Skocz do zawartości
Tom Ha

The Witcher 3: Wild Hunt - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

@leven

 

No i spotkałem WK. Na normalu ( nie jestem masochistą - starczy mi Lords of Fallen na rzucanie padem ) z sensownym ekwipunkiem trwało to dosyć krótko. Dla niej, nie dla mnie.

 

Dbry gracz poradzi sobie z trudnym przeciwnikim w 15 minut, ale jak ktoś nie ma wytrwałości, nie ma szans na gryfa,  Wiwerne, Leszego :P

 

Piszę o relacji: gracz 20 level - przeciwnik 25 level.

 

Bo na równi, jest dość łatwo przy zachowaniu średniego poziomu trudności gry.

 

Na hardkore z poziomem trudności się nie piszę, bo nie mam zamiaru pół godziny tłuc marnego utopca :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

już na 10lv tłukłem przeciwników 20-25lv.

tarcza + uniki, 90% dmg z kuszy ... i po 15-20min po przeciwniku ;p

 

zrobiłem też ten quest z kowalem w novigradzie.

 

jak nie dasz sie trafić to wszystko ubijesz ... kiedyś ...

Edytowane przez Chemik16

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

już na 10lv tłukłem przeciwników 20-25lv.

tarcza + uniki, 90% dmg z kuszy ... i po 15-20min po przeciwniku ;p

 

zrobiłem też ten quest z kowalem w novigradzie.

 

jak nie dasz sie trafić to wszystko ubijesz ... kiedyś ...

W takim systemie gra starczy i na 500h :D

Stado utopców z levelem wyższym o 10 i walka potrwa tyle, co napierdzielanka z Komórczakiem w DBZ :D z dobre 20 godzin, a jakie emocje ;-)

 

Spotkałem dziś trolla, co ptaka malował i wyszedł mu ..... :D mają Redzi pomysły, nie powiem ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tłukłem trolla w kuźni i miał sugestię w pasku abym szybko spieprzał. Mocnym atakiem zadając 500-550DMG z gromem stwierdzam że miał chyba z 2kk pkt zdrowia. Na szczęście Quen + uniki na wolnym przeciwniku dały radę.

 

 

Troll w kuźni, czyli byłeś u Krasnoluda i chcesz Mistrzowski pancerz ? :)

 

.... właśnie jestem przed  smokiem, który mnie rozdupcył kilkadzieiąt razy i musiałem się wycofać.

 

Teraz mam level 22 i zaraz tam pójde :P

 

Jak mnie zniszczy 10 razy, to jestem patyk i idę spać :biggrin:

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Troll w kuźni, czyli byłeś u Krasnoluda i chcesz Mistrzowski pancerz ? :)

 

.... właśnie jestem przed  smokiem, który mnie rozdupcył kilkadzieiąt razy i musiałem się wycofać.

 

Teraz mam level 22 i zaraz tam pójde :P

 

Jak mnie zniszczy 10 razy, to jestem patyk i idę spać :biggrin:

 

 

 

Tia, chciałem szybko zakończyć to zadanie. Teraz muszę ubić Gryfa na 26lvl. Z wrażenia zacząłem szukać wszystkich kapliczek mocy na mapach aby staty poprawić.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam maksowałem znak Igni i w zasadzie jeśli nie trafie na przeciwnika odpornego na ogien czyli golemy żwyiołaki etc, to zabijanie przeciwników nawet o 10/15 lvli wyzej to zaden problem, Yrden + igni, przeciwnik się podpala i hp mu zlatuje w moment:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zwiedzam wszystko co się da, nie przepuszczam prawie żadnemu wilkowi czy utopcowi na drodze. 40h grania i 8 level. Jak na razie nie doświadczyłem, żadnych błędów utrudniających rozgrywkę, ani z xp, ani z zawieszaniem gry czy innymi problemami. Jestem mega zadowolony. Żadna gra od wielu lat nie wciągnęła mnie tak jak Wiedzmin 3. Do tego między innymi dla Wiedźmina kupiłem nowy monitor. Stary Samsung 20" poszedł w odstawkę, a jego miejsce zastąpił Eizo fs2434. A dokładniej po prostu grafika w Wiedźminie mimo, że została okrojona jest tak wypasiona, że nie mogłem już dłużej czekać z wymianą monitora. Musiałem "poczuć" tą grę na maxa, a na 20" TN 1680x1050 to nie było to..

