ewcia123 Opublikowano 20 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2012 W taki sposób ASUS Polska naprawia komputery w ramach Gwarancji 24 miesięcznej. Sprzęt zakupiony pół roku temu. Problemy były prawie od samego początku. W formularzu zgłoszeniowym zostało podane: +komputer włącza się raz na 40 prób uruchomienia +przy lekkim poruszenia komputera następuje 'zwiecha' +komputer przy podłączeniu do zasilacza od spodu kopie prądem (podłączony do UPSa) Co zrobił serwis gwarancyjny asus polska? Dane z Raportu z naprawy: Problem symptom: Abnormal Lines Display on LCD(??!!) Rozwiązanie: repair with new components parts Wymienione czesci: LCD TFT 15,6" FHD GLARE (LED) (co ni jak ma sie do wad!) Do tego zafundowali mi format dysku do czego oczywiscie MIELI PRAWO;] TRAGEDIA. Dodam że po otrzymaniu komputer nie włącza się teraz WCALE. Jak dostałem tak odsyłam. ZObaczymy. Nagrana rozmowa po kilkukrotniej probie skontaktowania sie z serwisem. Wczsniej bylem rozlaczany, na czacie Skype po podaniu numeru RMA zero odpowiedzi oraz ze mam 'zadzwonic pozniej bo nie dziala nam teraz serwer'. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..:::SiekieR:::.. Opublikowano 20 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2012 Ah, do mnie w ciagu 2 dni ma dotrzec asus x401, a w rece mam nexusa 7. Mam nadzieje ze nie bede mial "przyjemnosci" zglaszania usterki. Wysyłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pix3l Opublikowano 20 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2012 (edytowane) Ameryki nie odkryłeś Ciesz się że nie kupiłeś lenovo Przy okazji mogłeś zbesztać faceta, ja bym zbeształ.(tak, poprawiłoby mi to nastrój.) Edytowane 20 Listopada 2012 przez pix3l Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Vip_ Opublikowano 20 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2012 Pomijając fakt, że serwis Asusa faktycznie jest coraz gorszy, to oczywiście powiadomiłeś konsultanta, że jest nagrywany ? ...rozumiem, że chciałeś mieć jakąs "dokumentacje" ale to nie powód żeby upubliczniać tego typu rozmowy 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...