Skocz do zawartości
Tom Ha

The Witcher 3: Wild Hunt - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Powiedzcie mi jak to jest z mutagenami.

Miałem 3 mniejsze niebieskie. Zrobiłem jeden normalnej wielkości.

Teraz mam jeszcze 6 mniejszych ale dwóch dodatkowych nie mogę wykonać. Żeby zrobić większy niebieski muszę teraz po prostu znaleźć 2 normalnej wielkości, a małe mogę zużyć lub sprzedać, ale łączyć się ich nie da?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy tylko u mnie jest taki bug, że gra ignoruje dodatki w mieczach, takie jak + do mocy znaków albo indywidualnie do znaku ? W mieczach mam po 10% do mocy znaków i jeszcze indywidualnie do Igni, a moje statystki od Igni to 186 obrażeń od ognia i 87% podpalenie,  niezależnie czy mam założoną broń czy nie.

 

 

Powiedzcie mi jak to jest z mutagenami.

Miałem 3 mniejsze niebieskie. Zrobiłem jeden normalnej wielkości.

Teraz mam jeszcze 6 mniejszych ale dwóch dodatkowych nie mogę wykonać. Żeby zrobić większy niebieski muszę teraz po prostu znaleźć 2 normalnej wielkości, a małe mogę zużyć lub sprzedać, ale łączyć się ich nie da?

 

 Przypomina mi się, że mogłem trzaskać tyle mutagenów ile chciałem, i dopiero patch coś zmienił , że zachowują się jak eliksiry ? 

Edytowane przez Tricko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Przypomina mi się, że mogłem trzaskać tyle mutagenów ile chciałem, i dopiero patch coś zmienił , że zachowują się jak eliksiry ? 

No coś w ten deseń, a to chyba błąd. Tych małych mutagenów mam tyle, że mógłbym już całkiem spory upichcić.

Lipa trochę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest tak z Mutagenami:

 

Załóżmy, że mamy trzy mniejsze Mutageny czerwone i chcemy zrobić jeden normalny mutagen Czerwony.

 

Wtedy w Alchemii normalnie mamy pokazaną opcję normalnego Mutagenu na zielono i go po prostu tworzymy.

 

Teraz mamy już normalny czerwony Mutagen.

 

Następnie zbieramy mniejsze czerwone Mutageny, żeby zrobić normalnego Mutagena.

 

W Alchemii powinna być możliwość utworzenia normalnego czerwonego Mutagenu, ale się nie da, bo system gry twierdzi, że już mamy normalny czerwony Mutagen.

 

 

Teraz sposób na obejście tego problemu:

 

1. wejdź w ekwipunek i połóż na ziemi (klawisz R) Mutagen czerwony normalny.

 

2. wejdź w Alchemię i stwórz z trzech mniejszych Mutagenów, normalny Mutagen.

 

3. podnieś z ziemi wcześniej położony mutagen.

 

 

Teraz masz dwa normalne czerwone Mutageny :)

 

 

Taki sposób dotyczy wszystkich Mutagenów włącznie z większymi.

 

 

Ja tak kombinowałem, żeby w opcji Postaci uzupełnić drzewko rozwojowe o większe czerwone Mutageny.

 

 

Nie rozumiem tworców gry, dla czego tak utrudnili opcje Alchemii, skoro utworzenie wiekszych Mutagenów wiąże się z ich większą ilością w Naszych zapasach.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za cynk

Dziś porobię twoim sposobem, ale przyznam się że o tym samym pomyślałem siedząc w robocie:D 

U mnie w 1.05 zaczęły sie cyrki.

Crashe (bez OC też)

Miałem 2x akcję że nie można gry zapisać

2x rozwaliło mi elixiry ulepszone. Ot wczytuję grę a tam elixiry na podstawowym poziomie. Nie było innego wyjścia jak ulepszyć je znowu.

Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jakichs wiekszych problemow po wgraniu 1.05 nie ma. Choc moze to dlatego, ze nie gram ostatnio zbyt duzo, a progresu wiekszego tez nie zrobilem.

 

Bugi sa, ale gra wciaga. Wiedzmin 3 - nasze dobro narodowe. ;)

 

Moze dobrze byloby zagrac juz w pelni spatchowana EE wersje, wraz z tymi 16-oma DLCkami, ktore sie co jakis czas pojawiaja. Tylko zanim do tego dojdzie, to pewnie kilka miesiecy minie.

 

Mi brakuje przede wszystkim opcji zmiany FOV. Ze tez tego Redzi nie dodali w opcjach to az dziwne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się... problemy z Alchemią zaczęly się od wprowadzenia patcha 1.05.

 

W ogóle najlepiej pracowała wersja 1.02 :)

 

Wczoraj dwa różne crasche miałem:

 

1. po wyjściu z ekwipunku do gry, natychmiastowy niebieski ekran z bardzo dziwnym komunikatem - system tak się zawiesił, że bios płyty się zresetował.

 

2. nagle podczas płynięcia łódką na jedną z wysp Skelige pojawiły się kwadraciki na ekranie i trzeba było restartować komputer.