Edytowane przez lukadev

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cyklop pali sie az miło, leszy również, niewazne czy jako duch Lasu czy zwykly leszy ;) tego typu przeciwnicy gina po paru sekundach :)

 

Cyklopów jak na razie miałem kilku i tylko jeden dał mi w kość.

 

Co prawda był dobre 12 leveli wyżej o mojego Wiedźmina, ale na ogień w ogóle nie reagował.

 

Wkur..ł się jedynie i walił pięściami po ziemi, aż dudniło :P

 

Ubiłem go po kilkudziesięciu minutach z kuszy i mieczem, ale sporo razy mnie załatwił.

 

Nic dziwnego, skoro jedna jego klepa i load gry :biggrin:

 

A Leszy, nie dojż, że znika i się pojawia za Tobą, to jeszcze te jego cholerne gałęzie przenikaja przez skały.

 

Schować się nie można :P

 

Leszy nie lubi ognia "Igni".

Edytowane przez leven

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cyklopów jak na razie miałem kilku i tylko jeden dał mi w kość.

 

Co prawda był dobre 12 leveli wyżej o mojego Wiedźmina, ale na ogień w ogóle nie reagował.

 

Wkur..ł się jedynie i walił pięściami po ziemi, aż dudniło :P

 

Ubiłem go po kilkudziesięciu minutach z kuszy i mieczem, ale sporo razy mnie załatwił.

 

Nic dziwnego, skoro jedna jego klepa i load gry :biggrin:

 

A Leszy, nie dojż, że znika i się pojawia za Tobą, to jeszcze te jego cholerne gałęzie przenikaja przez skały.

 

Schować się nie można :P

 

Leszy nie lubi ognia "Igni".

Aktualnie mam poziom 23, poszedłem ubić archegryfa na 35 i żeby Cie nie skłamać, z wymaksowanym znakiem igni zajęło mi to około 15 sekund. Jedyny problem mam ze stworami magicznymi czyli włąsnie z żywiołakami, golemami, gargulcami etc. A i Krabopająk jadowity na 31 poziomie jest odporny na igni. Mówie tu caly czas o alternatywnym trybie znaku czyli tych iskrach z ręki:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Igni wypasiony, czyli moze "lać" ogniem ?

 

Pamiętam jednego potwora w jakiejś jaskini, gdzie właśnie wypaśny Igni załatwił sprawę, ale po dobrych 10 minutach koszmaru.

 

Miecz praktycznie był bezużyteczny, za to płomień Igni już gościa trawił i w końcu po niezliczonych unikach i podpalaniu wyciągnął kopyta :P

 

A Leszego nawet nie podrapałem Igni, tylko ARD w ryja, doskok, cięcie i pitawa za krzaki :biggrin:

 

I tak do skutku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

30h grania  19% gry i lvl 17  , gra zajebista czego sie zreszta spodziewalem.

Ale jak slysze ze  ludzie poswiecaja  15 minut na ubicie   potwora to z jednej strony szacun  z innej podziw  a gdzies posrodku   masakra kuzwa co za  hardkorowcy  ;)

 

 

Dalibyscie jakies  wskazowki jak  zmaksymizoiwac  moc  IGNI 

Edytowane przez Mario2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łatka 1.05 zainstalowana (powyżej 500MB).

 

Nie widzę różnicy w grze.

 

Sprawdzę jeszcze, czy nalicza XP za misje, bo to właśnie dla tej niedoróbki byl wydany patch 1.05.

 

 

 

Polepszenie Igni jest w "postać".

 

Ja to miałem wypasione na 5/5 + drugie pole.

 

Drugie pole Igni daje możliwość palenia potworów ciągłym ogniem i jest bardzo skuteczne.

 

 

Żeby odblokować drugie pole, musisz użyć 6 punktów, czyli pierwsze 5 pkt idzie na jedno pole Igni i jeden punkt musisz gdzieś przydzielić - ja wybrałem ARD, bo daje kopa :P


Wprowadzone poprawki w patchu 1.05:

 

 

Wyłączono nieskończone odradzanie się niektórych utopców (poprawka exploita).

Poprawiono dystrybucję punktów doświadczenia otrzymanych po ukończeniu zadania poniżej poziomu bohatera.

Kupcy będą od teraz oferować więcej rodzajów broni.

Zmieniono ceny map, które mogą być nabyte u kupców.

Uproszczono schematy tworzenia przedmiotów.

