Skocz do zawartości
Tom Ha

The Witcher 3: Wild Hunt - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Nie no są tez jakieś spodnie i rękawice z levelem 40+.

 

Np. teraz mam jakieś spodnie z Mahakamu (pancerz 85) z docelowym 39 levelem, miałem też jakieś rękawiczki na poziomie chyba 42 ale albo je wywaliłem albo rozłożyłem już nie pamiętam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W mieczu i całej reszcie, nie tylko liczy się jego moc, ale też co ma dodatkowo.

 

Wiedźmińskie miecze mają fajne dodatki + 3 miejsca na kamienie, a to daje efekt.

 

Chociaż pod koniec gry znalazłem Stalowy Miecz Elfi, który miał +9 pkt siły i świetny dodatkowy arsenał - Stalowy Miecz Wyśmienity Wilka poszedł do zasobnika :P

 

W mieczach srebrnych też jest wybór, bo np. Harpia jest sporo silniejsza od najlepszego Wiedźmińskiego, ale jest na 47 level jak dobrze pamiętam :P

 

Nigdy go nie założę, bo gra kończy się na

34 levelu :(

 

 

Pancerz Tir jest świetny, sam go nosiłem i jest według mnie najlepszy - lepszy od najlepszego Wilka.

 

 

Zastanawiam się, czy nie zostawić mieczy Wilka i uzbroić się w opancerzenie Niedźwiedzia.

 

Dzisiaj powinienem do wieczora pozbierać Niedźwiedzia i go założyć, chociaż ta długa katana po kolana mi się nie podoba :P

 

Ja przy secie wilka w zasadzie kiluje wszystko, tego archegryfa miałem kłopot zadźgać, ale znalazłem sposób :P, a tak to lajcik na razie.

Powoli pytajniki czyszczę, dobiłem 37 level i myślę, że wyżej podskoczyć już będzie ciężko bez dodatków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy 34 levelu i pancerzu Niedźwiedzia, poszedłem na Archegryfa ze strachem w oczach :mellow:

 

Po jakiś 7 minutach ptaszek już nie latał  :biggrin:

 

 

Zbroja Niedźwiedzia + reszta Wilka jest zabójcza.

 

Archegryf raz mnie dosięgnął skrzydłem i myślałem, że trzeba od nowa walczyć, a tutaj niespodzianka, bo Wiesiek żyje i ma się całkiem dobrze - zostało może 1/4 paska życia u Wieśka z całego paska.

 

To mi dało speed i już nie miałem cykora... zaciukałem potwora :smoke:

Edytowane przez leven

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja tak z innej półki.

Taki mały problem:

Np.

Jestem w Velen przy drogowskazie i chcę się przenieść do Novigradu.

Otwieram drogowskaz, przełączam na mapę świata i próbuję otworzyć Novigrad żeby tam wybrać jakieś miejsce do przeniesienia i lipa. Mapa zoomuje się na miejsce w którym aktualnie stoi Wiesiek. Żeby gdziekolwiek dalej się przenieść muszę za każdym razem przewijać mapę.

Wydaje mi się, że wcześniej tak nie było.

Było? Czy jednak coś u mnie jest nie tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja testuję obecnie te gadgety:

 

 

Zacne miecze :)

 

Szkoda, że nie wbiłeś w gniazda kamieni "szansa na zatrucie".

 

Krwawienie masz tam już bardzo wysokie + pewnie masz w rozwoju postaci wymaksowane krwawienie dla "szybkiego ataku".

 

 

Zbroja też ma potężne walory :)

 

Rękawice gwardzisty miałem na sobie, ale zmieniłem na Wilka - nie wiem, czy słusznie.

Jestem w Velen przy drogowskazie i chcę się przenieść do Novigradu.

Otwieram drogowskaz, przełączam na mapę świata i próbuję otworzyć Novigrad żeby tam wybrać jakieś miejsce do przeniesienia i lipa. Mapa zoomuje się na miejsce w którym aktualnie stoi Wiesiek. Żeby gdziekolwiek dalej się przenieść muszę za każdym razem przewijać mapę.

