstawowych zadań (prezentacje naukowe itp) Nie jestem wielkim fanem gier, więc grywam czasami w dość proste gry. Zależy mi też na wyglądzie. Podobają mi się srebrne laptopy. Nie znam się na tych wszystkich parametrach dlatego zalezy mi na dobrym przemyslanym zakupie. Na pewno odpada laptop HP, mam uraz do tej firmy. Dzięki za wszystkie rady. Ostatnio oglądałem ten laptop Notebook SONY SVE1511G1E i na filmiku był pokazany motyw przesuwania stron bez dotyku, ale to pewnie w dodatkowych wersjach i pewnie za niezłą kasę. Laptopa zamierzam kupić z Saturnie, bo mam najbliżej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 28 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2012 Co to wg Cebie są proste gry? Saper, GTA 3 czy coś bardziej skomplikowanego? Poza tym będziesz go nosił ze sobą czy raczej w domu? Podaj więcej szczegółów, bo na razie wiadomo w sumie, że ma dobrze wyglądać i niewiele więcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaRQs89 Opublikowano 28 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2012 Przede wszystkim do użytku domowego. Głównie mi chodzi o neta..gry to tylko dodatkowo..nie jestem fanatykiem gier..gram raczej w strategiczne, nie wymagające wielkich parametrów i raczej bede go zamawiać przez neta..opcja z Saturnem odpada..a czy sa juz u nas wersje z Windows 8? i do 500GB RAM z 2.8 GHZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...