alco81 Opublikowano 7 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2013 (edytowane) Witam, problem pojawił się po przeinstalowaniu systemu, co jednocześnie spowodowało zmianę wersji z 15 na 17 przed przeinstalowaniem systemu wszystko działało "normalnie", po przeinstalowaniu widzę w programie tylko "puste" foldery (w każdym jest 0 wiadomości), choć ich drzewo jest kompletnie widoczne - próbowałem usuwania plików *.msf - próbowałem porządkowania folderów - próbowałem też wgrać archiwalną wersje 15 pliki na pewno są poprawne bo pod narzędziem do naprawy poczty widać wiadomości wewnątrz plików, ale za możliwość ich "odzyskania" trzeba już zapłacić (taki urok wersji trial) macie jakiś pomysł, co zrobić żeby Thunderbirdowi minęła wścieklizna? próbowałem szukać pomocy na "oficjalnym polskim forum" tego programu, konto się założyło, ale mail aktywacyjny nie przyszedł, więc tam już nic nie załatwię Edytowane 7 Lutego 2013 przez alco81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...