Whiskas Opublikowano 15 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2013 Witam. Chciałbym się was zapytać jaki kupić netbook do 1 500 zł. Dlaczego netbook? Ponieważ kupno laptopa w moim przypadku jest nieopłacalne (mam pcta który kupiłem jakiś czas temu i do dzisiaj spełnia swoje zadania). Tablet odpada, ze względu na zadania jakie ma wypełniać ten netbook. Osobiście nie znam się na tym bo jeszcze nie interesowałem się netbookami, więc chciałbym zapytać się was o radę. Netbook ten poza podstawowymi zadaniami ( przeglądanie stron itd.) ma: -być w stanie kompilować programy (obsługa kompilatorów) i wgl być pomocny dla programisty. - był w stanie odpalić gry typu warcraft III - jeżeli była by taka możliwość (ale to jest niekonieczne) było by fajnie gdybym mógł jakieś proste projekty graficzne robić na nim Czy netbooki podołają tym zadaniom? Proszę o propozycję (było by fajnie gdybyście napisali + i - proponowanych netbooków) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2013 IMO netbooki obecnie oferuje trochę mało wydajności w porównaniu do lapkow droższych raptem o kilkaset złotych. Za 2000 jesteś w stanie już rozejrzeć się za czymś z i3 i HD4000, a taki zestaw zjada bez popity każdego Atoma czy inne Brazosy. Jeśli twój budżet to absolutnie nieprzekraczalne 1500 no to zostaje tylko netbook i kwestia na czym bardziej Ci zależy: wydajność procesora i energooszczedność to Intel, moc graficzna i tańszy w zakupie będzie AMD. Oczywiście to nie są jakieś kolosalne różnice, ale zauważalne. Natomiast zachęcam do przemyślenia zakupu i zastanowienie się nad dołożeniem brakujących funduszy i kupienie czegoś z i3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...