BorysVasiliev Opublikowano 21 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2012 Witam wszystkich, Mam nietypowy problem. Zakupiłem ultrabooka Toshiba w sklepie x (dość dużym). Laptop po dostarczeniu nie chciał sie włączyć. Po kilku godzinach uruchomił się i działał. Później został odłożony na półkę na 2 tygodnie ze względu na urlop. Po powrocie niechciał się włączyć. Czytając w internecie , możliwe jest że (mamy zimę) mogło być wilgotno i się rozwalił. Sklep mówi że może przyjąć tylko on bezpośrednio prześle do Toshiby i jak przez niego to miesiąc dłużej będzie trwało. Jak bezpośrednio ja zgłoszę to szybciej. Lepiej reklamować przez sklep czy bezpośrednio u producenta ? Co będzie jak np. producent uzna że tego typu uszkodzenie nie podlega gwarancji? Jak lepiej załatwić tą sprawę? Chyba prędzej dojdę praw reklamując w sklepie niż u producenta ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinii Opublikowano 21 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2012 Jesli w warunkach gwarancji nie ma stosowanych zapisow dotyczacych innego gwaranta, to Twoim bezposrednim gwarantem jest sprzedawca i to z nim zalatwiasz sprawe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BorysVasiliev Opublikowano 21 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2012 Szczerze też o tym myślałem, chyba szybciej wywalcze ze sklepem niż z producentem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 21 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2012 Lepiej bawi sie w to ze sklepem z tytułu niezgodności towaru z umową. Gwarancja wypada blado w przypadku konsumenta... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...