Melampus Opublikowano 8 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2012 Namco Bandai ogłosiło, że powstaje kolejna część wspaniałej i mrocznej gry fantasy Dark Souls 2. Nie wiadomo jeszcze kiedy nastąpi premiera, niemniej gra ukarze się na wszystkie platformy: PS3, XBox 360 i PC. Oto co podaje producent:"Leading video game publisher and developer NAMCO BANDAI Games Europe today announced that the critically acclaimed Dark Souls saga marches forward with Dark Souls™ II, currently in development at FromSoftware in Tokyo, Japan, for PlayStation®3, Xbox 360® and PC. Dark Souls II will continue a legacy of presenting its passionate fans with the kind of unrelenting challenges that have become a hallmark of the series, while presenting devilish new obstacles for players to overcome. Built upon the foundation established by Souls series creator and Dark Souls II Supervisor, Hidetaka Miyazaki, with development helmed by FromSoftware Director Tomohiro Shibuya, Dark Souls II will feature a new hero, a new storyline, and an unfamiliar world for players to survive in while delivering the uncompromising challenge and ultimate sense of empowerment that players hunger for. Epic battles with gruesome enemies and blood-thirsty bosses await adventurers as they traverse and conquer a devastated world filled with death and despair. Players will also discover a revamped server based multiplayer experience that will put a distinct Dark Souls II twist on the concept of playing and sharing with others. For those with enough tenacity and sheer force of will, great rewards await.“There are few games that are as rewarding for players as the Dark Souls series, and Dark Souls II will give every player that steps up to take the challenge a feeling of empowerment that they will never forget,” said Olivier Comte, Vice President of Sales, Marketing and Distribution at NAMCO BANDAI Games Europe. “The game doesn’t accept compromise, and neither do the brilliant people at FromSoftware who will test their own tenacity as well as that of gamers in delivering us another gaming landmark.”“This new chapter in the Dark Souls saga presents opportunities for us to drive innovation in gameplay design, develop an entirely new story, and expand the scope of the world in which the player interacts with the game. We have taken these necessary steps with Dark Souls II in order to evolve the overall experience of the Dark Souls series,” says Tomohiro Shibuya, FromSoftware Director on Dark Souls II. “The entire development team is striving to make Dark Souls II an experience that is fresh while not forsaking its roots in presenting players with challenging gameplay. Our goal is to surprise and delight our fans with new experiences and plot twists while enticing new players to join our dark journey.”More details surrounding Dark Souls II will become available in the months leading to its release. Begin your Dark Souls II journey at www.DarkSoulsII.com or join the Dark Souls II conversation on Facebook at www.Facebook.com/DARKSOULS." Zacieram ręce i czekam z niecierpliwością na więcej informacji i samą grę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zapowiada się druga porcja hardcore :) Oby tylko tym razem dopracowali sterowanie, bo DS po premierze wersji PC nie nadawało się do niczego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melampus Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Pierwszy trailer "Of Masks and Dragons" Drugi trailer "Despair" Pierwszy gameplay. http://uk.ign.com/videos/2013/04/10/dark-souls-2-gameplay-reveal-12-minute-demo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2014 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=A3MdOBH-jDc Edytowane 29 Stycznia 2014 przez andrew777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melampus Opublikowano 6 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2014 (edytowane) Premiera na PC - 25 Kwietnia 2014 Premiera na konsolach - 14 marca 2014 A na deser... Edytowane 6 Marca 2014 przez Melampus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
earthmover Opublikowano 7 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2014 https://www.facebook.com/darksouls/posts/623765257696522?stream_ref=1 The PC version of Dark Souls II will feature "increased texture resolution" and an "enhanced frame-rate option," Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 7 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2014 (edytowane) Dark Souls II - Minimalne i zalecane wymagania sprzętowe - PurePC.pl Edytowane 7 Marca 2014 przez Caleb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Ktoś oprócz Melampusa gra ? Ja właśnie zakupiłem i przymierzam się do gry magiem. Jakieś tipsy odnośnie rozwoju postaci, wsio ładować w intelligence i attunement ? Czy warto trochę podnieść strenght i dexterity, żeby mieć możliwość używania tarczy/miecza ? W jedynkę nie grałem także pytania mogą się wydawać dla niektórych banalne. ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Po kilku godzinach wymiękłem, straszne drewno. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Albo tą serię kochasz albo nienawidzisz. Ja dopiero teraz się przekonałem, wcześniej nie miałem zbytnio styczności z deamon's i dark soulsami, ale pooglądałem streamy, yt i spodobało się, powiem więcej zassało jak tornado. ;> Walka i sterowanie może się wydawać toporne, ale combat na prawdę jest wymagający, trzeba uważać na pojedynczego przeciwnika a co dopiero na grupkę 3-osobową. Bardzo łatwo zginąć a śmierć niesie ze sobą przykre konsekwencje. Brak mapki, kompasu czy choćby quest loga sprawia, że nie idziemy za strzałeczkami jak w reszcie obecnych produkcji tylko przeczesujemy centymetr po centymetrze mapkę, odkrywamy nowe lokacje, wskakujemy na kolejne poziomy - mój mag to nie taki zwykły mag, dobrze posługuje się mieczem i tarczą, kwestia dowolnego rozwoju. W zasadzie to co napisałem to chleb powszedni dla kogoś, kto grał w pierwszą część. Ja nie grałem i po pierwszym uruchomieni gram mnie dosłownie odrzuciła, mizerna grafika jak na te czasy i możliwości, słaba animacja, nie wiadomo o co chodzi, nie ma "szczałeczki" mówiącej gdzie iść, ciągłe błądzenie, bez sensu ta gra.. Ale dałem szansę, bo chciałem sam zobaczyć to czym ludzie się tak strasznie jarają -> http://www.metacritic.com/game/playstation-3/dark-souls-ii No i w końcu rybka połknęła haczyk, padzioch od x360 w dłoń i kilka godzin zleciało, wreszcie jakaś gra, która coś więcej wymaga od gracza, każde być ciągle czujnym, ba tu nawet nie ma pauzy. Bardzo fajnie wygląda całość od strony sieciowej, jesteśmy cały czas zalogowani do serwera i co jakiś czas widzimy widma innych graczy, plamy krwi na ziemi (pozwalają odtworzyć animację ich śmierci), możliwość zostawiania notatek, grania w co-op'ie - sytuacja gry nie możemy sobie poradzić z bossem i wzywamy na pomoc kumpla, podobno fajne pvp - jeszcze za wcześnie mi to oceniać. tl;dr - gra zajebiście wciąga tylko trzeba jej dać szansę ;> ps. czyli recki nie będzie ? :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2014 ps. czyli recki nie będzie ? :P Chyba nie dam rady, ale Namco zrobi mi z tyłka jesień średniowiecza, bo dostałem grywalną wersje jakieś 2 tygodnie przed premierą :/ :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melampus Opublikowano 1 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2014 Ponownie mnie wciągnęło i to na 25 godzin póki co. Mimo, że 2 dni zeszły mi na ubicie Freji (dzisiaj dokonałem tego za pierwszym podejściem ;)) to nie ma mowy o ciskaniu padem w ścianę. Gra i ogromny fun z przechodzenia jej to coś czego na próżno szukać w innych tego typu produkcjach dzisiaj. Na koniec dodam, że zaskoczył mnie pozytywnie poziom techniczny tej gry, jak się porówna go do tego z jedynki. Gram na full detalach w 2560x1440. Zero przycinek, zwalniania, dobre tekstury w większości. Wkurzają mnie tylko dwie rzeczy: te okienka do pominięcia podczas logowania w menu gry i kursor myszy, który wyświetla się w interakcjach z npc-tami i ekwipunku (gram padem). PS. W necie już zrobili obsługę wielu monitorów. Jak nie dajecie rady, zróbcie przerwę i zrelaksujcie się - to naprawdę pomaga ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drunk_ZoZol Opublikowano 1 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2014 Każda gra z tej serii wymaga wielkich porcji cierpliwości i świeżego umysłu :D Na razie w 2 nie grałem, męczę jedynkę na 100% [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jipang Opublikowano 15 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2014 Caleb - na 99% odczules, że gra "jest drewniana" z powodu mechaniki - uzależnienie czasu reakcji na sterowanie od punktow rozdanych w charakterysyke - o ile pamietam wigor, zrecznosc, adaptacja. Wigor wplywa na udzwig, ja mam ok 43-49% udzwigu. Im mniej % tym wiecej iframow i dluzszy zasieg rolki. Powyzej 70% jest zmieniona animacja rolki na bardzo powolna i toporna. Kolejny wazny aspekt to adaptacja, ktora wplywa na szybkosc reakcji na sterowanie - podniesienie tarczy do bloku, ataki, parowanie, itd. Kolejny wazny aspekt to rownowaga - parametr na kazdym elemencie zbroji. Im mniejszy tym latwiej przeciwnikowi spowodowac zaciecie/wstrzymanie twojej postaci (stagger). Kolejny wazny aspekt to stabilnosc i redukcja obrazen tarczy. Stabilnosc swiadczy o tym ile wytrzymalosci pochlonie blokowanie, i czy w ogole bedzie mozna zablokowac pewne typy atakow. Redukcja obrazen mowi sama za siebie. Mamy jeszcze ilosc punktow wytrzymalosci, ktore wydaje sie na akcje typu uniki, blokowanie, ataki, magia, parowanie, sprint, itd. Wniosek jest taki, ze bardzo prawdopodobne jest, ze odbiles sie od DS2 z uczuciem "co za drewniana gra", z powodu swojego braku checi na rozkminienie mechaniki gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 15 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2014 Dokładnie ja też pierwszym razem się odbiłem, ale jak dałem szansę i posiedziałem dłużej to wsiąkłem na dobre. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enteriusz Opublikowano 25 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2014 http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,17022814,Kto_trzymal_kciuki_za_Dark_Souls_2_na_PS4_i_Xboksie.html Szykuje się wersja Enhanced Edition dla wszystkich (dotychczasowi posiadacze dostaną ją za darmo). Echh. No to przyjdzie mi po raz n-ty przejść DSII :). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...