Skocz do zawartości
BorysVasiliev

Proszę o pomoc REKLAMACJA !

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Mam nietypowy problem.

Zakupiłem ultrabooka Toshiba w sklepie x (dość dużym).

Laptop po dostarczeniu nie chciał sie włączyć.

Po kilku godzinach uruchomił się i działał.

Później został odłożony na półkę na 2 tygodnie ze względu na urlop.

Po powrocie niechciał się włączyć.

Czytając w internecie , możliwe jest że (mamy zimę) mogło być wilgotno i się rozwalił.

Sklep mówi że może przyjąć tylko on bezpośrednio prześle do Toshiby i jak przez niego to miesiąc dłużej będzie trwało.

Jak bezpośrednio ja zgłoszę to szybciej.

Lepiej reklamować przez sklep czy bezpośrednio u producenta ?

Co będzie jak np. producent uzna że tego typu uszkodzenie nie podlega gwarancji?

Jak lepiej załatwić tą sprawę?

Chyba prędzej dojdę praw reklamując w sklepie niż u producenta ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...