Jump to content
Sign in to follow this  
Tom Ha

The Witcher 3: Wild Hunt

Recommended Posts

Też się nad tym skalowaniem zastanawiałem. 

Z tego co zauważyłem w grze przeciwnicy mają z góry ustalony poziom. Po włączeniu wspomnianej opcji skalowania, wszystkich oponentów (tych z niższym levelem) dostosowuje do poziomu gracza. Jak to się ma do postaci z wyższym levelem to nie wiem (możliwe, że ich nie skaluje chyba, że przekroczymy ich poziom levelu)?

Będę musiał to sprawdzić przy grze NG+.

 

Wkurza mnie strasznie skrócenie czasu działania eliksirów np. takiego kota. Wcześniej działał z 15 minut jak nie więcej, a teraz chyba niecałe 5. 

Z tymi glifami od permanentnego naostrzenia też coś jest nie tak. Jak się wyjdzie do menu i załaduje zapis to bonus znika i trzeba drałować do osełki oraz stołu.

Swoją drogą, to z jakimi glifami gracie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mutagen: 3 czerwone 10% i jeden niebieski 10%.

Glify, ja używam tylko Igni i Aard.

Kamienie do mieczy różnie, albo wytrącenie z równowagi, albo oszołomienie, albo zatrucie, albo krwawienie.

Możesz jeszcze pobawić się u Zaklinacza, który między innymi może dodać dodatkowe miejsce na runę, kamień.

Edited by NostradamuSek

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

p.s.

Jakie kamienie najlepiej wg Was pakować w miecze?

Co każdy potrafi można oczywiście przeczytać, ale jedne z atrybutów działają lepiej niż inne. Macie jakieś preferowane opcje ?

Ja w miecze pakuję po trzy kamienie Większy Weles (zawsze wybieram miecze z trzema slotami), bo dają boosta do wszystkich znaków. W sumie to wydaje mi się optymalne, bo efekty krytyczne, jak krwawienie, mam zapewnione przez rozwój odpowiednich umiejętności, więc szkoda mi na nie marnować slota w mieczu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moim zdaniem najprostsze rozwiązania są najlepsze, bo w walce i tak nie ma czasu kombinować, quen+pertada zamrażająca+jaskółka+grom lub zamieć i wystarczy, quen daje bonusowe 1-2 uderzenia od przeciwnika bez obrażeń i to zwykle wystarcza na zakończenie konwersacji z nimi ...

 

a gra faktycznie została utrudniona ale to i dobrze

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Tylko? (6gb w minimalnych a 3 ciągnie, dziwne ) Precyzując pytanie chodzi mi o zwykły ram nie vram.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie użycie do 5-6GB w FHD z wysokimi detalami i pakietem lepszych tekstur. VRam to użycie w okolicach 2.5-3GB

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie bez żadnych modów zainstalowanych i rozdzielczości 1440p co akurat ma chyba marginalne znaczenie albo wręcz żadne, na początku sesji gra alokuje 2GB z lekkim hakiem, po pól godzinie zazwyczaj jest już zalokowane około 2.3GB, no a po wielogodzinnej sesji około 3GB.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie na 750Ti 2GB gra rzadko przekracza 2GB Vram.

 

RAM o dziwo nawet do 4 GB nie dobija.

 

Ogólnie świetnie zoptymalizowana gra pod delikatne konfigi.

 

 

Pozwolę sobie wrzucić dwa filmiki z rozgrywki na moim komputerze:

 

 

 

 

A tego nigdy nie zapomnę... XD

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakieś patche do KiW już zapowiedzieli? Dalej problemy jakie opisywaliście na początku? Wstrzymuję się bo za nerwowy jestem ... ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tam oprócz dwóch problemów z brakiem zakończenia questa z zakładki "Poszukiwania" żadnych nie miałem ( A na te pomógł save ). W usunięciu problemów z losowym wywalaniem się gry do pulpitu ( Wiedźmin i GTA V ) pomogło na obu komputerach usunięcie Geforce Experience.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra, kurde bo już wysiedzieć nie mogę. Odpaliłem GOG'a przez Ukraińskie proxy i cały pakiet się już ciągnie za circa 100zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodatek zaliczony, jedno z zakończeń wybrane. Nie mogę zakończyć zadania Eksperyment więzienny, pomimo oszabrowania pudełka ze skarbem, poza tym gra świetna! Tylko raz mi się sama z siebie wyłączyła, brak innych bugów, itp.

