Melampus 153 Report post Posted June 8, 2016 Też się nad tym skalowaniem zastanawiałem. Z tego co zauważyłem w grze przeciwnicy mają z góry ustalony poziom. Po włączeniu wspomnianej opcji skalowania, wszystkich oponentów (tych z niższym levelem) dostosowuje do poziomu gracza. Jak to się ma do postaci z wyższym levelem to nie wiem (możliwe, że ich nie skaluje chyba, że przekroczymy ich poziom levelu)? Będę musiał to sprawdzić przy grze NG+. Wkurza mnie strasznie skrócenie czasu działania eliksirów np. takiego kota. Wcześniej działał z 15 minut jak nie więcej, a teraz chyba niecałe 5. Z tymi glifami od permanentnego naostrzenia też coś jest nie tak. Jak się wyjdzie do menu i załaduje zapis to bonus znika i trzeba drałować do osełki oraz stołu. Swoją drogą, to z jakimi glifami gracie? Quote Share this post Link to post Share on other sites
NostradamuSek 14 Report post Posted June 8, 2016 (edited) Mutagen: 3 czerwone 10% i jeden niebieski 10%. Glify, ja używam tylko Igni i Aard. Kamienie do mieczy różnie, albo wytrącenie z równowagi, albo oszołomienie, albo zatrucie, albo krwawienie. Możesz jeszcze pobawić się u Zaklinacza, który między innymi może dodać dodatkowe miejsce na runę, kamień. Edited June 8, 2016 by NostradamuSek Quote Share this post Link to post Share on other sites
grzechotnik 6 Report post Posted June 8, 2016 p.s. Jakie kamienie najlepiej wg Was pakować w miecze? Co każdy potrafi można oczywiście przeczytać, ale jedne z atrybutów działają lepiej niż inne. Macie jakieś preferowane opcje ? Ja w miecze pakuję po trzy kamienie Większy Weles (zawsze wybieram miecze z trzema slotami), bo dają boosta do wszystkich znaków. W sumie to wydaje mi się optymalne, bo efekty krytyczne, jak krwawienie, mam zapewnione przez rozwój odpowiednich umiejętności, więc szkoda mi na nie marnować slota w mieczu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TSRules 282 Report post Posted June 8, 2016 moim zdaniem najprostsze rozwiązania są najlepsze, bo w walce i tak nie ma czasu kombinować, quen+pertada zamrażająca+jaskółka+grom lub zamieć i wystarczy, quen daje bonusowe 1-2 uderzenia od przeciwnika bez obrażeń i to zwykle wystarcza na zakończenie konwersacji z nimi ... a gra faktycznie została utrudniona ale to i dobrze Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheDarkKnight 7 Report post Posted June 8, 2016 Zadanie poboczne z Płotką jest przezabawne. Dawno się tak nie uśmiałem, zwłaszcza że w tym queście co chwila łamana jest czwarta ściana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Małpożer 368 Report post Posted June 8, 2016 Dla tych co chciel ina koncert muzyki z wiedzmina, ale sie nei zalapali lub nie mogli -> https://www.youtube.com/watch?v=jlXRhsPF2Pc Jakosc slabawa, ale mozna przynajmniej podpatrzec ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest Report post Posted June 9, 2016 Jak jest z użyciem ramu w W3? Quote Share this post Link to post Share on other sites
adashi 355 Report post Posted June 9, 2016 3GB potrafi brać jak się długo ciągnie sesję. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest Report post Posted June 9, 2016 Tylko? (6gb w minimalnych a 3 ciągnie, dziwne ) Precyzując pytanie chodzi mi o zwykły ram nie vram. Quote Share this post Link to post Share on other sites