Wydaje mi się, że wcześniej tak nie było.

Było? Czy jednak coś u mnie jest nie tak?

 

 

Nie potrzebnie wybierasz Novigrad z mapy świata - to ta sama plansza i wystarczy, że wybierzesz drogowskaz w Novigradzie, do którego chcesz się przenieść.

 

Co innego, gdybyś chciał się przenieść np. z Velen na Skellige, czy Kaern M. lub pozostałe mapy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacne miecze :)

 

Szkoda, że nie wbiłeś w gniazda kamieni "szansa na zatrucie".

 

Krwawienie masz tam już bardzo wysokie + pewnie masz w rozwoju postaci wymaksowane krwawienie dla "szybkiego ataku".

 

 

Zbroja też ma potężne walory :)

 

Rękawice gwardzisty miałem na sobie, ale zmieniłem na Wilka - nie wiem, czy słusznie.

 

 

Nie potrzebnie wybierasz Novigrad z mapy świata - to ta sama plansza i wystarczy, że wybierzesz drogowskaz w Novigradzie, do którego chcesz się przenieść.

 

Co innego, gdybyś chciał się przenieść np. z Velen na Skellige, czy Kaern M. lub pozostałe mapy.

 

 

Jak już, to wbije szansę na oszołomienie.

Rękawice testuję, bo mają +50% do premii przy krytyku (+20% do igni dodałem), co z mieczem daje 100%.. a krwawią pięknie, hehe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oszołomienie działa wyśmienicie na Stalowym Mieczu.

 

Na potworów jakoś to niespecjalnie działa.

 

Za to zatrucie jest bardzo podobne do krwawienia :)

 

 

p.s... zauważyłeś, że na utopce nie działa krwawienie ?

 

Już to sprawdzałem i lipa.

 

Mam Mistrzowski Srebrny Miecz Wilka + kamyk na krwawienie + kamyk na zatrucie + kamyk na podpalenie + pełny perk do krwawienia w "szybkim ciosie" .

 

 

 1182246200_1436824969_thumb.jpg     1945102100_1436824970_thumb.jpg

 

 

Czy orientujesz się, czy perki z "białego" mutagena działają z zielonym mutagenem ?

 

No bo białych mutagenów w grze nie ma :P

 

 

1748843600_1436824968_thumb.jpg

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oszołomienie działa wyśmienicie na Stalowym Mieczu.

 

Na potworów jakoś to niespecjalnie działa.

 

Za to zatrucie jest bardzo podobne do krwawienia :)

 

 

p.s... zauważyłeś, że na utopce nie działa krwawienie ?

 

Już to sprawdzałem i lipa.

 

Mam Mistrzowski Srebrny Miecz Wilka + kamyk na krwawienie + kamyk na zatrucie + kamyk na podpalenie + pełny perk do krwawienia w "szybkim ciosie" .

 

 

 Czy orientujesz się, czy perki z "białego" mutagena działają z zielonym mutagenem ?

 

No bo białych mutagenów w grze nie ma :P

 

 

 

 

Nie, te białe to są stałe bonusy do umiejętności (muszą oczywiście być w drzewku), zielony mutagen wzmacnia tylko alchemię, czyli te zielone narkotyki do zażywania. :P a konkretnie ich działanie z drzewka. (oczywiście dodaje zdrowia, hehe)

 

Na utopce nie wiem, bo są zazwyczaj na jeden strzał, ale wydaje mi się, że działa to na wszystko niemagiczne. Aż tak się nie zagłębiałem. Ważne jest by mieczyk posmarować odpowiednim olejkiem do opalania.

Edytowane przez NostradamuSek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, te białe to są stałe bonusy do umiejętności (muszą oczywiście być w drzewku), zielony mutagen wzmacnia tylko alchemię, czyli te zielone narkotyki do zażywania. :P a konkretnie ich działanie z drzewka. (oczywiście dodaje zdrowia, hehe)

 

 

 

Czyli koło tych białych perków nie musi być żaden mutagen ?

