Caleb Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2012 Szukam, szukam, tematu nie widzę... Hej chłopcy, bagnet na broń! Spakujcie czym prędzej slipki z motywem amerykańskiej flagi, kilka puszek Doktora Peppera oraz składankę patriotycznych pieśni, bowiem rychło wyruszamy na niebezpieczną misję przeciwko bezwzględnym terrorystom. Głównym sponsorem imprezy jest oczywiście armia Stanów Zjednoczonych, więc powinniście już chyba przeczuwać w jakim kierunku zmierzamy. Podczas wojaży na pewno przyda się jeszcze naładowana broń, garść granatów oraz kamizelka kuloodporna, która skutecznie ochroni nasz jankeski tyłeczek. Medal of Honor: Warfighter to zabawa wyłącznie dla otrzaskanych w żołnierskim fachu zakapiorów, śpiących z gnatem pod poduszką i tylko czekających na wezwanie. Jeśli spełniacie powyższe kryteria, to możecie poczuć się zaproszeni w szeregi chłopaków z oddziałów specjalnych. Pewnie wielu z Was pamięta poprzednie wcielenie serii, jednak czy drugie podejście do nowoczesnego pola bitwy w wykonaniu Medal of Honor okaże się lepsze? Kasa na marketing, nowoczesny silnik graficzny i wszelkie licencje się znalazła. Gorzej z pomysłem na rozgrywkę... Recenzja Medal of Honor: Warfighter - Cel... Ognia! Pudło... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2012 MoH sie skonczyl. mile wspominam czasy lądowania na plazy Omaha i sabotowania u-bootów. tutaj, tylko sieczka i wyzynanie glupich AI. zmienia sie tylko pora dnia, miejsce i bron. zadnych glebszych wyzwan. szkoda. widac za bardzo chca konkurowac z CoD. tu nawet GROM nie pomoze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkad Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2012 Aż się łezka w oku kręci na myśl o Medal of Honor: Allied Assault... 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2012 Gra nudna i wtórna, niby na frostbite 2 a efekty jakieś mierne dali, chyba to studio co robiło grę to jakieś lewe. Do bf3 nie ma podejścia jeśli chodzi o singielka, o multi już nie wspominam także nie polecam.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2012 Szkoda zakładać temat na takie cuś 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2012 Szkoda zakładać temat na takie cuś +1 dla potomnych. tu bylismy i gralismy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2012 Trochę szkoda słyszeć takie rzeczy o MoH'u, bo w końcu to wszystko, jeśli mnie pamięć nie myli, zaczęło się od MoH'a, dopiero później chyba był CoD i Battlefield. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2012 Ja po Airborne przysiągłem sobie, że nigdy więcej MoH-a w single. Miałem jednak nadzieję, że może Warfighter pozwoli na powrót i złamanie obietnicy. Szkoda, bo zapowiadało się nieźle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AveVanHell Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2012 Ciekawe czy już są filmy na YT z "czarodziejskich skryptów Abakanu"...Wchodzisz do pomieszczenia ciasnego jak kibel w pociągu ,zdejmujesz Taliba ,który w nim był. Czekasz sobie kilkanaściew sekund z bronią skierowaną w jedyne wejście do tej klitki i nagle czarodziejsko ten sam Talib ostrzeliwuje twoje plecy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2012 WTF ? Komu podobał się SP Battlefielda 3 z pewnością pokocha Single Player nowego MoHa. Multiplayer to niestety póki co straszna porażka, ale od tego jest BF3. Single Player fajny i polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2012 Singiel w BF3 do rewelacji nie należał delikatnie mówiąc także nie jest to za dobra rekomendacja ;) A od multi jak sam zauważyłeś jest BF3. Niestety wszędzie gdzie czytam to jedyne co chwalą w kampanii to momenty z pojazdami. No i długość samej rozgrywki nie zachwyca. Trochę mało tego się uzbierało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeathTomahawk Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2012 (edytowane) Singiel - bardzo mi podszedł (w przeciwieństwie do BFowego). Parę rzeczy można by poprawić (woda przypomina ropę,a nie wodę xD). A z multi to szkoda gadać. Detekcja hitów lepsza niż w BF3 (bo działa...), mapy ciekawie zaprojektowane (nie da się kampić praktycznie), fajnie premiowana gra zespołowa. Cały problem taki, że gra niekoniecznie lubi dawać ludzi z tego samego party do tego samego fireteamu. Z znajomym przez 4h i przewaleniu się przez kilka serwerów nie udało sie zagrać w jednym FT. Battleog niby opcjonalny, ale w grze nawet nie poznamy pinga do serwera... Inna sprawa, że swojego pinga do serwera w trakcie rozgrywki też nie poznamy. Gra ma problemy z pamiętaniem jaką klasę, jednostkę i broń używaliśmy poprzednio. Co ciekawe problem wystepuje tylko jeżeli wchodzimy przez BT. Po wbiciu z gry problem nie występuje... Problem z z domyślnie włączonym VoIPem tez jest świetny(to, że się go wyłączy niekoniecznie cokolwiek zmienia...). Pal licho, że ludzie przeklinają w różnych językach, gorzej jak ktoś ma w tle telewizor i cały serwer słucha brazylijskiej telenoweli o0 Swoją drogą fajne oszczędzanie łącza... No i ta grafika w multi jakby od innych ludzi niż ta z singla. Dżungla jako płaska tekstura? Na środku mapy? W 2012 roku o0? Można poczytać: http://battlelog.med...54625287699802/ 1. Spawning out of bounds. Spawning off map (Mostly fixed with patch, however I spawned in the bay once since the patch) 2. VOIP on hot mike by default. Really? 