Skocz do zawartości
Raiden

PROBLEM z nagrywarą!!!

Rekomendowane odpowiedzi

Mam duży problem: komputer nie wykrywa mi nagrywary TEAC CDW 540E. Jest podpięta jako Secondary Master. Nie ma jej w moim komputerze i menadrzerze urządzeń. Szufladka się wysuwa ale jak włoże płyte to nic się nie dzieje. Wcześniej jej normalnie urzywałem ale jak raz zresetowałem komputer z płytą w środku to nagle to się stało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem wszystkiego ale nic nie skutkuje. Zaaniosłem do kolegi ale u niego też nie działa. Wszystkie taśmy napewno są dobrze podłączone. :x :( :x :(

 

Nie wiecie ile miesięcy gwarancji mają nagrywary Teac, bo na karcie gwarancyjnej mam 12 miesięcy ale facet w innym sklepie powiedział że Teac daje 2 lata gwarancji na swoje produkty.

Mam nadzieje że to jednak będą dwa lata bo jeśli rok to już po gwarancji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokladnie - optyka to 2/3 wartosci nagrywary - jezeli amsz naprawiac np nawet za 120 zl a za 180 masz nowa to ;) - sam rozumiesz kazdy kupi nowa - choc stara mechanike jako dobra mozesz opchnac na allegro ludzie robia skladaki tez ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na TEACki sa 24 miechy gwaranci tylko w sklepach daja 12 ( w droszych np daja 24 tyle ile producet) owszem sklep ci juz jej nie przyjmie (tak podejrzewam chyba ze jakos po znajomosci) ale mozesz sie ubiegac o gwarancje w TEACu mi przynajmniej tak gosc w sklepie tłumaczył jak swoja wypalare kupowałem tylko ze nie bralem dowodu zakupu i mam stara gwaracje wiec obynier padła bo marnie widze zeby mi teac uznał gwaranceje bez rachunku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz dowodu zakupu, to raczej wątpię że TEAC uzna gwarancję. Tak jak wątpię, że uzna po roku komuś, kto ma na karcie gwarancyjnej napisane 12 miesięcy - z reguły te właśnie 12 miesięcy jest znakiem, że nagrywara pochodzi pewnie z jakiegoś "tanszego" źródła - nie mówię gorszego, ale może gosciu ze sklepu kupił w hurtowni po promocyjnej cenie, ale z roczną tylko gwarancją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oddałem do serwisu. :? 

 

Może za 3 tygodnie będzie.  :(

Serwis ma obowiązek w ciągu 14 dni naprawić usterkę lub wymienić uszkodzony sprzęt. Jeśli nie wywiąże się z tego terminu, MUSI wymienić na nowy model lub wrócić pieniądze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oddałem do serwisu. :? 

 

Może za 3 tygodnie będzie.  :(

Serwis ma obowiązek w ciągu 14 dni naprawić usterkę lub wymienić uszkodzony sprzęt. Jeśli nie wywiąże się z tego terminu, MUSI wymienić na nowy model lub wrócić pieniądze.

W zasadzie masz rację, ale... jak nie ma gwarancji to najwyżej zwrócą Ci nienaprawioną nagrywarkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serwis ma obowiązek w ciągu 14 dni naprawić usterkę lub wymienić uszkodzony sprzęt. Jeśli nie wywiąże się z tego terminu' date=' MUSI wymienić na nowy model lub wrócić pieniądze.[/quote']

 

Serwis musi to, do czego zobowiązał się w umowie.

 

Obowiązki ustawowe za niezgodność towaru z umową (od tego roku nie ma rękojmi) ciążą wyłącznie na sprzedawcy.

 

Skoro ktoś oddał sprzęt do serwisu, a nie do sprzedawcy to oznacza, że korzysta z gwarancji - gdy w umowie gwarancyjnej jest napisane, że mają rok na naprawę, to tak jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serwis ma obowiązek w ciągu 14 dni naprawić usterkę lub wymienić uszkodzony sprzęt. Jeśli nie wywiąże się z tego terminu' date=' MUSI wymienić na nowy model lub wrócić pieniądze.[/quote']

 

Serwis musi to, do czego zobowiązał się w umowie.

 

Obowiązki ustawowe za niezgodność towaru z umową (od tego roku nie ma rękojmi) ciążą wyłącznie na sprzedawcy.

 

Skoro ktoś oddał sprzęt do serwisu, a nie do sprzedawcy to oznacza, że korzysta z gwarancji - gdy w umowie gwarancyjnej jest napisane, że mają rok na naprawę, to tak jest.

 

a jesli kupował nagrywarke w zeszlum roku ?? pozatym w gwarancjach jest napisane ze moga w szczegulnych przypadkach przetrzymac sprzet do 28 dni to chyba dopiero po tym okresie dadza nowy sprzet a nie po 14 dniach jak to jest bo nie wiem :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



×
×
  • Dodaj nową pozycję...