mati199537 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2012 Witam, Coraz częściej zdarza się u mnie w okolicy, że są chwilowe zaniki prądu, więc postanowiłem pomyśleć nad zakupem UPS'a. Nie znam się na tym zbytnio, jedyne co wiem, to że najlepszym rozwiązaniem, ale też najdrożsyzm są UPS'y VFI, ale z racji, iż tyle kasy raczej nie będę miał to chyba będę musiał zostać przy opcji UPS'ów VI. Co ma ten UPS podtrzymać? Komputer: i7 920 D0 2,66GHz@4,2GHz 1,28v. HD4870 Vapor-X Asus P6T 3*4GB Kingston 1600MHz@1604MHz Do tego w obudowie jest nagrywarka DVD, 4 dodatkowe wentyle (nie licząc dwóch na Mugen'ie). Zasilacz - Corsair CMPSU650TXEU Monitor: Samsung 226BW Router: TP-LINK W8960N Czy 600zł wystarczy na jakiś konkretny UPS do tego zestawu? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam, mati199537 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...