3. We need a way to change teams! 4. We need a way to join a buddies fireteam in game. 5. Auto spawn should NEVER be on by default. 6. Two grenades per player on tiny maps = nade spam hell. 7. Weapon damage seems random. Probably net code, please fix. 8. VOIP set to off and you hear random voices. (Update: Actually in game VOIP is just flat out broken. Its on, its off random feedback loops, horrible experience) 9. Lots of Crash To Desktops and game freeze's. (CTD's not acceptable in a gold release) 10. We need a way to leave or kick people from fireteams. 11. When joining a server with 4 or more people in a group random stuff will happen. ___ a. Three will join, last player will join a different server. ___ b. Two will join as a fireteam the others will join on opposite sides. Just queue them until they can join as a fireteam. (Tell them whats happening in a popup!) ___ c. When players in a group are on opposite teams and there is a team in-balance. MOVE THE PLAYER into the fireteam with his group buddie. (I can't believe I'm having to type this its so damn obvious) 13. Super long loading times for small maps? 14. This could be just me but when the blackhawk spawns and you use it it always feels like assisted suicide. I've noticed that when it spawns now everyone avoids it like the plague. 15. Add a clear button on all UI pages to be able to leave the game! 16. Gun Settings not saving. Having to re-setup your guns when starting the game again is a annoying. (could be that guns are saved on game exit? CTD not saving guns?) 17. PC players know what a ping is. Cell phone bars are insulting, show us a ping. 18. Bamboo and other thin concealment should not stop a bullet. Having players pop in and out from behind a bamboo fence while you unload into it feels ridiculous. If you leave it like this at least let me pull up some bamboo and make bamboo amour 19. Modern monitors come in all aspect ratios. Some players play with 2-3 screens. We need a FOV slider to allow for wider views. 20. Leaning/peeking seems worthless. You can't move when you lean so you have to get your placing right first try or you spend 30 seconds finding the right distance to lean from. Even when you find it its not worth it in terms of cover as most of your body leans around the corner anyway. 21. Aim down sites sensitivity should not be different to your hip fire sensitivity. If you want to keep this give us two sliders to control them both. (My guess is this is a hold over from the console to help thumb jockeys get on target quicker when in ADS.) 22. When defending in combat mission if the bomb goes off, all the live defenders are instantly out of bounds and die in 10 seconds. (If you want to clear out the area how about just permanently spotting all the defenders around the old bomb area. That should help the attackers clear without just /killing all the defenders.) 23. Game locks up when customizing your gun. Completely freezes. Reports of it being triggered on changing stocks. But I've had it happen to me when changing sights. 24. Leaving the 10 foot interface in the game from the consoles guys sitting on their couch rather than modifying for PC players sitting 2 feet from screens is not acceptable. PC users are used to mouse navigation and efficient use of the screen real estate. Having multiple levels of menus with no real flow is confusing and annoying. For example, when you join a group why is the list of people in the group hidden? It should be on a side bar in view and clickable at all time. We can handle smaller text we are sitting CLOSE to the screen. This is a classic console to PC port issue, ignoring it for a suposed AAA title is not really OK. 25. Rocks and rough surfaces have invisible walls stopping bullets that do not coincide with their visible surface. 26. Round ends with a 60 second pause before the next round. Thats by far the longest between round scoreboard in any FPS game I've ever played. It would not be so bad if you could use the time to update your weapons with new stuff you just unlocked but nope you are just stuck there listening to some red neck kid being told off for sniffing his sisters underpants. ((awkward)) 27. No RCON tool to be able to admin your own server. DICE helped Procon be ready for release with a RCON tool. DC how are we supposed to admin our servers? Hackers have pretty much free reign right now as PB is worthless always has been, developers need to either start really funding PB or do it themselves. 