 

A jak tam będzie zielony mutagen, to te białe perki będą działać ?

 

Pytam, bo zielony mutagen zamontowany dodaje żywotność :)

 

 

Mogliby to Redzi wyjaśnić prawda ?

Post pod postem, bo coś mi się w tamtym źle wpisało :P

 

 

Odnośnie mutagenów, to każdy daje jakiś profit, co widać na fotkach.

 

Niebieski dodaje mocy znakom, czerwony sile i zielony żywotności.

 

Działa to pomimo tego, że w slotach są białe perki ?

 

 

 

 

 

3772441700_1436859385_thumb.jpg 1191538400_1436859386_thumb.jpg 2934770000_1436859388_thumb.jpg

 

 

Jak to skonfigurować ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja przeszedłem główny wątek i chciałem zrobić wszystkie znaki zapytania i poszukiwania które omijałem ale szybko się przeciążam i nawet Bies nie pomaga. Mam zamiar do pierwszego DLC zrobić na ok 100% jak będzie wykonalne bo na razie dwa zadania mi się nie aktualizują markvag i zamieszki w novigradzie :( Co do zbroi to wole ładniejsza niż większy def bo gra jest łatwa nawet na poziomie Krew,Pot i Łzy :P

Edytowane przez belineaenter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dasz białe to masz tylko bazowy bonus od mutagenów.

 

Zacząłem kolejny raz od początku (straszny pożeracz czasu :)). Chcę sprawdzić o ile będzie trudniej z przewagą 'zielonych' umiejętności

(3 niebieskie - queen, yrden, igni, 3 czerwone - szybki atak, defensywa, 6 zielonych - a tu jeszcze nie wiem).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale te białe perki w slotach będą działać bez względu, jaki mutagen przy nich będzie  tak ?

 

Jeżeli tak, to pozostaje mi tylko dobrać odpowiedni mutagen, który wedle koloru wzmocni odpowiednią właściwość.

 

OK, dzięki.

 

 

Najładniejszy - według mnie - jest Mistrzowski KOT, ale Mistrzowski Wilk też jest ładny :)

 

 

Teraz chcesz od nowa iść w grę ?

 

Poczekaj parę dni na patch 1.07.

 

Ma on wnieść bardzo dużo poprawek, włącznie ze skrzyniami na zbierany ekwipunek.

 

Ja czekam i aż się we mnie gotuje :biggrin:


A ja przeszedłem główny wątek i chciałem zrobić wszystkie znaki zapytania i poszukiwania które omijałem ale szybko się przeciążam i nawet Bies nie pomaga. Mam zamiar do pierwszego DLC zrobić na ok 100% jak będzie wykonalne bo na razie dwa zadania mi się nie aktualizują markvag i zamieszki w novigradzie :( Co do zbroi to wole ładniejsza niż większy def bo gra jest łatwa nawet na poziomie Krew,Pot i Łzy :P

 

Co znaczy: "dwa zadanie się nie aktualizują ?"

 

Nie możesz zakatrupić Markvaga ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Białe będą działać po swojemu, mutagen po swojemu - po prostu nie będzie żadnego dodatkowego bonusu wynikającego z dobranych

do siebie kolorów umiejętności/mutagenów.

 

Tak, po raz kolejny start od początku.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja przeszedłem główny wątek i chciałem zrobić wszystkie znaki zapytania i poszukiwania które omijałem ale szybko się przeciążam i nawet Bies nie pomaga. Mam zamiar do pierwszego DLC zrobić na ok 100% jak będzie wykonalne bo na razie dwa zadania mi się nie aktualizują markvag i zamieszki w novigradzie :( Co do zbroi to wole ładniejsza niż większy def bo gra jest łatwa nawet na poziomie Krew,Pot i Łzy :P

Markvag jest z lekka zkręcony bo

nie wiem jak teraz, ale swego czasu zadanie miało buga lekkiego, już wyjaśniam ;-)

