Skocz do zawartości
Tom Ha

The Witcher 3: Wild Hunt

Rekomendowane odpowiedzi

Dołączona grafika





No i stało się to, co stać się miało, czyli oficjalnie potwierdzono, że Wiesiek Trzeci nadjeżdża - wciąż jest dość daleko, no ale to częściowo przez to, że znów powiększyli mu świat, przez co nadjedzie dopiero w 2014 ;>

Teraz kilka garści informacji:


  • Nad projektem pracuje dwa razy większy zespół niż nad poprzednią częścią
  • Nie będzie rozdziałów, aktów ani innych, sztucznych przerywników
  • Geralt nie będzie już miał zaników pamięci i spróbuje odzyskać utraconą miłość, będzie działał w imieniu imperiów północy, które żądają niepodległości i zmierzy się z Dzikim Gonem
  • Ekipa czuła, że w Wiedźminie brakuje nieskrępowanej wolności i otwartego świata jak w Skyrimie
  • Walka z grzbietu konia nadal jest w fazie testów, nie jest jeszcze pewne, czy znajdzie się w grze
  • Statki będą unosić się na wodzie – będą podlegać prawom fizyki i realistycznie reagować na fale
  • Geralt może podróżować od jednego krańca świata do drugiego bez widocznego wczytywania świata dzięki RED engine 3
  • Świat gry będzie 40x większy niż w poprzedniej grze (o 20% większy niż w Skyrimie)
  • By przemierzyć konno świat od jednego krańca do drugiego, potrzebne będzie 30-40 minut
  • Można podróżować na piechotę, konno lub łodzią
  • Do każdej odkrytej lokacji będzie można się błyskawicznie przemieścić dzięki systemowi szybkiej podróży
  • Jak mówi reżyser, Konrad Tomaszkiewicz, celem twórców jest zapewnić wysoką jakość misji, przerywników filmowych i najważniejszych momentów
  • Ciekawe miejsca i piękne widoki zawsze będą w zasięgu wzroku, będzie na czym zawiesić oko
  • Gracze będą zachęcani do zwiedzania zatęchłych jaskiń, wiosek zmagających się z trudnościami i niszczejących ruin
  • Wiedźmin 3 zaoferuje ponad 100 godzin ręcznie zaprojektowanych misji
  • Zadania, między innymi, będą polegały na udzielaniu pomocy mieszkańcom albo prawowitym królom Skellige
  • Polowanie na potwory będzie przygodą, źródłem dochodów oraz zapewni zdobywanie unikatowych nagród
  • Będzie można brać udział w różnych mini-grach, w zależności od rejonu i otrzymywać za to wyjątkowe nagrody, ale nie będzie to wymagane, by ukończyć fabułę
  • Przykładowo, w Skellige zawody będą polegały na rzucaniu nożami
  • Potwory, bandyci, kupcy czy zwierzęta będą atakować każdego, kogo uznają za wroga
  • Nie będzie level-scalingu
  • Oczywiście, nie zabraknie nagród i zdobywania poziomów za walki z potworami czy ludźmi
  • Trzy różne aspekty opowieści - polowanie na potwory i zajmowanie się drobiazgami, sytuacja polityczna i poszukiwanie przez Geralta swojej miłości
  • Poza wykonywaniem zadań głównych będzie można swobodnie polować na potwory, wytwarzać przedmioty i zajmować się pobocznymi questami
  • W grze sytuacja polityczna i atak Nilfgaardu zostaną przedstawione w głównym wątku, obejmującym najważniejsze obszary: Skellige, Novigard i Ziemię Niczyją
  • Każdy rejon ma osobny wątek fabularny
  • Można zupełnie nie przejmować się wątkiem głównym, ale należy liczyć się z konsekwencjami – jest to jeden z możliwych wyborów
  • Różnorodne wątki w fabule będą się przeplatać i nawzajem uzupełniać
  • Nie trzeba będzie robić nic poza wątkiem głównym, by ukończyć grę
  • Po ukończeniu pewnych wątków w pewien sposób będzie można uzyskać pomoc podczas ważnej walki od sojusznika zdobytego w Skellige
  • Najważniejsze wydarzenia wątku głównego będą wpływać na sytuację w świecie. Przykładowo: jeśli jakimś wieśniakom grożą bandyci, zadanie może zniknąć po pewnych zdarzeniach, jeśli gracz im nie pomoże
  • Efekty pogodowe są dynamicznie generowane i w pełni modelowane jako chmury charakteryzujące się objętością, a nie namalowane na płaszczyźnie nieba
  • W przeciwieństwie do poprzedniej części, Geralt spotka społeczności i pojedyncze osoby, które mają problem z potworami
  • Tym razem nie ma misji przypominających kontrakty
  • Lewy trigger na padzie włącza zmysły wiedźmińskie
  • Po zbadaniu miejsca zbrodni można zdobywać informacje i je gromadzić, ich źródłem będą też mieszkańcy
  • Gracz będzie otrzymywał wskazówki – np. wiedźmin będzie do siebie mamrotał albo podpowiedź zostanie przedstawiona w sposób wizualny, na przykład w postaci sceny z przeszłości
  • Pora dnia i inne warunki będą wpływały na pojawianie się potworów i ich zdolności