Gracze nie będą mieć już możliwości kupowania muszli, aby sprzedawać perły za wyższą cenę (poprawka exploita).

Zwiększono różnorodność przedmiotów do znalezienia podczas eksploracji gry.

Zwiększono różnorodność przedmiotów dostępnych w sklepach.

Sklepy będą od teraz oferować broń na lub ponad poziomem
gracza.

Nieznacznie zmniejszono ilość złota możliwą do znalezienia w skrzyniach i po pokonaniu potworów.

Wprowadza Bydlęce Siły Zbrojne.

Gracze będą odtąd mogli ulepszać swoje kamienie runiczne.

Zmniejszono częstotliwość pojawiania się niektórych grup NPC.

Geralt nie będzie już mieć możliwości zapalenia świeczek nieopodal skrzyń lub innych interaktywnych elementów.

Poprawiono płynność kamery.

Poprawki w modelu jazdy konnej.

Poprawiono błąd, którzy uniemożliwiał odbijanie strzał jeśli gracz był daleko od strzelającego.

Poprawki społeczności żyjących w grze.

Wiele mniejszych poprawek w systemie walki.

Geralt będzie odtąd tracił punkty życia jeśli jego poziom toksyczności przekroczy 80% (zgodnie z pierwotnymi założeniami).

Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Geraltowi wejście na konia.

Poprawiono ruchy Geralta, szczególnie podczas pływania.

Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Geraltowi opuszczenie tonącej łodzi podczas celowania z kuszy.

Poprawki błędów regeneracji zdrowia Geralta.

Poprawiono losowo zablokowanie czynności podczas rozgrywki.

Naprawiono rzadki błąd, który uniemożliwiał Geraltowi wejście na konia po szybciej podróży.

Drobne poprawki językowe w podpowiedziach.

Dodano tryb dla osób, mających problemy z rozróżnianiem barw. Opcja dostępna w menu gry.

Poprawiono możliwość zminimalizowania gry za pomocą Alt+Tab.

Naprawiono błąd, który uniemożliwiał poprawne zamknięcie procesu gry, gdy użytkownik nie posiadał zainstalowanego XAUDIO.

Ogólne poprawki stabilności i wydajności.

Naprawiono błąd, który sprawiał, że gra zawieszała się podczas wgrywania zapisanego stanu rozgrywki.

Poprawiono brakujące tłumaczenia w niektórych wersjach językowych.

Ciri nie może odtąd odblokowywać punktów szybkiej podróży.

Poprawiono zachowanie żagli, gdy kamera jest oddalona od łodzi.

Poprawiono wydajność w scenach i scenkach przerywnikowych.

Naprawiono mrugające chmury i mgłę na niektórych konfiguracjach sprzętowych.

Naprawiono błąd, który umożliwiał Geraltowi przenikanie przez ściany w Novigradzie.

Usunięto podwójny dźwięk występujący podczas wchodzenia na niektóre typy powierzchni.

Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł zapaść się pod ziemię, niedaleko Kaer Gelen.

Powiększono niektóre elementy interfejsu i HUDa.

Poprawiono wiele błędów panelów interfejsu.

Drobne poprawki interfejsu w grze karcianej Gwint.

Ulepszono rozmieszczenie HUDa dla ekranów o proporcjach 21:9, 4:3 oraz 5:4.

Dodano możliwość wyłączenia informacji na ekranie o przebiegu walki oraz plakietek nad NPC. Wyłączono również komunikat o zmianie kontrolera.

Dodano informacje i wpisy do dziennika o nowych DLC.

Naprawiono błąd sprawiający iż niektóre receptury nie wyświetlają się w panelu alchemii, jeśli gracz posiada pierwszy poziom tych receptur.

Poprawki rozłożenia klawiszy.

Dodano nowe filtry dla paneli alchemii i tworzenia przedmiotów.

Poprawiono dobór ścieżki dźwiękowej w niektórych lokacjach.

Poprawiono błąd uniemożliwiający wejście w interakcję z niektórymi przedmiotami podczas zadania “Stosy Novigradu”.

Poprawiono błąd uniemożliwiający bieganie po wykonaniu zadania “Po omacku”.

Poprawiono błąd, który uniemożliwiał rozmowę z Ósmym w zadaniu “Władca Undvik”.

Zmniejszono liczbę potworów Dzikiego Gonu pojawiających się podczas rozgrywki Ciri: “Ucieczka z moczarów”.

Naprawiono błąd, który czasem sprawiał, że Keira Metz znajdowała się pod powierzchnią ziemi podczas zadania “Po omacku”.

Poprawiono błąd, który uniemożliwiał niektóre akcje podczas zadania “Najciemniej jest pod latarnią”.

Poprawiono błąd, który uniemożliwiał aktywację portalu podczas zadania “Po omacku”.

Poprawiono błąd, który sprawiał, że gracz mógł utknąć w ruinach zamku Tuirseach.

Geralt będzie odtąd mógł zagrać w Gwinta z Madame Serenity.
Poprawiono błąd, który sprawiał, że Roche nie pojawiał się przy Drzewie Wisielców podczas zadania “Oko za oko”.

Poprawiono błąd, który uniemożliwiał rozmowę lub interakcję z niektórymi NPC.

Poprawiono błąd, który mógł sprawić, że syreny w zadaniu “Władca Undvik” mogły być nieśmiertelne.

Poprawiono błąd, który sprawiał, że gracze nie mogli używać pewnych przedmiotów po wykonaniu zadania "Śmiertelne grzechy".

Poprawiono błąd, który sprawiał, że niektórym graczom wyświetlał się nieskończony ekran ładowania podczas zadania "Królewski Gambit".

Poprawiono błąd, który uniemożliwiał niektórym graczom progresje po wybraniu jednej z opcji dialogowych podczas rozmowy z Dijkstrą w zadaniu "Skarb Hrabiego Reuvena".

Poprawiono błąd, który spraiwał, że Simun mógł się nie pojawić podczas zadania "Niespłacony dług".

Naprawiono błąd, który sprawiał, że przeciwnik nie był agresywny po zastosowaniu przynęty podczas zadania "Zlecenie: Pijak z Oxenfurtu".

Poprawiono błąd, który sprawiał, że skrzekacz nie był agresywny podczas zadania "Zlecenie: Skrzekacz".

Poprawiono błąd, który uniemożliwiał pewne czynności podczas zadania "Mistrz areny".

Poprawiono błąd, który sprawiał, że wilki nie były widoczne podczas wykonywania zadania "Zlecenie: Tajemnicze ślady".

Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczowi użycie szybkiej podróży.

Naprawiono błąd, który uniemożliwiał interakcję z Hattorim podczas zadania “Miecze i Pierogi”.

Gracze nie mogą odtąd wielokrotnie rozpoczynać zadania "Zlecenie: Barciowe widziadło".

Poprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom progresję podczas zadania "Spis cudzołożnic".

Poprawiono błąd, który permanentnie pozostawiał w dzienniku wpis na temat zadania "Represje w Novigradzie".

Poprawiono błąd, który sprawiał, że potwory pojawiały się wewnątrz budynku podczas zadania "Powrót na Krzywuchowe Moczary".

Gracze nie mogą odtąd wielokrotnie rozpoczynać zadania "Zlecenie: Barciowe widziadło".

Poprawiono błąd podczas zadania "Opium dla ludu", który umożliwiał graczom zabicie potwora dwukrotnie.

Dodano mechanizmy umożliwiające zdobycie kart Gwinta od Dijkstry i Lamberta, gdy ci nie są już obecni w grze.

Poprawiono błąd, który sprawiał, że Triss zatrzymywała się na schodach po scence przerywnikowej w zadaniu "Teraz albo nigdy".

Poprawiono błąd, który sprawiał, że Ermion nie może opuścić obszaru Lugos podczas zadania "Słoneczny kamień".

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heh, 1.05 wprowadza cenzurę ;)

Chyba, że już wcześniejsze to robiły. Nie sprawdzałem ;)

Dodatkowo crash po 20min gry. Do tej pory to mi się nie działo.

 

W każdym razie 35lvl.

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ściągnałem sobie z GOG audio we FLACu

Jak słysze to:

19 ...Steel for Humans

To mam takie ciary że jedyna opcja jaką rozważam to rzucić wszystko wpizdu, wyjechać w bieszczady i zacząć wyrabiać noże/miesze/ widelce....ehhhh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... Zabijać potwory! :wink:

8 lat temu stanąłem na ślubnym kobiercu z harpią. Skoro do tej pory jej nie ubiłem (sądzę że teściowie  nie byliby zachwyceni z trofeum w postaci jej głowy) to znaczy że przyzwyczaiłem się do życia w otoczeniu potworów :wink2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak w gazetach napiszą, że ktoś latał z mieczem po lesie w Bieszczadach, będzie wiadomo o kogo chodzi ;)

 

Właśnie skończyłem grę. lvl 35, a mam fajny mieczyk na lvl 47, tyle że nie mam na czym dobić xp. Na grze w gwinta i wyścigach raczej nie da rady, zlecenia wiedźmińskie, poboczne wszystko porobione, zostało w ciul znaków zapytania.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, proszę o pomoc, bo zaraz będę mieć zwarcie normalnie :biggrin:

 

Od dwóch dni łażę do kowala, któremu mam zanieść przedmiot, a tego idioty tam nie ma.

