vRulEr Opublikowano 10 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2013 Witam, posiadam obudowę Black Elite 430 Cooler Master, ma ona 1 wbudowany wiatrak, lecz chciałbym dokupić kolejny (1 lepszy), albo nawet 2 jeżeli będą tańsze, tyle, że jestem w tym zielony i nie wiem co kupić, bardzo proszę o pomoc i z góry dzięki. :) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qrchak Opublikowano 10 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2013 http://allegro.pl/wiatrak-ogrodowy-wiatraki-drewniane-90cm-producent-i3000247800.html Ale nie wiem czy się zmieści w twojej budzie. Przejrzyj ten dział z łaski swojej, znajdziesz tu wszystko co potrzeba. 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vRulEr Opublikowano 10 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2013 dzięki za pomoc, okazałeś się bardzo pomocny. BTW> ja nawet nie wiem gdzie poiwnienem założyć ów "śmigło", a co dopiero czytać posty, gzie zawarty jest język komputerowy, jeżeli post Ci przeszkadzał wystarczyło zignorować. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niezły Apacz Opublikowano 10 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2013 Podaj w jakim przedziale cenowym chciałbyś zakupić wentylator do obudowy.Natomiast jeśli chcesz sam poszukać to wpisz polecane wentylatory do np 30 zł czy 50 zł i znajdziesz coś ciekawego. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sil3nt3000 Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2013 (edytowane) No to robię podpoinke x] Szukam wentylator oświetlony na niebiesko 12cm do obudowy bitfenix window na boczny panel. Edytowane 24 Lutego 2013 przez sil3nt3000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...