 

 

W obu przypadkach gra wróciła mnie do ostatniego zapisu.

 

 

Występuje też taki problem:

 

 

Uruchamiamy grę i wchodzimy do ustawień rozwoju postaci.

 

Tam mamy już swoje przypisane udoskonalenia ekwipunku i wykaz tych usparwnień na dole - u mnie moc mieczy, itp.

 

 

 

Zaraz po załadowaniu gry:

 

 

2091618200_1433776937_thumb.jpg

 

 

Po reinstalacji Mutagenów, czyli deinstalacja i instalacja z powrotem:

 

 

2557954300_1433776974_thumb.jpg

 

 

Tak jest za każdym razem i to jest nie w porządku, bo tracimy sporo mocy z Naszych zasobów, jeżeli zostawiamy grę po swojemu.

 

Dopiero po "grzebaniu" w ustawieniach, całość wraca do normy i można grać.

 

Nawet nie wiem, czy w czasie gry te ustawienia nie zmieniają się, bo mam już dość sprawdzania gry pod kątem poprawności technicznej :(

 

 

A gra i tak mi się podoba :biggrin:  pewnie przez ładną grafikę i ciekawą resztę.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie z tym ponownym osadzaniem mutagenów po wczytaniu zapisu gry jest daremny trud bo i tak się resetują po pierwszej szybkiej podróży.

 

Piszcie o tym do supportu bo z tego co mi odpisali wynika jakbym był pierwszym, który im to zgłasza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra, przyzwyczaiłem się do poruszania postaci w grze, da się to jakoś wytrzymać, dzisiaj pierwszy raz dotarłem na Skellige i miałem fajny błąd już na starcie :D

 

 

Lokacja rewelacyjna, mam nadzieję, że równie dużo questów czeka mnie tam. Opowieść jak na razie jest super, bardzo wciąga. Gdyby nie to sterowanie.. ;)

 

Zadania poboczne świetne, niektóre z humorem, niektóre trochę nawet straszne jak się śmiga po nocy, bardzo polecam każdemu jeśli ktoś się waha.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Piszcie o tym do supportu bo z tego co mi odpisali wynika jakbym był pierwszym, który im to zgłasza.

 

Poproszę o drogowskaz to im wyślę małą litanię. 

Widzę, że nikt nie odpowiedział, to ponawiam i potwierdzam, że dodatki z mieczy typu + do mocy znaków ogólnie i szczególnie, nie działają. Przynajmniej u mnie, gdzie już 3 raz zmieniłem broń odkąd 'się skapnąłem '.

 

Bronie

 

http://i57.tinypic.com/vyt6r8.jpg

 

http://i61.tinypic.com/2i7ljxc.jpg

 

Bez broni

 

http://i62.tinypic.com/mtmo9t.jpg

 

EDIT:

Szczególnie działa dla Aksji i Quen, natomiast nie zmienia się dla Igni.

Edytowane przez Tricko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje 3 grosze co do bugów - nie znam dokładnego momentu ale albo po wczytaniu dziś save'a albo po ruszeniu fabuły jeden z side-q oznaczył się jako nieukończony, mimo że wczoraj go zrobiłem plus ukończenie łańcuszka

Jaskinia snów->wybory jarla->koronacja

, inna ciekawostka to npce, tylko na Skellige, chodzący do przodu poruszając nogami do tyłu :D o błędach kolizji nie wspominam, nawet nie zwracam za bardzo uwagi.

 

A tak poza tym... to coś pięknego, myślałem, że po zwiedzeniu Velen (zostały pojedyncze pytajniki) Wyspy mnie nie zaskoczą wizualnie, tam jest jeszcze piekniej :biggrin: soundtrack to już w ogóle.

 

Przy queście z Baronem zacząłem się zastanawiać co brali/palili wymyślając te potwory,

poroniec, brrr...

 

Odpuściłem sobie gwinta jako, że nigdy nie lubiłem karcianek, może spróbuję jak zbiorę jakieś mocne karty :>

A, co do juków to max jest +100.

 

Na razie nie spieszę się z main q (choć coraz ciekawiej się robi), zostały rynsztunki, blisko 10 zleceń i masa pytajników na Skellige, 23 lvl póki co.

 

Jak ktoś patrzył na acziki z gog-a - jest do wbicia 35lvl, jak sobie przypomnę poprzednie części to tam również kończyło się w tych granicach.

Edytowane przez Ademu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie bug z bonusami od broni i mutagenów równiez występuje. Specjalnie w szkołe gryfa poszedłem bo mają bonusy do mocy znaków i [gluteus maximus] zbita jak to nic nie daje... Świetnie ze Redzi gre spatchują szkoda że jestem w ostatnim akcie i zostało mi max 8h gry.. Z bugów w zadaniach, rownież wczoraj zobaczylem ze jaskinia snów jest niezaliczona chociaz zadanie wykonałem w 100%. Dodatkowo jakiś pytajnik z questem był żeby znalezc zatopiony skarb ktory znalazłem, skrzynkę opróżniłem ale po wczytaniu gry mam zadanie caly czas aktywne, a skończyć sie go nie da bo nie mam juz kluczyka do skrzyni i jej nie otworze, kluczyk znikł po wczytaniu gry:D Poza tym większych bugów nie uświadczyłem ale wiem że do gry podejde znów jak wyjdą oba dodatki, wczesniej nie ma sensu bo co patch to więcej zepsują niż naprawią..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale wiecie, ze zeby dzialaly bonusy z miecza to trzeba go najpierw wyciagnac?