 

Byłem w dzień, byłem w nocy, rano po południu i nie ma go.

 

No i nie mam jak ukończyć misji, bo do powietrza przeca nie zagadam.

 

O tę misję mi chodzi:

 

 

 

3259703600_1433541010_thumb.jpg

 

 

1499813300_1433540979_thumb.jpg     

 

 

Tutaj jest drugi kowal, ale nie chce ze mną gadać:

 

 

9789681100_1433541063_thumb.jpg

 

 

 

Help !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiedźmin 3: Dziki Gon - Modyfikacje

wied-min-3-medalion.jpg

Jak poprawić grafikę?


The Witcher 3 ReShade - SweetFX to przydatna modyfikacja, która zmienia i dodaje nowe efekty Post-processu w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon. Po zainstalowaniu tego dodatku otrzymamy nową bardziej naturalną i stonowaną kolorystykę, oraz wiele innych elementów, które w znacznym stopniu ulepszą oprawę graficzną w grze.

the-witcher-3.jpg

Preset for The Witcher 3: Wild Hunt
Config Author - Created by azgan

Lista zmian i poprawek:

• Korekcja dynamicznego oświetlenia HDR
• Został dodany Filmgrain Effect nadający grze Wiedźmin 3 jeszcze bardziej filmowej atmosfery
• Subtelniejsza bardziej stonowana i naturalna kolorystyka
• Lepiej zbalansowana paleta barw
• Poprawki związane z przejściami tonalnymi
• Realistyczne wykorzystanie źródeł światła (Ambient)
• Mroczne podziemia i ciemniejsze noce
• Poprawione cieniowanie
• Pełna zgodność z ustawieniami dostępnymi w grze
• Wszystkie ustawienia zostały optymalnie dobrane brak znaczącego wpływu na wydajność

Download: http://www.mediafire.com/download/a4n62wm2f85l4yc/The+Witcher+3+SweetFX.rar

Instalacja:

Zawartość paczki The Witcher 3 SweetFX należy skopiować do C:\GOG Games\The Witcher 3 Wild Hunt\bin\x64\

Gdyby komuś nie odpowiadały moje ustawienia SweetFX może wypróbować profile innych użytkowników pełną listę znajdziecie tutaj https://sfx.thelazy.net/games/game/970/
 
standardowa wersja gry

MDc3Kka.jpg

po wgraniu SFX

gdisAG1.jpg

Specjalne podziękowania dla Kowal za wykonanie screenów


http://www.youtube.com/watch?v=2-xcI1pK04g

SweetFX pogoda w różnych porach dnia

http://www.youtube.com/watch?v=WwUliawDMIQ

Specjalne podziękowania dla RyszardGTS za wykonanie filmików


Aplikacja do prostej zmiany zaawansowanych ustawień graficznych gry

tw3-hunters-config.jpg

Jakość grafiki w Wiedźminie 3: Dziki Gon w dalszym ciągu wywołuje spore kontrowersje - niektórzy użytkownicy chcieliby ujrzeć jeszcze lepsze efekty na swoich monitorach, a ustawienia dostępne w menu gry im na to nie pozwalają. Nie wszyscy mogą sobie oczywiście pozwolić na płynną rozgrywkę przy najwyższych możliwych detalach graficznych, jednak istnieje również taka grupa graczy, którym doskwiera brak jeszcze lepszej grafiki. Moderzy wzięli się już oczywiście za badanie plików gry, dzięki czemu gracze już niedługo będą mogli zainstalować dodatkową zawartość dla swojej kopii - jeden z moderów o pseudonimie MelekTaus zajął się natomiast stworzeniem oddzielnej aplikacji, która pomoże graczom w dostosowaniu ustawień graficznych.

Pliki konfiguracyjne pozwalają na więcej niż opcje dostępne w menu.