Będąc w ogrodzie musisz znaleźć dwa klucze, jeden jest łatwy, leży koło kapłanki w grocie, przy drzwiach - wejście do groty jest tuż koło chaty, gdzie leży noga wilkołaka przykuta do łańcucha (dziura w ziemi) drugi klucz jest w drugiej jaskini, którą odblokujesz dźwigniami do otwierania zapór, z tyłu ogrodu, stojąc przy dźwigniach jest to zapora na prawo :) Tam jest klucz do chaty na górze, w której znajdziesz pamiętniczek Markvaga i z niego dowiesz się, że jedyny kolo, który przeżył masakrę w ogrodzie, a u którego być może byłeś na wywiadzie (wioska nieopodal ogrodu) jest dawnym kompanem Markvaga i to on odpowiedzialny jest za klątwę, a nie kapłanka :)

Masz dwa wyjścia - po pierwszym zabiciu Markvaga zbierz jego mięso, potem poszukaj go za ogrodem, w jaskini no3 i tam znów go zatłucz, po czym nakarm go jego własnym mięchem, albo idź do wioski obok, do jego kompana, odzyskaj od niego amulet który odpowiedzialny jest za klątwę i odczaruj bydlaka (możesz go potem zabić) I tu był bug, należało odebrać ten amulet bez walki, w przypadku siłowego rozwiązania questu nie szło skończyć - być może ostatnie patch to rozwiązały, tego nie wiem :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też czekam na 1.07, ale wyraźnie im tempo siadło.

 

 

Podobno czekają na wersję do konsol, dla tego to tak długo trwa.

 

Masz dwa wyjścia - po pierwszym zabiciu Markvaga zbierz jego mięso, potem poszukaj go za ogrodem, w jaskini no3 i tam znów go zatłucz, po czym nakarm go jego własnym mięchem, albo idź do wioski obok, do jego kompana, odzyskaj od niego amulet który odpowiedzialny jest za klątwę i odczaruj bydlaka (możesz go potem zabić) I tu był bug, należało odebrać ten amulet bez walki, w przypadku siłowego rozwiązania questu nie szło skończyć - być może ostatnie patch to rozwiązały, tego nie wiem :)

 

 

 

 

Jak go po prostu nakarmiłem jego własnym mięsem i poszedł do piekła, ale za nim to zrobiłem, to prawie połamałem klawiaturę, bo nie wiedziałem, że tylko jego własne mięso go zabije - zawsze się odradzał, gdy dawałem mu coś innego do jedzenia.

 

Później to już w cale nie chciał jeść niczego, dopiero jego mięso załatwiło sprawę.

 

Białe będą działać po swojemu, mutagen po swojemu - po prostu nie będzie żadnego dodatkowego bonusu wynikającego z dobranych

do siebie kolorów umiejętności/mutagenów.

 

Tak, po raz kolejny start od początku.

 

Dobra... teraz już mam całość wyjaśnioną i po wyjściu patcha 1.07 biorę się do nowego przejścia gry :)

 

Zaczynam od wyszukania i założenia Gryfa, później odwiedzam wszystkie dostępne w Białym Sadzie "miejsca mocy"   dalej  sukcesywne zdobywanie Wiedźmińskich rynsztunków i droga przez świat.

 

Co do "miejsc mocy"... warto sobie je odwiedzić, bo każde nowe miejsce mocy daje jeden punkt do upgrade postaci, tak samo, jak jeden punkt za wejście na wyższy level.

Edytowane przez leven

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Jak go po prostu nakarmiłem jego własnym mięsem i poszedł do piekła, ale za nim to zrobiłem, to prawie połamałem klawiaturę, bo nie wiedziałem, że tylko jego własne mięso go zabije - zawsze się odradzał, gdy dawałem mu coś innego do jedzenia.

 

Później to już w cale nie chciał jeść niczego, dopiero jego mięso załatwiło sprawę.