28. Scoreboard issues: No Rank on scoreboard, (really?) No Ping on scoreboard (not even the silly cell phone bars), No class on scoreboard, No server identity on scoreboard, No way to bookmark server from scoreboard. No i jeszcze wspaniały Origin. Podsumowując; Singleplayer - mogli by jeszcze troszeczkę dopracować niektóre elementy i wydłużyć kampanię(ew. zamiast przedłużać to sprzedawać za 50zł ). Multi - strzelanie, projekty map są b.fajne. Mnóstwo bugów, rozwiązań konsolowych, Battlelog, Origin, grafika gorsza niż w CoD4(jak im się to udało skoro singiel wygląda nawet, nawet?) niszczą praktycznie całą przyjemność z gry. Znając EA i ich podejście do patchy to nie ma co liczyć na żadna poprawę(vide BF3). Czy warto kupić? Dla singla w jakiejś promocji za 20-30zł IMHO warto. Na multi nie ma sie co nastawiać. I tylko GROM-a szkoda... Pozdrawiam Edytowane 31 Października 2012 przez DeathTomahawk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2012 Przeszedłem za jednym razem gre, jakieś 4.5 h na easy oczywiście. Nie biegłem jakoś na pałe, ale pare razy zginąłem w ciemnych miejscach, bo lubie mieć ciemno ustawiony obraz. Powtarzania może z 10 minut najwyżej. Gra jak dla mnie lepsza niż się spodziewałem po tych wszystkich opiniach i recenzjach. Całościowo nawet mi się podobała bardziej niż poprzednia, gdzie niektóre misje były super, ale niektóre strasznie nudne. Tutaj najlepsza misja to ta w górach gdzie zaczynamy w powietrzu. Ta misja także najlepiej wygląda, tak samo jak w poprzedniej części, gdzie też misja w górach była moją ulubioną. Grałem na PC, na prawie max detalach gra chodzi świetnie u mnie na HD 7770. Grafika w pierwszej misji mnie zaszokowała, sztuczne oświetlenie nocą na tym silniku wygląda obłędnie. Ogólnie cała gra wygląda bardzo dobrze, akurat do grafiki nie mam praktycznie żadnych zastrzeżeń. Fajne efekty tu i tam, wybuchy i zniszczenia, no i także świetny dźwięk. Filmiki CGI są bez sensu. Pomijajm już zawarte w nich wątki, to wizualnie mi się nie podobają. Zdecydowanie wolałbym całość na silniku gry. Gra do bólu liniowa, do bólu oskryptowana, ale to jest na dobrą sprawę standard jeśli chodzi o MMS-y. Grafiką i dźwiękiem zdecydowanie nadrabia powtarzalny gameplay. Wg mnie warto zagrać, przejść, i zapomnieć, dokładnie jak dwa lata temu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaijitsu Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2012 No i ta grafika w multi jakby od innych ludzi niż ta z singla. Dżungla jako płaska tekstura? Na środku mapy? W 2012 roku o0? Brali lekcje od najlepszych. Tylko szkoda, że nie zorientowali się, że takie sztuczki sie stosowało ... ale w 2000 roku (vide allied assault, rainbow six'y na ps1 czy ghost recon). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 1 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2012 Singiel w BF3 do rewelacji nie należał delikatnie mówiąc także nie jest to za dobra rekomendacja No bo to niekoniecznie rekomendacja. ;) Komu się kampania w BF3 nie podobała to i MoH nie wiele więcej zachwyci. Aczkolwiek trzeba powiedzieć wszystkim zwolennikom tezy "dla mnie MoH się skończył" ... bla bla bla. Dla mnie też się skończył na Pacific Assault, nie mniej jednak uważam, że Warfighter to coś innego, nowego, może tu znowu Frostbite2 do mnie przemawia. Jakby się odwróciło: Modern Warfare 1 ubóstwiałem, 2ka też była fajna a trójka wydaje mi się przesycona, przepalona i jako odgrzewany kotlet, natomiast kampania w BF3 przyniosła nieco świeżości, którą teraz dobrze kontynuuje MoH:W , to tylko moje zdanie oczywiście. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 1 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2012 a co w tym MoH jest takiego nowego i innowacyjnego? czym mozna sie zachwycac. chcialbym ale jakos nie moge. zmusze sie do skonczenia tej gry. PA to byl dopiero gniot. brrr. za duzo jest gier FPP na jedno kobyto. zmieniaja sie tytuly, leca lata a ja mam wrazenie ze gram ciagle w to samo. widac tasiemiec CoDów tak na mnie wplynął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 1 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2012 a co w tym MoH jest takiego nowego i innowacyjnego? Frostbite 2 ? Mi się silnik bardzo podoba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrcn92 Opublikowano 16 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2013 p45epdx8qt2ppv << Kod zniżkowy -25% ważny do końca Marca. Kto pierwszy ten lepszy ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...