Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dołączona grafika




Namco Bandai ogłosiło, że powstaje kolejna część wspaniałej i mrocznej gry fantasy Dark Souls 2. Nie wiadomo jeszcze kiedy nastąpi premiera, niemniej gra ukarze się na wszystkie platformy: PS3, XBox 360 i PC.

Oto co podaje producent:

"Leading video game publisher and developer NAMCO BANDAI Games Europe today announced that the critically acclaimed Dark Souls saga marches forward with Dark Souls™ II, currently in development at FromSoftware in Tokyo, Japan, for PlayStation®3, Xbox 360® and PC. Dark Souls II will continue a legacy of presenting its passionate fans with the kind of unrelenting challenges that have become a hallmark of the series, while presenting devilish new obstacles for players to overcome.

Built upon the foundation established by Souls series creator and Dark Souls II Supervisor, Hidetaka Miyazaki, with development helmed by FromSoftware Director Tomohiro Shibuya, Dark Souls II will feature a new hero, a new storyline, and an unfamiliar world for players to survive in while delivering the uncompromising challenge and ultimate sense of empowerment that players hunger for. Epic battles with gruesome enemies and blood-thirsty bosses await adventurers as they traverse and conquer a devastated world filled with death and despair. Players will also discover a revamped server based multiplayer experience that will put a distinct Dark Souls II twist on the concept of playing and sharing with others. For those with enough tenacity and sheer force of will, great rewards await.

“There are few games that are as rewarding for players as the Dark Souls series, and Dark Souls II will give every player that steps up to take the challenge a feeling of empowerment that they will never forget,” said Olivier Comte, Vice President of Sales, Marketing and Distribution at NAMCO BANDAI Games Europe. “The game doesn’t accept compromise, and neither do the brilliant people at FromSoftware who will test their own tenacity as well as that of gamers in delivering us another gaming landmark.”

“This new chapter in the Dark Souls saga presents opportunities for us to drive innovation in gameplay design, develop an entirely new story, and expand the scope of the world in which the player interacts with the game. We have taken these necessary steps with Dark Souls II in order to evolve the overall experience of the Dark Souls series,” says Tomohiro Shibuya, FromSoftware Director on Dark Souls II. “The entire development team is striving to make Dark Souls II an experience that is fresh while not forsaking its roots in presenting players with challenging gameplay. Our goal is to surprise and delight our fans with new experiences and plot twists while enticing new players to join our dark journey.”

More details surrounding Dark Souls II will become available in the months leading to its release. Begin your Dark Souls II journey at www.DarkSoulsII.com or join the Dark Souls II conversation on Facebook at www.Facebook.com/DARKSOULS."

Zacieram ręce i czekam z niecierpliwością na więcej informacji i samą grę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś oprócz Melampusa gra ? Ja właśnie zakupiłem i przymierzam się do gry magiem. Jakieś tipsy odnośnie rozwoju postaci, wsio ładować w intelligence i attunement ? Czy warto trochę podnieść strenght i dexterity, żeby mieć możliwość używania tarczy/miecza ? W jedynkę nie grałem także pytania mogą się wydawać dla niektórych banalne. ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo tą serię kochasz albo nienawidzisz. Ja dopiero teraz się przekonałem, wcześniej nie miałem zbytnio styczności z deamon's i dark soulsami, ale pooglądałem streamy, yt i spodobało się, powiem więcej zassało jak tornado. ;>

Walka i sterowanie może się wydawać toporne, ale combat na prawdę jest wymagający, trzeba uważać na pojedynczego przeciwnika a co dopiero na grupkę 3-osobową. Bardzo łatwo zginąć a śmierć niesie ze sobą przykre konsekwencje. Brak mapki, kompasu czy choćby quest loga sprawia, że nie idziemy za strzałeczkami jak w reszcie obecnych produkcji tylko przeczesujemy centymetr po centymetrze mapkę, odkrywamy nowe lokacje, wskakujemy na kolejne poziomy - mój mag to nie taki zwykły mag, dobrze posługuje się mieczem i tarczą, kwestia dowolnego rozwoju.