  • Podczas walki będzie można trafiać w czułe punkty w zależności od wiedzy na temat potwora i użytej taktyki
  • Twórcy zastanawiają się jeszcze, w jaki sposób podczas walki będą wykonywane ataki specjalne i nad sekwencjami QTE w zwolnionym tempie
  • Z pokonanych potworów będzie można zbierać składniki alchemiczne (niedostępne nigdzie indziej), składniki potrzebne w rzemiośle, unikatowe przedmioty, eliksiry i mutageny
  • Dzięki mutagenom Geralt zdobywa specjalne moce i rozwija je
  • W grze postawiono na głębsze uczucie, nie na przelotne romanse – relacje damsko-męskie zostaną potraktowane w sposób dojrzały, tak jak w „dwójce” - nie będzie można kolekcjonować kart
  • Decyzje podejmowane w Wiedźminie 3 będą tak samo ważne, jak w "dwójce", ale ponieważ świat gry jest otwarty, nie będzie się całkowicie zmieniał pod wpływem działań gracza
  • W zależności od ważnych decyzji, gracz zostanie postawiony w innych sytuacjach i będzie mógł rozegrać specjalne wątki fabularne
  • Mechanika gry zostanie oparta o poprzednie części, ale zmieni się wiele szczegółów
  • Zajęto się problemem coraz mniejszego poziomu trudności
  • Walka została przeprojektowana, by zapewnić płynność
  • Geralt będzie miał 96 różnych animacji w walce (w poprzedniej grze było 20)
  • Kamera została tak zaprojektowana, by w kadrze przez cały czas znajdowało się największe zagrożenie
  • W walce zostały wprowadzone trzy ważne zmiany, by rozwiązać problem utknięcia w zbyt długich animacjach
  • Każde naciśnięcie przycisku oznacza jedno uderzenie, a każdy ruch wymaga mniej więcej tyle samo czasu na wykonanie
  • Można w każdej chwili przerwać wykonywaną akcję, by zrobić unik lub zablokować cios
  • Geralt może nadal blokować i robić uniki, jeśli skończy mu się wytrzymałość, ale będzie tracił równowagę
  • Twórcy chcieli, by walka była „bardziej osobista”
  • W Wiedźminie 2 biegało się cały czas, w „trójce” się chodzi, ale ataki są bardzo szybkie; przeciwnicy również nie biegają, ale mogą m.in. szarżować
  • Unik w postaci przewrotu zastąpiono piruetem, który jest równie skuteczny
  • Ataki są szybsze niż w Wiedźminie 2
  • Przeprogramowano inteligencję przeciwników
  • Nie ma oskryptowanych walk z bossami
  • Geralt zmierzy się z lodowym gigantem
  • Około 12 różnego typu przedmiotów, z którymi można wykonać interakcję. Na przykład można rozdrażnić osę znakiem Aard, by odwrócić uwagę wroga albo rozproszyć rój znakiem Igni, gdy zacznie sprawiać problem
  • Znaki zostały unowocześnione - każdy znak po zainwestowaniu w drzewko rozwoju może zmienić swoje działanie. Każdy znak posiada podstawową formę, np. Igni wygląda jak płomień z miotacza. Igni po rozwinięciu zmienia się w obszarowy atak rażący wszystko dookoła, a niewielką pułapkę Yrden można zmienić na spore pole zwalniające wrogów. Co ważne po ulepszeniu można używać też podstawowych form znaków
  • Dwa pozostałe drzewka rozwoju są powiązane z mistrzostwem walki mieczem oraz alchemią
  • W przypadku walki mieczem odblokowuje się nowe ciosy i takie elementy, jak zwiększona wytrzymałość czy parowanie
  • W przypadku alchemii odseparowano mechanikę mutacji od zdobywania kolejnych poziomów
  • Specjalizacja w alchemii zależy głównie od eliksirów
  • Zarówno konia, jak i łódź można ulepszyć
  • Gracze mają dostęp do skrzyni zarówno przy swoim koniu, jak i w gospodach
  • Zespół jest świadom, że zarządzanie ekwipunkiem w „dwójce” było niewygodne, tym razem będzie inacze
  • Wytworzone przedmioty można personalizować
  • Niektóre składniki można zastąpić innymi, podobnymi - przykładowo, zamiast skóry można wykorzystać łuski potwora, co ma wpływ na właściwości tworzonego przedmiotu
  • Unikatowe komponenty można znaleźć podczas polowania na potwory albo wykonując zadania
  • Użycie ich, korzystając ze specjalnej recepty, pozwala na stworzenie potężnego artefaktu
  • Każdy element zbroi ma unikatowy wygląd
  • Zbroja prezentuje się lepiej, poprawiono także symulację ruchu ubrań
  • Można odwiedzić fryzjera i zmienić Geraltowi uczesanie
  • W grze nie zabraknie rozwiązywania zagadek
  • Wiedźmin 3 ukaże się w 2014 roku na PC i "wszystkich najnowszych konsolach". CDPR nie mówi wprost o next-genach, ale możemy przypuszczać, że chodzi właśnie o nie. Na okładce gra została określona mianem „RPG nowej generacji”.