Edited by Zuhi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zastanawiam się, czy czasem twórcy nie walnęli buga w mieczach arcy wiedźmińskich, nie dodając % walnięcia przy krytyku (+75%, czy +85%).

Edited by NostradamuSek

Share this post


Link to post
Share on other sites

A no, znalazłem niedawno mieczyk srebrny z hitem ponad 1000 i dodatkowym +85% przy krytyku.

Dodatkowo bonus do krwawienia, krytyków i zatrucia, jak mnie pamięć nie myli, jakiś na F.

Stalowy gwardzisty, też ma chyba lepsze staty. Jak wrócę to napiszę.

 

EDIT

 

Arcy niedźwiadka ma uwaga... +100% premii przy krytyku 

Arcy gryf ma +50% premii. Kot nie ma wcale, hahaha.

 

Ja mam srebrny Fen'Aeth +85% premii przy krytyku i walnięcie 846-1034 bazowo. Wymagany poziom 83.

Edited by NostradamuSek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już zainstalowany :)

 

Jak na razie wszystko OK i nawet mody do 1.21 działają na tym nowym patchu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiedzcie mi czy jest lepszy sposób na regenerację życia niż umiejętność smakosz?

Dowolne jedzenie regeneruje żywotność przez 20 minut. Nawet jaskółka nie jest tak skuteczna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eliksir Dekokt Raffarda Białego w zasadzie uzupełnia całe życie od razu. Jaskółka to przy tym pikuś.

Dodatkowo masz umiejętność, że każde wypicie eliksiru dodaje +1000 do życia. 

 

Żarcie generalnie mało efektywne, acz oczywiście konieczne w drodze przy drobnych potyczkach, jak nie chcesz zużyć eliksir.

Odwar z Echidny też jest niezły.

Edited by NostradamuSek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak przechodziłem grę za pierwszym razem to pociągnąłem na bułkach i jaskółce :)

1. Możesz mi podpowiedzieć jaka to umiejętność?

Zakładam, że odnowienie, które na pierwszym poziomie przywraca 5% żywotności przy zażyciu każdego eliksiru.

 

2. Na razie włóczę się po Novigradzie. Czy Dekokt można gdzieś tam znaleźć czy już bardziej na wyspach?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bardzo rzadko w walce nie starcza 5 jaskółek i tarcza, praktycznie możesz przyjąć jakieś 10-15 potężnych klapsów (zakładając, że nie stoisz w miejscu)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak przechodziłem grę za pierwszym razem to pociągnąłem na bułkach i jaskółce :)

1. Możesz mi podpowiedzieć jaka to umiejętność?

Zakładam, że odnowienie, które na pierwszym poziomie przywraca 5% żywotności przy zażyciu każdego eliksiru.

 

2. Na razie włóczę się po Novigradzie. Czy Dekokt można gdzieś tam znaleźć czy już bardziej na wyspach?

 

Dekokt masz u zielarzy. Jeden w Novigrodzie, drugi z prawej strony Novigrodu, mała chatka, można ją przegapić, chyba blisko zadania potwór z Novigrodu (ten podstawowy, kur.. ile się go naszukałem) i trzeci na Skelige u druidów, jak mnie pamięć nie zawodzi.

 

Natomiast +1000 życia za łyknięcie eliksiru,  masz w dodatkowych wewnętrznym kole mutagennym.

 

Ja obecnie to chyba jestem nie do zarżnięcia. Nie dość, że łupnięcie z krytem na poziomie ok 10 000, to bonusy z koła masakrują wszystko. Nie wiem, jak by mieli mnie ubić obecnie wykorzystując dodatkowo eliksiry.

Edited by NostradamuSek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.