Skocz do zawartości
Ł@p@

Chlodzenie wodne- pierwsze podejscie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Zastanawiam sie wlasnie nad kupnem swojego pierwszego wodnego chlodzenia. Jestem niestety laikiem w tym temacie (kazdy na poczatku taki byl) wiec prosze o rade:

Znalazlem na allegro taka oferte: http://allegro.pl/show_item.php?item=13932807

Czy cos takiego jest warte swoich pieniedzy? Wybralem akurat ta oferte gdyz koles jest z mojego miasta wiec w razie czego pewnie pomogłby mi w instalacji...

A moze macie jakies inne propozycje w co zainwestować i nie "wtopić" :lol: kasy. moge wydac na max 120zł

Głównie chodzi mi o to zeby komp cicho pracowal- to jest najwazniejsze. Mam lekki sen i obecnie nie moge zostawic kompa właczonego na noc :(

Dziekuje za rady i wyrozumiałosc.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

to jest CPC 12db

przez internet kosztuje 99pln

montaz jest dziecinnie prosty

czy warto,hmm

mam takiego proca jak ty i mam CPC (blok) i mowie ze do tego proca to sie nie nadaje

na grafike owszem

znalazlem zastosowanie dla swojego sprzetu,zamontuje na K6-2

a do Athlona inny blok i przewody o wiekszej srednicy

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

to jest CPC 12db 

przez internet kosztuje 99pln

montaz jest dziecinnie prosty

To jest akurat CPC 16db. Tak czy siak i tak wiadomo ile to jest warte. Niewiele.
wlasciwie to niewiadomo jakie jest

bo raz pisze o pompce 600l/h ,a innym razem 250l/h

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

OK, skoro montaz jest prosty wiec bardziej sklaniam sie w kierunku aukcji http://allegro.pl/show_item.php?item=14035052 Ten sprzedajacy wydaje sie bardziej fachowy.

Myslicie ze to dobry interes? Samodzielne skladanie i kupowanie podzespolow raczej odpada- brak czasu i umiejetnosci :). Pozatym poczytalem archiwum i zauwazylem ze samodzielne skladanie (zapewne dające lepsze efekty) przysparza dosyc duze wydatki. A ja chce sie zmiescic w tych ok. 100zł...

Udostępnij tę odpowiedź