.PaVLo. 48 Report post Posted June 10, 2016 U mnie użycie do 5-6GB w FHD z wysokimi detalami i pakietem lepszych tekstur. VRam to użycie w okolicach 2.5-3GB Quote Share this post Link to post Share on other sites
TSRules 282 Report post Posted June 10, 2016 sama gra (bez windows i inne) jakieś 3-4GB Quote Share this post Link to post Share on other sites
adashi 355 Report post Posted June 10, 2016 U mnie bez żadnych modów zainstalowanych i rozdzielczości 1440p co akurat ma chyba marginalne znaczenie albo wręcz żadne, na początku sesji gra alokuje 2GB z lekkim hakiem, po pól godzinie zazwyczaj jest już zalokowane około 2.3GB, no a po wielogodzinnej sesji około 3GB. Quote Share this post Link to post Share on other sites
leven 92 Report post Posted June 11, 2016 U mnie na 750Ti 2GB gra rzadko przekracza 2GB Vram. RAM o dziwo nawet do 4 GB nie dobija. Ogólnie świetnie zoptymalizowana gra pod delikatne konfigi. Pozwolę sobie wrzucić dwa filmiki z rozgrywki na moim komputerze: A tego nigdy nie zapomnę... XD Quote Share this post Link to post Share on other sites
Havoc 164 Report post Posted June 11, 2016 Jakieś patche do KiW już zapowiedzieli? Dalej problemy jakie opisywaliście na początku? Wstrzymuję się bo za nerwowy jestem ... ;] Quote Share this post Link to post Share on other sites
xardas228 2 Report post Posted June 12, 2016 Ja tam oprócz dwóch problemów z brakiem zakończenia questa z zakładki "Poszukiwania" żadnych nie miałem ( A na te pomógł save ). W usunięciu problemów z losowym wywalaniem się gry do pulpitu ( Wiedźmin i GTA V ) pomogło na obu komputerach usunięcie Geforce Experience. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Havoc 164 Report post Posted June 12, 2016 Dobra, kurde bo już wysiedzieć nie mogę. Odpaliłem GOG'a przez Ukraińskie proxy i cały pakiet się już ciągnie za circa 100zł. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zuhi 2 Report post Posted June 12, 2016 (edited) Dodatek zaliczony, jedno z zakończeń wybrane. Nie mogę zakończyć zadania Eksperyment więzienny, pomimo oszabrowania pudełka ze skarbem, poza tym gra świetna! Tylko raz mi się sama z siebie wyłączyła, brak innych bugów, itp. Edited June 12, 2016 by Zuhi Quote Share this post Link to post Share on other sites
NostradamuSek 14 Report post Posted June 13, 2016 (edited) Zastanawiam się, czy czasem twórcy nie walnęli buga w mieczach arcy wiedźmińskich, nie dodając % walnięcia przy krytyku (+75%, czy +85%). Edited June 13, 2016 by NostradamuSek Quote Share this post Link to post Share on other sites
TSRules 282 Report post Posted June 13, 2016 też dali z tym ciała, bo inne miecze z tym bonusem są w sumie bardziej atrakcyjne Quote Share this post Link to post Share on other sites
NostradamuSek 14 Report post Posted June 13, 2016 (edited) A no, znalazłem niedawno mieczyk srebrny z hitem ponad 1000 i dodatkowym +85% przy krytyku. Dodatkowo bonus do krwawienia, krytyków i zatrucia, jak mnie pamięć nie myli, jakiś na F. Stalowy gwardzisty, też ma chyba lepsze staty. Jak wrócę to napiszę. EDIT Arcy niedźwiadka ma uwaga... +100% premii przy krytyku Arcy gryf ma +50% premii. Kot nie ma wcale, hahaha. Ja mam srebrny Fen'Aeth +85% premii przy krytyku i walnięcie 846-1034 bazowo. Wymagany poziom 83. Edited June 14, 2016 by NostradamuSek Quote Share this post Link to post Share on other sites
