ae28402dk Opublikowano 22 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2013 Witam ponownie, tym razem zamierzam kupić komputer do 3000zł, który będzie mi służył głównie do projektów na uczelnię. Studiuję wzornictwo przemysłowe, dlatego potrzebuję czegoś co pozwoli mi na bezstresową obsługę soli works, cad, photoshop cs6 (i nowsze w przyszłości), corel drav x, często używam kilku programów jednocześnie. Zdarza mi się też pograć w jakieś gry - sims 3, need for speed, a także bardzo czekam na najnowsze simcity (jeśli komputer by nie uciągnął tej gry to odpada ). Zależy mi na tym by było minimum 12gb ramu, gdyż nie będę mógł sobie pozwolić na wymianę czy dołożenie pamięci w przyszłości - chcę kupić coś co "starczy mi" na 3 lata, podobnie jak mój teraźniejszy komputer. Mam na oku te modele: http://allegro.pl/as...2951571205.html - chyba najbardziej mi odpowiada http://allegro.pl/as...2953504403.html - ten ma i5, ale nie wiem czy to duża różnica względem w/w i7. http://allegro.pl/le...2953029380.html - lenowo, ale ma gorsze pamięci ram i słyszałem wiele niepochlebnych opinii dot. jakości wykonania. Dodam, że laptop będę nosił dość często na uczelnię i wolałbym by był dość wytrzymały (koledze z roku pękły zawiasy i obudowa w nowy lenovo, a koleżance w acerze - acer ogólnie odpada). Do tej pory używam asus k70io, który jest dla mnie za duży i odbiega parametrami od komputerów powyżej. Proszę o szybką pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dammeron Opublikowano 22 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2013 Lenovo ideapady omijaj, ich jakość wykonania i materiałów jest poniżej krytyki. Może zainteresuj się Asusami K56 i S56, są małe i lekkie, jak na 15,6", a obudowa jest mocna i sztywna. Niestety nie ma wersji z i7, ale dostaniesz takie poniżej 3tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...