W zasadzie to co napisałem to chleb powszedni dla kogoś, kto grał w pierwszą część. Ja nie grałem i po pierwszym uruchomieni gram mnie dosłownie odrzuciła, mizerna grafika jak na te czasy i możliwości, słaba animacja, nie wiadomo o co chodzi, nie ma "szczałeczki" mówiącej gdzie iść, ciągłe błądzenie, bez sensu ta gra..

Ale dałem szansę, bo chciałem sam zobaczyć to czym ludzie się tak strasznie jarają -> http://www.metacritic.com/game/playstation-3/dark-souls-ii

No i w końcu rybka połknęła haczyk, padzioch od x360 w dłoń i kilka godzin zleciało, wreszcie jakaś gra, która coś więcej wymaga od gracza, każde być ciągle czujnym, ba tu nawet nie ma pauzy.

Bardzo fajnie wygląda całość od strony sieciowej, jesteśmy cały czas zalogowani do serwera i co jakiś czas widzimy widma innych graczy, plamy krwi na ziemi (pozwalają odtworzyć animację ich śmierci), możliwość zostawiania notatek, grania w co-op'ie - sytuacja gry nie możemy sobie poradzić z bossem i wzywamy na pomoc kumpla, podobno fajne pvp - jeszcze za wcześnie mi to oceniać.

 

tl;dr - gra zajebiście wciąga tylko trzeba jej dać szansę ;>


ps. czyli recki nie będzie ? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponownie mnie wciągnęło i to na 25 godzin póki co.

Mimo, że 2 dni zeszły mi na ubicie Freji (dzisiaj dokonałem tego za pierwszym podejściem ;)) to nie ma mowy o ciskaniu padem w ścianę.

Gra i ogromny fun z przechodzenia jej to coś czego na próżno szukać w innych tego typu produkcjach dzisiaj.  

Na koniec dodam, że zaskoczył mnie pozytywnie poziom techniczny tej gry, jak się porówna go do tego z jedynki. Gram na full detalach w 2560x1440. Zero przycinek, zwalniania, dobre tekstury w większości. Wkurzają mnie tylko dwie rzeczy: te okienka do pominięcia podczas logowania w menu gry i kursor myszy, który wyświetla się w interakcjach z npc-tami i ekwipunku (gram padem).

PS. W necie już zrobili obsługę wielu monitorów.

  

Jak nie dajecie rady, zróbcie przerwę i zrelaksujcie się - to naprawdę pomaga ;)  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Caleb - na 99% odczules, że gra "jest drewniana" z powodu mechaniki - uzależnienie czasu reakcji na sterowanie od punktow rozdanych w charakterysyke - o ile pamietam wigor, zrecznosc, adaptacja.

Wigor wplywa na udzwig, ja mam ok 43-49% udzwigu. Im mniej % tym wiecej iframow i dluzszy zasieg rolki. Powyzej 70% jest zmieniona animacja rolki na bardzo powolna i toporna.

 

Kolejny wazny aspekt to adaptacja, ktora wplywa na szybkosc reakcji na sterowanie - podniesienie tarczy do bloku, ataki, parowanie, itd.

 

Kolejny wazny aspekt to rownowaga - parametr na kazdym elemencie zbroji. Im mniejszy tym latwiej przeciwnikowi spowodowac zaciecie/wstrzymanie twojej postaci (stagger).

 

Kolejny wazny aspekt to stabilnosc i redukcja obrazen tarczy. Stabilnosc swiadczy o tym ile wytrzymalosci pochlonie blokowanie, i czy w ogole bedzie mozna zablokowac pewne typy atakow. Redukcja obrazen mowi sama za siebie.

 

Mamy jeszcze ilosc punktow wytrzymalosci, ktore wydaje sie na akcje typu uniki, blokowanie, ataki, magia, parowanie, sprint, itd.

 

Wniosek jest taki, ze bardzo prawdopodobne jest, ze odbiles sie od DS2 z uczuciem "co za drewniana gra", z powodu swojego braku checi na rozkminienie mechaniki gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,17022814,Kto_trzymal_kciuki_za_Dark_Souls_2_na_PS4_i_Xboksie.html

Szykuje się wersja Enhanced Edition dla wszystkich (dotychczasowi posiadacze dostaną ją za darmo). Echh. No to przyjdzie mi po raz n-ty przejść DSII :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...