Nie jest tajemnicą, że opcje dostępne w menu to jedna strona medalu, gdyż pliki konfiguracyjne pozwalają na jeszcze lepsze zarządzanie efektami widzianymi na ekranie. Wielu użytkowników nie chce jednak bawić się plikami tekstowymi i właśnie dla nich powstało narzędzie Hunter's Config. We wspomnianej aplikacji znajdziemy wiele przycisków i suwaków, które pozwalają na konfigurowanie poszczególnych ustawień graficznych. Co więcej, twórca projektu stworzył także podpowiedzi, które pokazują działanie efektu w grze.

Hunter's Config umożliwia także łatwą instalację i uruchomienie efektów SweetFX. Nie brakuje również opcji zapisania kopii zapasowej, jaka jest bardzo ważna przy kombinowaniu z różnymi ustawieniami - uruchomienie danego efektu może mieć negatywny wpływ na wydajność gry. Aplikacja do działania wymaga zainstalowanych bibliotek Java. Gracze chcący wyciągnąć coś więcej z Wiedźmina 3: Dziki Gon powinni zastanowić się nad instalacją narzędzia dostępnego w serwisie Nexus Mods:

Pobierz Hunter's Config (konfiguracja ustawień graficznych Wiedźmin 3: Dziki Gon) http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/12/?


Największa i najlepsza strona z modyfikacjami do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon.

nexusmods.jpg

Listę pozostałych MOD'ów znajdziecie tutaj http://www.nexusmods.com/witcher3/?


Poradnik od NVIDII

nvidia-the-witcher-3-graphics-performanc

http://www.geforce.com/whats-new/guides/the-witcher-3-wild-hunt-graphics-performance-and-tweaking-guide


Jak przyśpieszyć działanie Wiedźmina 3?

Zmniejszenie wygładzania krawędzi przy użyciu technologii HairWorks (karty GeForce i Radeon)

Słynna technologia NVIDIA HairWorks generuje realistyczne włosy i futro. Jest to jedna z niewielu rzeczy, czym wersja pecetowa wyróżnia się od konsolowej. Technologia ta jednak poważnie obciąża sprzęt, co daje się we znaki zarówno posiadaczom kart NVIDII, jak i AMD. Okazuje się, że poziom AA dla generowanych włosów/futra jest bardzo wysoki. Można to zmienić edytując plik rendering.ini.

tw3ini.jpg

W pliku wystarczy znaleźć linię "HairWorksAALevel=8", zmienić wartość z 8, na 4 lub 2 i go zapisać.


Poprawki dotyczące Renderingu i jakości Textur

Aby dokonać zmian należy otworzyć plik "rendering" znajdujący się w

"C:\GOG Games\The Witcher 3 Wild Hunt\bin\config\base\rendering"

za pomocną Notatnika a następnie dodać i nadpisać plik o następujące wartości:

[streaming/Textures]
UseMipRefiner=true

[streaming/Sectors/Filter]
AllowRigidBodies=true

[Rendering]
HiResEntityShadowsForceFullRes=true
EnableHighPrecision=true
EnableDeferredLightsStencil=true
CharacterShadowsFallbackDistance=40

[LevelOfDetail]
DynamicDecals=5

tw3rconfig1.jpgtw3rconfig2.jpg

UWAGA! Temat będzie aktualizowany zawsze na 1 stronie

  • Upvote 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojawił się kowal, ale nie ma tam opcji, żeby przekazać list.

 

Takie coś jest:

 

 

8574809200_1433552448_thumb.jpg

 

 

Ten drugi co siedzi i non stop żre, nie chce gadać.

 

Co jest grane ?

 

 

Mam jeszcze pytanko, jak już tutaj jestem: dla czego teraz nie da się łączyć Mutagenów w większe ?

 

W końcu zdobyłem trzy czerwone małe Mutageny i chciałem zrobić z nich normalny Mutagen, ale opcja łączenia jest wyszarzona:

 

 

4098771400_1433552626_thumb.jpg

 

 

Ta gra ma same problemy :mellow:

Edytowane przez leven

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@leven. Jeżeli to jest kowal z Kaer Trolde( gęba znajoma :D ) To w moim wypadku pomaga wejść i wyjść przez najbliższe drzwi. Wgrałem właśnie nowy path sprawdzę i dam znać.

@down. Po patchu 1.05 też muszę medytować, do 1.04 wystarczały drzwi :biggrin:

Edytowane przez Turkina
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...