Jump to content
Tom Ha

The Witcher 3: Wild Hunt

Recommended Posts

Po dodatku wskoczył lewel 40-y.

Rynsztunek Ofirski taki sobie. Dałem do rękawic i butów Ofirskich glify uzdrowienia i co jakiś czas znikają. Ot tak sobie. Pewnie bug. Zobaczę.

 

Rynsztunek Żmii (pancerz itd ) taki sobie.

 

Statystyki jadowitych mieczy Żmii:
 
Miecz stalowy (328-400 obrażeń): +25% moc znaku Aard, +75% premia przy trafieniu krytycznym, +10% szansa na trafienie krytyczne, +15% szansa na zatrucie, +5% dodatkowe doświadczenie z cios kończący na ludziach; trzy wolne gniazda
 
Miecz srebrny (463-565 obrażeń): +25% moc znaku Aard, +75% premia przy trafieniu krytycznym, +10% szansa na trafienie krytyczne, +15% szansa na zatrucie, +20% dodatkowe doświadczenie z cios kończący na potworach; trzy wolne gniazda
 
Robią robotę, ale i tak stalowego używam OSTRZE Z TIR TOCHAIR.
Edited by NostradamuSek
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam patcha 1.1.

Nie widzę tam mozliwości ustawienia AA na jakąś konkretną wartość. Jest tylko możliwość włączenia i wyłączenia.

Jest natomiast funkcja wyostrzania. To chyba jest poziom AA.

Edited by Passt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co to za żart od CDP z nagrodą za zadanie z Hatorim? Podszedłem do nich na 18 poziomie zamiast jak gra sugeruje ~23. Namęczyłem się bo krasnalom prawie nic samym mieczem nie robiłem i co? Hatori łaskawie stworzył mi miecz nad miecze...gorszy niż 90% sprzętu jakie miałem w rękach na początku gry a co dopiero teraz... no ja pier. 

Edited by Havoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow no to cieszę się, że ubiłem go przed nerfem. Męczyłem skubańca na poziomie krew, pot i łzy chyba ze 20 minut ;]

 

Klucznik napsuł mi krwi, bo jest niesamowicie silny.

 

Szybko odzyskuje zdrowie po przywołaniu duchów.

 

I tak jak u Ciebie dobre 20 minut walki.

 

 

Ja tam nie widzę żadnego nerfa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klucznik napsuł mi krwi, bo jest niesamowicie silny.

Szybko odzyskuje zdrowie po przywołaniu duchów.

Też się z nim namęczyłem, w sumie walka nie jest trudna, ale żmudna. Straciłem mniej więcej kwadrans.

 

Po skończeniu dodatku uzupełniłem umięjętności - tym razem gram Wieśkiem "dystansowym" :) Petardy po 8 sztuk w kieszeni, każda rozpada się na 6 kawałków i dopiero wybucha, kupa olejów, itp.

 

 

 

Od Zaklinacza kupione kamienie regeneracji - łącznie mam +9 regeneracji, +10% Queen. W mieczu srebrnym +5% siła ataku, +10% krwawienie.

W mieczu stalowym słowo 'utrwalenie' (premie od stołów płatnerskich i kół na stałe), w pancerzu 'cierń' - 30% szans na odbicie części obrażeń

atakującemu.

 

 

 

witcher3z0rvs.jpg

 

Tym Wiesławem czekam na dodatek "Krew i wino".

(w razie czego w starym sejwie czeka Wiesław-Barbarzyńca :) wszystkie ulepszenia/glify/kamienie to tylko premie do ataku/krwawienia/podpalenia, ciężki ekwipunek, itp - ale tym gra mi się zdecydowanie zbyt łatwo)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dopiero dziś skończyłem Serca z Kamienia. Trzeba przyznać, że świetnie zrobili ten dodatek. Jeszcze sobie dokończę NG+, w wersji Ciri jako wiedźminka i romans z Yen, dociągnę do lev 75-80 jeśli się da i tyle. Nazbierałem sobie eliksirów oczyszczenia kilka to mogę sobie różne buildy Wieśka porobić.

 

Co dalej, do Krwi i Wina wiele miesięcy, na TES VI brak perspektyw, Half Life to wiadomo, w co tu grać? :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na ng+ polecam build czysto alchemiczny, mnie ciężko się było przestawić na początku z typowego szermierza ale potem to już z górki, w końcu 2 odwary, 9 petard i każdy eliksir i prawie jak na kodach miejscami :biggrin:
Na 59 lvl mam porobione wszystkie zlecenia i poboczne q z podstawki a fabularnie to

dopiero bitwa o kear morhen

, tylko nie mogę lepszego gearu ubrać bo lvl za niski:)

Za to najbardziej się cieszę z uzbierania wszystkich kart, to chyba ktoś z zapędami sado-maso wymyslił, o ile sam gwint wciąga jak nie wiem, tak szukanie ich bywa frustrujące.

Z modów polecam super turbo lighting mod i hd reworked (polskiego autorstwa), stlm w wielu miejscach odmienia wizualnie grę :D, nie wiedzieć czemu coś się pogryzło ze sweet fx i gra mi się wczytywała 2 minuty zamiast góra 10 sekund...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja też skompletowałem sobie karty i z podstawki i z dodatku.

 

martwiłem się o Krowę z dodatku, bo jej nie podniosłem w czasie wesela, ale na szczęście jest potem dostępna cały czas do podniesienia w stodole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś widział mod który daje możliwość ukrycia questów (np z kartami, bo mnie totalnie nie interesują), albo z przedmiotami alchemicznymi czy rzemieślniczymi które już wykonałem, albo są tak beznadziejne, że szkoda na to miejsca na tej liście itemów?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eredina nie zabiję najwyraźniej przy tym drugim przejściu. Umarłem w tej walce już chyba 20 razy, a nie gram na najwyższym poziomie trudności, tylko na drugim od góry. Czyżby zrebalansowali tę walkę na 1.11 lub 1.12 (ginę na dwa ciosy Eredina)?

Edited by adashi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.