    Źródło: http://www.gram.pl/n...dzminie-3.shtml


Jeśli połowa z tego okaże się prawdą, to zapowiada się prawdziwy killer ;>

http-~~-//youtu.be/8gIsYuPIKco



Dołączona grafika

  • Upvote 7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam nie przepadam za QTE, bo z reguły tak mam obłożoną klawiaturę, że jakiekolwiek sekwencje wymagają ode mnie dodatkowej pary rąk xD Ale ostatnio przekonuję się do pada, więc w sumie nie powinno być źle Dołączona grafika

Info na GOLu:

 

http://www.gry-onlin...13.asp?ID=74560

 

Polski tytuł to Wiedźmin 3: Dziki Gon (rano był to jeszcze nieoficjalny news) i zdaje się, że dziś chyba (albo wkrótce) pojawi się trailer Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi nie pasuje ta przyciasna zbroja :P ale generalnie wizja otwartego świata gdzie można podróżować między miastami na koniu to świetne posunięcie. Dobrze że te wszystkie fajne gry wychodzą dopiero w 2014 to jeszcze zdążę zbudować jakąś machinę żeby je udźwignąć :P

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zbyt obcisla ta zbroja-kolczuga  , chyba  ten co to wymyslil  jest  zorientowany  inaczej  mowiac pokrotce lubi  chlopcow w ciasnych  spodniach  Dołączona grafika

Edytowane przez Mario2k
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CDPRED oglasza brak DRM w trzeciej czesci - http://cdpred.com/no-drm-in-the-witcher-3-wild-hunt-an-open-letter-to-the-community/
Bardzo dobra wiadomosc. Mysle, ze sporo osob pamieta, co sie dzialo na premierze drugiego Wieslawa... Oby coraz wieksza ilosc producentow i dystrybutorow rezygnowala z tego bezsensownego narzedzia.
 
I ciekawostka. Niedawno Wiedzmin ze swiata gry obchodzil szoste urodziny. Studio pochwalilo sie sprzedaza serii na PC i konsole na poziomie 6 milionow - http://cdpred.com/six-million-witchers-for-geralts-sixth-birthday/
 
//edyta:
Krotki wywiad, w ktorym Marcin Iwinski wyjasnia, dlaczego rezygnuja z DRM: http://www.youtube.com/watch?v=1ArCuvNEwU0

Edytowane przez brachol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam jak dla Witchera zmieniłem kartę 9600pro na HD 2600 pro żeby zagrać i tylko dla niej wymieniłem kartę.To samo zrobię dla Witchera 3 bo gra jest warta tego.Chociaż mam nadzieje ze HD 7850 2GB starczy do odpalenia na średnich detalach

Edytowane przez Aurora

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie po to aby cieszyć się pełną zawartością za pierwszym podejściem. Ja też tak zrobię. W2 przeszedłem w okolicach premiery a potem doszło tysiąc łatek wersja EE, parę nowych questów etc. Potem przechodziłem drugi raz i to już nie było to samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To fakt. Muszę przyznać, że po przejściu na premierze W2 obiecałem sobie przy W3 poczekać na edycję rozszerzoną. Sporo błędów na Wiesław niestety przy wersjach 1.0. Pamiętam jak przy W1 ładowania lokacji, które sprawiały, że człowiekowi odechciewało się eksplorować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...