 

 

 

Hahaha ;-) Ja miałem podobnie, bo za pierwszym razem nie zebrałem resztek po nim, a tam właśnie było mięsko, o którym zresztą wcześniej coś tam bulgotał, że pali żywym ogniem - jak se girę odgryzał, to chcąc nie chcąc co nieco skosztował ;-) Dopiero potem jak zebrałem jego bebechy, to przypomniałem sobie, że coś tam o tym nawijał i że jest komenda Nakarm - później jeszcze się naszukałem kluczy, bo nie zauważyłem wajch do zapór, ogólnie zakręt lekki miałem :) A na końcu za wszystko dostałem 5 expa, bo za późno to zadanie znalazłem :D

 

 

Jeśli chodzi o poziom levelu, to coś mi się obiło o uszy, że jest jakiś mod pozwalający na jego podbicie powyżej tego, co Redzi przewidzieli - oczywiście trzeba znaleźć miejscówkę z przeciwnikami dającymi max expa za ubicie i przez wiele godzin ich masakrować, medytując pomiędzy respami ;-) Tyle, że nie wiem czy ma to sens, biorąc pod uwagę dostępne sety ekwipunku, których powyżej 40któregoś lvl po prostu nie ma ;-)

 

Edytowane przez Tom Ha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No z tym Markvagiem  było sporo zamieszania i z tego co czytam na forach, sporo ludzi ma z nim problemy.

 

Co do levelów... tutaj sprawa jest oczywista.

 

 

Redzi za wysoko ocenili Mistrzowskiego Wilka, bo jego założenie jest możliwe dopiero na 34 levelu, a takiego poziomu nie zrobisz w normalnej grze.

 

34 level jest do uzyskania dopiero po zakończeniu gry.

 

Tylko po co mi najlepszy SET po zakończeniu gry ?

 

Mam w nim biegać po polach i roślinki do Alchemii zbierać ?

 

To sfajczyli, ale poczekajmy na patch 1.07, może naliczanie expa będzie bardziej dynamiczne i Wiesiu uzyska level 34 przed łysą górą, gdzie siedzi i czeka pierwszy boss.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zrobiłem 34lvl przed końcem gry. Po bitwie Kaer Moren miałem bodajże 31, polatałem trochę po ?, zrobiłem akurat misję z DLC i wymagany lvl wbiłem bez problemu. Oczywiście wcześniej dużo zwiedzałem mapę, ale szczególnie na Skellige jeszcze mi sporo zostało do odkrycia.


Inna sprawa, że po zdobyciu setu Wilka, który jest mega OP dosyć mocno przeszła mi ochota na dalsze zwiedzanie i szukanie skarbów.


Bardzo bym żałował gdyby mi się to przytrafiło na 30-31 lvl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na razie mam 23 lvl (dziennie gram ok. godziny, bo więcej czasu nie mam), wątek główny zakończyłem na początku Skellige i czyszczę mapy z pytajników i zleceń / poszukiwań i po odliczeniu tych z czaszką czerwoną ;-) to jakieś 70% mam już zrobione, choć nie wiem dokładnie ile jeszcze odkryję miejscówek dających dodatkowy exp (Opuszczone Miejsca, pytajniki których jeszcze nie ma na mapie, i tym podobne)
Nawiązując do Opuszczonych Miejsc, to one akurat dają stosunkowo dużo expa, zawsze leję, jak po wszystkim przychodzą chłopi i wchodzą do wiochy niczym pakerzy z telewizorami pod pachami :D a np. wystarczyło pogonić pięć wilków :D Na razie czyszczę dalej, co by w okolice 30 lvl dobić zanim ruszę dalej główny wątek ;-)

 

Edytowane przez Tom Ha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Level 70 jest obslugiwany, wyzej chyba nie ma nic, ale pewnosci nie mam. Mając ten poziom znajduje sie sprzęty poziomu 60+ i generalnie wiele jest bardziej skutecznych od sprzętu wiedźmińskiego (wilka nie porównywałem).

 

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kaer Moren, kawałek na południe od znaku szybkiej podróży jest taka wieża na stromym wzgórzu.

Znaleźliście tam schemat na stalowy miecz > 40 poziomu? Trafiłem już na drugi opis, że powinien tam taki być...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...