KAX_ Opublikowano 12 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2013 Też własnie nie mogłem oglądać wie ktoś gdzie mozna obejzec online powtóke w przyzwoitej jakości? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ram1rez Opublikowano 12 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2013 online ciężko ale słyszałem, że w zatoce piratów coś widać to GP ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metal Opublikowano 12 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2013 Też własnie nie mogłem oglądać wie ktoś gdzie mozna obejzec online powtóke w przyzwoitej jakości? Może tutaj Ci się uda, choć niestety, ale... przynajmniej u mnie, straaasznie wolno się ładuje / : Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 13 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2013 (edytowane) cieszy że RBR już nie dominuje choć Paluch ma deko racji, czysta prędkość nic nie daje i wielu musiało stopować tempo a nie o to chyba biega w F1 dla mnie Merc i RBR to obecnie najszybsze maszynki Edytowane 13 Maja 2013 przez Racuch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 17 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2013 http://www.autosport.com/news/report.php/id/107487 NA SZCZESCIE. Bo inaczej juz zastanawialem sie czy warto ogladac F1... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 26 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2013 (edytowane) Gdyby nie kraksy (Massa, Maldonado, Chilton, Grosjean, Vergne/Ricciardo?, Perez) to GP Monaco byłoby w zasadzie kolorową procesją. Muszę pochwalić Pereza i Sutila za sprytne wyprzedzanie: przed szykaną za wyjazdem z tunelu i na zakręcie (na zjeździe w dół - 180 stopni, ciągle zapominam jego nazwy). Szkoda, że Iceman podczas próby wyprzedzenia przez Checo postanowił dosadniej zwrócić uwagę, co przy nadmiarze odwagi/brawury? tego drugiego skończyło się na małym ale efektownym wprasowaniu w bandę po wyjeżdzie z tunelu. Tak czy inaczej Perez coraz bardziej rozkręca się McLarenie. Ciekaw jestem, czy to uliczny tor w Monaco tak sprzyjał Mercedesowi czy te 1000km przejechane w ramach testów opon dla Pirelli po GP Hiszpanii (o które jest tyle krzyku ze strony RedBulla). Osiągi Rosberga były bardzo dobre. Hamilton także utrzymałby swoją pozycję gdyby nie spaprana strategia przez wyjazd SafetyCar'a. Szkoda, że przez tyle kółek nie znalazł recepty na jadącego przed nim Webbera. RB były szybkie w S1 i S2, a DRS dawał tyle co nic. Mark jechał jechał tak blisko Vettlela, że otworzyć lotkę. Jeśli w Kanadzie utrzymają osiągi, to wtedy dopiero podniesie się krzyk Edytowane 26 Maja 2013 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 26 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2013 (edytowane) Akurat Gro zapewne wjechal w tylek bo nic nie widzial. Wyjazd z ciemnego tunelu prosto w slonce czesto sie konczy w tamtym miejscu zaliczeniem jakies 'panienki' Nie pierwszy i ostatni raz raz w tym miejscu. Edytowane 26 Maja 2013 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metal Opublikowano 26 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2013 Masakrę to przedstawił nam Massa, w dwóch aktach, rola opanowana do perfekcji ; ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 26 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2013 To co zrobił Groszek to w sumie nie jego wina, bo Toro Rosso(nie pamiętam który kierowca) zaczął dość wcześnie hamować, a tam raczej nie wiele widać. A to co zrobił Massa to dziwne troszkę, no bo przecież zawodowy kierowca wie, że się nie hamuje i skręca w tym samym momencie. Ogólnie druga połowa dość ciekawa, ale tylko dlatego, że kierowcy się "rozkręcili". Kimi ładnie ustawił Pereza do pionu, ciekawe czemu zjechał do pit lane, czy przebił oponę czy co. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 26 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2013 (edytowane) @up W lewej tylnej oponie złapał kapcia. Suma summarum nuda i procesja. Czekamy na Kanadę. Edytowane 26 Maja 2013 przez radiergummi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 26 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2013 W Kanadzie będzie powódź na torze i SC albo wstrzymają wyścig :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2013 (edytowane) Re: Anyone else notice a weird engine note on ALO's car? "All other cars as they went by sounded like.... Nyeewwww, nyeewwwww, nyewwwwww as they went by. But Alonso's car sounded like.... nyeewwwwah, nyeewwwwwah, nyeewwwwwah." "Thats because all the other cars are crying for Newey. Ferrari are not." Szkoda ze w tym sezonie nie ma GP Valencji, niby nudne ale przynajmniej bym mial blisko pojechac Ale za to zrobie sobie fotki gdzie Kuben rozwalil sie na kanarach Edytowane 11 Czerwca 2013 przez Aurora001 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 11 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2013 Wygwizdanie Vettela na podium oraz aplauz dla Alonso i Hamiltona - priceless. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 11 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2013 pierwszy "klocek" układanki już znamy, vetti finger zostaje w RB do 2015 r. massa problemów niby zostaje w ferrari (choć to tylko włoskie obiecanki) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 30 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2013 (edytowane) "Kimi is faster than you" Awaria skrzyni biegów w RB8 Vettela... Świetna końcówka i układ na mecie 1. Rosberg 2. Webber 3. Alonso 4. Hamilton 5. Raikkonen 6. Massa PS. Pirelli zbyt poważnie podeszło do tematu degradacja opon vs. widowisko ;) Edytowane 30 Czerwca 2013 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2013 Ten wyścig to był parodią jeśli chodzi o opony. Bardzo dobry wyścig Hamiltona i Massy, gdyby nie przygody, to Ham by pewnie wygrał, a Massa też byłby wyżej. Co do Vettela to jak zwykle jakoś nie jest mi przykro:) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysak Opublikowano 30 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2013 Pirelli pewnie dużo zapłaciło, żeby uzyskać możliwość robienia sobie takiej anty-reklamy. ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 30 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2013 #GodSaveTheTires 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 30 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2013 OD SIEBIE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 10 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2013 Po ogłoszeniu nowego regulaminu na 2014 - ScarbsF1 pokusił się naszkicowanie bolidu według nowych wytycznych: http://scarbsf1.com/blog1/2013/07/08/2014-rules-first-look/ M.in. niższy nos, węższe przednie skrzydło, nowe boczne strefy zgniotu, pojedynczy centralny wydech, silniki i ERS (wiadomo: 1,6L, V6 15K RPM, kontrola przepływu paliwa w tym ograniczenie do 100kg paliwa, określona minimalna waga obu elementów) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 30 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2013 Coś cicho po ostatnim wyścigu, a chyba jeden z ciekawszych. Bardzo dobrze, że Hamilton wygrał, a nie znowu Vettel:) Bardzo mnie ciekawi co uważacie o karze dla Groszka za wyprzedzanie Massy, moim zdaniem nie zasłużył na nią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 30 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2013 Zastój - wakacje albo masa pracy ;) Hmm, opony nisko profilowe i wysokie krawężniki? W innych seriach to się sprawdza, ale F1 zawsze kojarzyła się z "pulchnymi" kapciami ;) Ostatni wyścig był naprawdę ciekawy. Groszka mi szkoda - tym razem chłopak walczył dzielnie i rozważnie, tylko zabrakło mu szczęścia. Mam wrażenie, że MacNish (Australijczyk, sędzia - chyba nadal pamięta jak w zeszłym sezonie Groszek trącił bolid Webbera podczas pierwszego okrążenia). Na pewno Romek jechał znacznie roztropniej niż Perez w Monako. O ile wyprzedzanie Massy po tarce było dyskusyjne, o tyle zachowanie Buttona jednak niepotrzebne. Fakt faktem - Mercedes zyskał dużo dzięki prywatnym testom opon z Pirelli. Bolid Mercedesa zawsze w ekspresowym tempie zużywał opony - nie raz widzieliśmy szybko spadające tempo wyścigowe. Obecnie tego efektu prawie nie widać. Wykonali spory skok jakościowy. Poza tym mają obecnie potęzny zespół najlepszych inżynierów. Rossa Brawna na czele i bardzo dobrych kierowców. Rosberg zakoczył mnie niesamowicie swoją postawą w tym sezonie. Zawsze miałem go za Britney ;) Podążają we właściwym kierunku i te efekty widać. Choć nie przebierają w środkach. Czekam z niecierpliwością na sezon 2014 i powrót Rory'ego Byrna :) Razem z Jamesem Allisonem i Patem Fry'em mogą zamieszać w stawce ;) Już czas, aby brykajacy rumak wrócił do walki w czołówce. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2013 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=ebpkJXJ7CFo&feature=player_embedded Nie wiem jak Wy, ale ja czuję się nieprzekonany co do tego dźwięku. Przy odjęciu gazu są zbyt ciche - za sprawą ERS. Dźwięk jest dziwnie przytłumiony. Tłumaczenie Merdecesa mnie nie przekonuje o tym, że trudno było nagrać dźwięk. Na poniższych udało się w miarę nieźle nagrać brzmienie motorów. W porównaniu z V10 i V8: http://www.youtube.com/watch?v=NU-3xXwgIdo http://www.youtube.com/watch?v=5OS_k0V8Bvw&feature=player_detailpage http://www.youtube.com/watch?v=Czw1pB6ZDRM Edytowane 2 Sierpnia 2013 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2013 No trochę stracił jaja. V10 to było to... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Zastanawia mnie ten dźwięk "zakłóceń" - czy to pochodzi z silnika, z ERS czy to tylko "tło" albo inne, zewnętrzne źródło zakłóceń? Pojeżdżą powiedzmy 5-7 lat na V6+ERS, potem kilka lat na R4+silnik elektryczny i co dalej? Tylko silniki elektryczne? Taki chyba będzie trend. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Ta, aż w końcu http://www.youtube.com/watch?v=rX1XKWQMmNY ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2013 (edytowane) Roberto szaleje w Finlandii: http://www.youtube.com/watch?v=KUh94uoRuMU&feature=player_embedded Trzeba mieć szczęście i umiejętności Edytowane 6 Sierpnia 2013 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2013 I serce do walki - widać że cisnął po gazie bez przerwy :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2013 CNN raczej nie rzuca słów na wiatr. Raikkonen podpisał kontrakt z Ferrari na sezon 2014. Jeśli okaże się to prawdą - duet w SF będzie swoistą walką żywiołów: hot and cold ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2013 W przyszłym sezonie zmiany będą na tyle duże, że równie dobrze Ferrari może stworzyć klamota jak i błyskawicę. Rory Byrne i James Allison powrócili, więc spodziewam się, że stworzą porządny bolid. Może nie od razu będzie to Ferrari z 2002 roku, ale na tyle rozwojowa konstrukcja aby przy regularnie punktujących kierowcach zapewnić przynajmniej wicemistrza w klasyfikacji konstruktorów. Zmieni się także styl prowadzenia bolidu - większy poślizg przy wychodzeniu z zakrętów dzięki większemu momentowi obrotowemu. Mocniejszy ERS, który przede wszystkim będzie mógł regulaminowo działać dłużej. No i przede wszystkim wyeliminowanie układu wydechowego jako moderatora aerodynamiki bolidu. Ciekawe, który z kierowców najszybciej dogada się z taką konfiguracją? Pamiętacie jak zakazano kontroli trakcji i jak przez to Massa ganiał zające na poboczach Silverstone (wypaść kilka razy pod rząd w tym samym miejscu toru to jest sztuka, no wiem, że padało, ale wszyscy mieli te same warunki) ? ;) Też czytałem o przejściu Alonso (w komplecie z Szatanderem) do Lotusa ale hmm, trudno mi w to uwierzyć. Ferrari i Merdeces no i powiedzmy McLaren obecnie dysponują najsilniejszymi składami projektantów i inżynierów. Z Lotusa odszedł Allison, a doskonale wiemy, że to on stał za innowacyjnym zawieszeniem bolidów Renault i Lotusa. Fernando chyba przeżywa "zmęczenie materiału" w Ferrari. Po odejściu Schumachera ten zespół przechodzi koszmarny regres. Wraz z odejściem "Czerwonego Barona", Byrne odszedł do działu aut drogowych, Allison do Renault, Todt do FIA, Brawn do Hondy. Zabrakło kluczowych fachowców. Owszem 2007 rok był jeszcze w miarę niezły - na korzyść Ferrari zadziała afera szpiegowska i dyskawalifikacja McLarena oraz walka między Alonso i Hamiltonem. Montezemolo żąda wyników dlatego nie zdziwiłbym się gdyby zatrudnił dwóch mistrzów świata by wrócić na szczyt. Przy okazji przekonalibyśmy się co jest wart Alonso. W McLarenie objeżdżał go debiutant, a z tym "debiutantem" Rosberg potrafi walczyć na nawet równym poziomie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...