 

Z ta alchemia pokopali totalnie, ze nie mozna wiecej mutagenow stworzyc.

 

Aha i nie wiem czemu nie moge laczyc glifow, mam np 20 pomniejszych glifow igni, recepture na glif igni, ktory wymaga 2 pomniejszych i pokazuje ze mam zero.

Do tego mam rozne glify ktore nazywaja sie Darzbóg i Dażbóg :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mutageny można łączyć, co opisałęm na tamtej stronie w poście.

 

A glify....  już się poddałem, bo nie wiem jak je powiększyć.

 

 

Bardzo poważnie się zastanawiam, czy za miesiąc nie przejść gry jeszcze raz, ale tylko z patchem 1.02 :)

 

Tam mi najlepiej gra działała.

 

No chyba, że wyjdą patche, które te obecne babole naprawią, bo na razie jest lipa techniczna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale wiecie, ze zeby dzialaly bonusy z miecza to trzeba go najpierw wyciagnac?

 

Z ta alchemia pokopali totalnie, ze nie mozna wiecej mutagenow stworzyc.

 

Aha i nie wiem czemu nie moge laczyc glifow, mam np 20 pomniejszych glifow igni, recepture na glif igni, ktory wymaga 2 pomniejszych i pokazuje ze mam zero.

Do tego mam rozne glify ktore nazywaja sie Darzbóg i Dażbóg :D

Coś ci się popierniczyło z tym mieczem, bo skoro miecz na plecach daje wzrost DMG, to dlaczego miało by nie dać wzrostu mocy znaków i innych pierdół, tym bardziej, że znaki rzucam bez wyciągniętego miecza. Dla mnie to nie ma logiki.

Glify do ataku co dają 0 zostały poprawione w 1.04 albo 1.05.

 

Co do bugów to już kilka razy przywitał mnie pulpit, ot tak po prostu bez widocznego błędu, i ostatnio rzucił mi się w oczy glif co ma w nazwie 'schemat'.

 

EDIT: Taka dygresja, że ostatnio znalazłem dużo receptur na odwary. M.in z mglaka, który to odwar daje wzrost mocy znaków, gdy jest pochmurno. W obliczu bugów z dodatkami, ciekawi mnie czy to w ogóle działa, bo sam nie mam czasu na sprawdzenie.

Dalsza część tej dygresji miała być na temat beta testów tej gry, ale pozostawię to dla siebie...

Edytowane przez Tricko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam dwa pytania.

Orientujecie się co gog liczy w procentach zaawansowania gry? Wszystkie misje czy tylko główny wątek? Mam wrażenie że % rośnie tylko po ruszeniu głównego wątku ale może sie mylę. Według niego mam 27% gry.

I drugie pytanie. Czy po przejściu głównego wątku będę mógł grać dalej gdyby mi ewentualnie zostały jeszcze jakieś znaki zapytania i zadania poboczne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam dwa pytania.

Orientujecie się co gog liczy w procentach zaawansowania gry? Wszystkie misje czy tylko główny wątek? Mam wrażenie że % rośnie tylko po ruszeniu głównego wątku ale może sie mylę. Według niego mam 27% gry.

I drugie pytanie. Czy po przejściu głównego wątku będę mógł grać dalej gdyby mi ewentualnie zostały jeszcze jakieś znaki zapytania i zadania poboczne?

 

Witam

Gog liczy ilość % osiągnięć, a  nie postępów w grze.

Pozdrawiam

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy po zaaplikowaniu jakiegokolwiek configu SweetFx gra jeszcze mocniej obciąża sprzęt? Czy raczej nie wpływa to drastycznie na płynność?

 

Nie czuć różnicy a polecam z całego serca, mimo, że oryginalnie gra wygląda bardzo ładnie. Mi podszedł preset od rainygame. Do wyboru do koloru :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Nowy Wiedźmin jest rasistowski, bo nie ma czarnoskórych bohaterów". Kolejna firma ma problemy ze względu na poprawność

 

http://natemat.pl/144999,wiedzmin3-jest-rasistowski-wszyscy-bohaterowie-to-biali-ludzie-jak-cd-projekt-red-odcial-sie-od-milionow-potencjalnych-klientow

Patch 1.06 pozwoli na manipulację karnacją, a 1.07 pozwoli na chędożenie facetów i potworów, co by tęczowa krytyka nie zdruzgotała pięknych wyników sprzedażowych, co może odbić się na kursie akcji :D

W sumie Jaskier mógłby być czarny - gaduła, pijak i jebaka, typowy nigga :D

Edytowane przez Tom Ha
  • Upvote 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...