Małpożer 368 Report post Posted June 15, 2016 patch 1.22 -> http://wpc.4d7d.edgecastcdn.net/004D7D/mkt/document/Changelog-1.22-PL_2y6p5iwl2x.pdf Quote Share this post Link to post Share on other sites
leven 92 Report post Posted June 17, 2016 Już zainstalowany :) Jak na razie wszystko OK i nawet mody do 1.21 działają na tym nowym patchu :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
TSRules 282 Report post Posted June 17, 2016 jak dla mnie jak wszystko działa to nie ma co robić update, po co kusić los :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
grzechotnik 6 Report post Posted June 17, 2016 @up. Racja. Nie naprawiaj tego, co nie jest zepsute. Dzisiaj kończę KiW, a po update niespodzianki mogą być, lepiej nie ryzykować. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NostradamuSek 14 Report post Posted June 17, 2016 Wszystko działa jak należy, ni ma stracha. Quote Share this post Link to post Share on other sites
860lacov 7 Report post Posted July 1, 2016 Powiedzcie mi czy jest lepszy sposób na regenerację życia niż umiejętność smakosz? Dowolne jedzenie regeneruje żywotność przez 20 minut. Nawet jaskółka nie jest tak skuteczna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NostradamuSek 14 Report post Posted July 1, 2016 (edited) Eliksir Dekokt Raffarda Białego w zasadzie uzupełnia całe życie od razu. Jaskółka to przy tym pikuś. Dodatkowo masz umiejętność, że każde wypicie eliksiru dodaje +1000 do życia. Żarcie generalnie mało efektywne, acz oczywiście konieczne w drodze przy drobnych potyczkach, jak nie chcesz zużyć eliksir. Odwar z Echidny też jest niezły. Edited July 1, 2016 by NostradamuSek Quote Share this post Link to post Share on other sites
860lacov 7 Report post Posted July 1, 2016 Jak przechodziłem grę za pierwszym razem to pociągnąłem na bułkach i jaskółce :) 1. Możesz mi podpowiedzieć jaka to umiejętność? Zakładam, że odnowienie, które na pierwszym poziomie przywraca 5% żywotności przy zażyciu każdego eliksiru. 2. Na razie włóczę się po Novigradzie. Czy Dekokt można gdzieś tam znaleźć czy już bardziej na wyspach? Quote Share this post Link to post Share on other sites
TSRules 282 Report post Posted July 1, 2016 bardzo rzadko w walce nie starcza 5 jaskółek i tarcza, praktycznie możesz przyjąć jakieś 10-15 potężnych klapsów (zakładając, że nie stoisz w miejscu) Quote Share this post Link to post Share on other sites
NostradamuSek 14 Report post Posted July 1, 2016 (edited) Jak przechodziłem grę za pierwszym razem to pociągnąłem na bułkach i jaskółce :) 1. Możesz mi podpowiedzieć jaka to umiejętność? Zakładam, że odnowienie, które na pierwszym poziomie przywraca 5% żywotności przy zażyciu każdego eliksiru. 2. Na razie włóczę się po Novigradzie. Czy Dekokt można gdzieś tam znaleźć czy już bardziej na wyspach? Dekokt masz u zielarzy. Jeden w Novigrodzie, drugi z prawej strony Novigrodu, mała chatka, można ją przegapić, chyba blisko zadania potwór z Novigrodu (ten podstawowy, kur.. ile się go naszukałem) i trzeci na Skelige u druidów, jak mnie pamięć nie zawodzi. Natomiast +1000 życia za łyknięcie eliksiru, masz w dodatkowych wewnętrznym kole mutagennym. Ja obecnie to chyba jestem nie do zarżnięcia. Nie dość, że łupnięcie z krytem na poziomie ok 10 000, to bonusy z koła masakrują wszystko. Nie wiem, jak by mieli mnie ubić obecnie wykorzystując dodatkowo eliksiry. Edited July 1, 2016 by NostradamuSek Quote Share this post Link to post Share on other sites