achilles92 Opublikowano 22 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2012 Witam, mój problem dotyczy konfliktu adresu ip. Mianowicie wyskakuje mi w prawym dolnym rogu informacja o konflikcie adresów ip z innym systemem w sieci. Szukałem i szukałem na necie ale nic nie ma. Posiadam router z TP Livebox, mam tylko jeden komputer w domu i nie rozdziela neta z żadnym innym. Czy ktoś może mi wyjaśnić co mam zrobić, aby internet się nie rozłączał co chwile? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kombajn4 Opublikowano 22 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2012 Hmm a prubowałeś wejść w ustawienia rutera i ustawić sobie inny numer IP ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
achilles92 Opublikowano 22 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2012 W jaki sposób mam wejśc w ustawienia rutera? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kombajn4 Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 najłatwiej przez przeglądrke, wpisuje się odpowiedni adres IP. Musisz sobie sprawdzić w instrukcji obsługi rutera albo na necie. Czasem może być podany ten adres na samym ruterze. Ja np dla swojego modemu wpisuje 192.168.100.1 i wyswietla mi się strona konfiguracji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
achilles92 Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 Tak, jest konfiguracja, gdzie wpisuje się 'admin' i hasło, jednak kilka dni temu je zmieniałem, od dwóch dni nie mogę się na nie zalogować, bo nie działa ani nowe ani stare.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kombajn4 Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 Ojej, hmm może na jakimś forum dotyczącym twojego modelu rutera znajdziesz kogos kto bedzie ci mógł pomóc, albo może napisz do supportu producenta. A generalnie jak nikomu nie udostepniasz neta, a wyskakuje konflikt to może pora zkontaktować się ze swoim adminem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzynek1 Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 ojej, PPM na połączeniu sieciowym z którego masz internet, wybierz status i wklej tu zrzut ekranu z tego co tam się wyświetli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 Już takie sknerstwo, że wszystko sprzedają instrukcji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
achilles92 Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2012 (edytowane) Nie mam tego, jedynie szczegóły połączenia, gdzie są standardowe adresy ip nadawacy netu. Kurcze, to uciążliwe że co jakiś czas net się rozłącza i nie działa.. Edytowane 24 Listopada 2012 przez achilles92 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...