Skocz do zawartości
Tom Ha

The Witcher 3: Wild Hunt

Rekomendowane odpowiedzi

Totalny minimal w ustawieniach, widocznie zapewnili możliwość ucięcia wszystkiego dla tych inteligentów co będą chcieli na Gf210 odpalać bo w gazetce MM pisało że do gier. Ale czy to źle? Skoro mowa o grze w której przecież w/g 99% zainteresowanych liczy się historia a nie grafika? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

grafika na miarę Gothica 2 :) bo w 3jce była już ładnijsza ;)

 

 

 

 

Tak, zdecydowanie, myślę że nawet Morrowind wyglądał lepiej, z resztą poniższe są na to niezbitym dowodem:

11194444_692085307586394_677372283687085

 

g6Go2nG.jpg

 

Edytowane przez thuGG
  • Upvote 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GameTrailers 9.8, Gamespot 10, IGN 9.3, Eurogamer 10, Kotaku - YES. Taki GameSpot przyznał dopiero swoją 9 dyszke w historii.

 

Oczywiście u nas marudza bardziej Gram czy GOL 8.5. 

 

Czekam jeszcze na Polygon. No i tydzien na swoją kopie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gorsza wersja gry;)
 
Wvvb.jpg


Qvvb.jpg
Rvvb.jpgTvvb.jpgTe są mniejsze, nie mam dostepu do wiekszej rozdziałki,sorry:
8wvb.jpg
6wvb.jpg
7wvb.jpg
i gify na koniec:
KZ3X13g.gif
HVpdVob.gif


Całkiem ładna ta gra na PS4. Dodatkowo to open world, nawet mimo ze nie taki 100%.

 

Jeszcze jeden gif. Czy to aby na pewno ps4 :hmmm: 

 

W99267c.gif
 

Edytowane przez DarthStan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dostałem mejla ze można już pobierać - to i zacząłem [26GB]

gog galaxy

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz do CDP bo szczerze nie wiem. Chyba nie, bo to tylko wersje GOG i Steam. My kodów nie mamy. 


 

 

GTA:SA - 36 km/sq
RDR - ~ 41 km/sq
GTAV - 81 km/sq
Far cry 4 - 46 km/sq
Skyrim - 37 km/sq

Witcher 3 - 136 km/sq + 4-6 additional regions whose size are unknown.

Z GAFA

 

A macie jeszcze coś od wuja:

 

ttszag.gif

Edytowane przez DarthStan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pojawiają się pogłoski że W3 bedzie graficznie wyglądał na PC tak jak na konsolach ??? podobno zjechali z grafiką by konsolowcy nie płakali [czyt MS i sony posmarowały żeby grafa za ładna na pc nie była i konsolowcy nie mieli "bulu doopy"]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie, będzie lepiej, za to prawdą jest, że przez to, ze konsole maja na pokładzie lapka za 1500zł, gra wygląda nie tak jak w 2013 a no jak widać, trochę gorzej. Na konkurencyjnym serwisie z PC w nazwie jest o tym artykuł. 

 

Chociażby dlatego:

GameWorks-1-Overview-%287%29.jpg

 

Jakiś nowy filmik:

https://www.youtube.com/watch?v=KNVOTMx9oyA

Edytowane przez DarthStan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurde aż porobię screeny ze swojego PS4 czy faktycznie gra będzie tak fatalnie wyglądać jak wy tu wszyscy sugerujecie...

 

BTW. CDP już rozsyła maile, że zamówienia są gotowe do wysyłania. W końcu porządna firma, a nie jak Empik, który wysłał mi pre-order Dragon Age 5 dni po premierze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pojawiają się pogłoski że W3 bedzie graficznie wyglądał na PC tak jak na konsolach ??? podobno zjechali z grafiką by konsolowcy nie płakali [czyt MS i sony posmarowały żeby grafa za ładna na pc nie była i konsolowcy nie mieli "bulu doopy"]

 

Dokładnie tak jest, tłumaczą to tym że jak pokazywali grę w 2013 roku to nie wiedzieli jaka będzie specyfikacja "next-genów" i prezentacja była ta na komputerze. Potem po premierze ps4 i xone uznali ze nie mogli robić grafiki na 3 osobne systemy z powodu braku czasu i wyrównali grafikę w dół, tekstury i wszystko inne jest takie samo.

 

 

 

2013 was a tough time for CD Projekt RED simply because we were trying to create an entire bulk of the game on the older DirectX 9 renderer that we had in place for The Witcher 2. Most of the assets were created during the time we were creating our DX11 solution render pipeline to bring the next-generation experience to everyone. A lot of the footage including the debut gameplay trailer was done when the consoles were not even out and we only had an idea of the specifications of the system. This landed itself into problem territory when we realized the next-generation systems could not simply meet our graphical output to the desirable level of quality that we needed. There were several options: build three different builds or consolidate to the nearest denominator, which is what we did. We took the specifications of the lowest performing throughput system which I don’t care to mention here at all to avoid that discussion, and worked our way up from there. As almost a 250 man team, we sequentially had to take out/turn down a lot of features not just from our NVIDIA GameWorks pipeline but our normal game solution scripts as well – these include the following:

  • Level of horizon detail (essentially the draw distance had to be completely tuned down to tax the consoles less)
  • Volume based translucency
  • Ambient occlusion and foliage density / tree count
  • Flexible water simulation / tessellation  we resorted to a (script texture effect similar to most games than physical based simulation)
  • Ground/building tessellation
  • Forward lit soft particles (this is the fire, smoke, fog that you would encounter while going through thick terrain into open space)
  • Real-time reflections in the water are completely off and replaced with a cheaper render solution estimator (this is a primary reason blood splatter was also removed from water)

We just did not have the manpower, budget or the console power to produce the vision we intended before the consoles were released to create a more visually stunning game of higher fidelity like 2013 assets. The PCs themselves had more than enough power to achieve this vision, almost certainly. But working on the game across 3 platforms did not make it feasible to keep features included that could potentially break the game as we kept building around it. All the 2013 trailers were actually in-game footage (not prerendered or vertical slices) but essentially just not an entirely finished world running on a high-end PC at the time.

 

 

Tutaj galeria dla porównania (wersja PS4):

http://polygamia.pl/Polygamia/51,96455,17905381.html?i=0&bo=1#TRNajCzytSST

 

Nie mówię że gra jest brzydka, ale nich mi jeszcze ktoś powie że konsole nas nie ograniczają :banana:

Edytowane przez GeMtin1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrezygnowałem z zamówienia w muve na rzecz cdp bo obiecywali po północy 19 odbiór z paczkomatu oraz steelbooka. nr paczki nadany od dwóch dni ale jeszcze nie wysłali... zaczynam poddawać się hajpowi 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale dostawy po północy mogą być pewni ci, którzy zamowili i oplacili preorder chyba do 11.05 do godz. 20.

 

http://pomoc.cdp.pl/hc/pl/articles/203795208-Przedsprzeda%C5%BC-gry-Wied%C5%BAmin-3-Dziki-Gon-w-dniu-11-05-2015-Realizacja-zam%C3%B3wienia-krok-po-kroku

 

Inna ciekawa opcja:

http://www.witchersite.pl/component/content/article/26-news-wiedzmin-3/1222-wiedzmin-3-nowy-teaser-i-nocna-premiera.html

 

Taptaptap Mlais M52

Edytowane przez radiergummi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...