Skocz do zawartości
Gość romet100

Laptop czy tablet ?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość romet100

Witam,

od razu się przyznam - w sprawach komputerowych jestem zielony :) dlatego chciałbym się Was koledzy poradzić .

Otóż szukam urządzenia, za którego pomocą będę mógł korzystać z internetu. Do niczego innego mi nie będzie potrzebny. I tu pytanie. Czy kupić sobie taniego laptopa czy może tablet. Nie znam się na tych rzeczach więc może mi poradzicie.

 

Mój nastoletni syn mówi mi, abym kupił tablet Mistral Traveler II. Nie jest drogi a podobno dobry.

Co sądzicie na ten temat? Z góry dziękuje za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tablet to ekran dotykowy , jak sobie nie radzisz z obsługą komórek z dużym ekranem ( 3 i więcej cali ) dotykowym to z tabletem możesz też mieć problemy ( lub nie ) .

 

Lapek to jednak klasyczna klawiatura i mysz , w kwestii wygody jak i samej szybkości surfowania może być lepszy , do tego z reguły duży ekran pracujący z wysoką rozdzielczością ( 1024x768 i wyżej ) .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze można połączyć jedno z drugim.. np. Asus Transformer TF300+stacja dokująca... ale to już robi się koszt.. czasem na allegro można takie coś wyrwać za ok 1000zł.. jedno i drugie ma swoje zalety..

 

 

Lapek to jednak klasyczna klawiatura i mysz , w kwestii wygody jak i samej szybkości surfowania może być lepszy , do tego z reguły duży ekran pracujący z wysoką rozdzielczością ( 1024x768 i wyżej ) .

 

Przecież obecne tablety mają już rozdzielczość 1280x800 nawet na 7", a nawet 1920x1200 na 10".. Edytowane przez xbora

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość romet100

no mój budżet to około 600-700 zł . Głównie będzie on sluzyl do czytania newsow, sprawdzania pozcta, ogladania zdjęć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach