gaazkam Opublikowano 11 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2013 (edytowane) Mam takie pytanie, z góry przepraszam, jeśli głupie... Otóż od ładnych miesięcy używanie mojego 5-cio letniego laptopa z Windows XP home wyglądało tak: awaria (bluescreeny, zwiecha zaraz po włączeniu, w ogóle się nie uruchamia itp) -> reinstaluję system jeśli mam kopie zapasowe wszystkiego co ważne / biegnę do punktu jeśli nie mam i płacę 200-300 zł -> miesiąc działa -> zwiechy, bluescreeny, restarty itp -> i tak skolko ugodno. Jednak ostatnio coś sie w tym cyklu zmieniło. Próbowałem reinstalować niedziałający system po raz któryś. Wszystko było ładnie i pięknie, ale do czasu. Instalator sformatował dysk, skopiował pliki, uruchomił komputer ponownie i... czarny ekran. Nic, żadnej informacji, że system się instaluje, po prostu czarny, pusty ekran. Próbuję jeszcze kilka razy - to samo. Dodam, że - jak napisałem wyżej - system reinstalowałem już z powodzeniem wcześniej wiele razy. Idę do punktu. Tam twierdzą, że jest problem z twardym dyskiem. Odbieram laptopa. I tutaj pierwszy problem - nie mogę podłączyć go do internetu, instalator Liveboxa twierdzi, że "nieaktualny składnik obsługi sieci bezprzewodowej" (a połączenie kablem nigdy nie działało z przyczyn niewiadomych). Nigdy wcześniej to się nie działo. Może to była głupota, ale próbuję jeszcze raz zainstalować system. I znowu czarny ekran, mimo kilku prób. W punkcie robią ze mnie idiotę i twierdzą, że to moja wina, bo oni zainstalowali mi system bez żadnych problemów, a ja to popsułem. Prawdopodobnie nie umiem reinstalować systemu. Więc na gwarancji raczej nie chcą naprawić laptopa. A mi się wydaje, że, kurczę pieczone, system reinstalowałem poprawnie, a na działającym sprzęcie żadne czarne ekrany nie mają prawa się zdarzać! tylko system powinien się pięknie zainstalować i działać. No to teraz pytanie: czy jest sens starać się cokolwiek z tym laptopem robić? Czy po prostu szkoda pieniędzy i należałoby raczej korzystać z nowego komputera? Przy czym nie mam ochoty, żeby po kolejnej naprawie w serwisie działał znowu tylko 1 miesiąc! a może po prostu trzeba zmienić serwis? Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź. edit: laptop to hp530, o ile to istotne. Edytowane 11 Lutego 2013 przez gaazkam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaazkam Opublikowano 11 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2013 ... teraz zauważyłem. zdaje się, że nie ten dział. http://forum.purepc.pl/topic/351162-laptop-ciagle-sie-sypie-bluescreeny-zwiechy-itp-niemoznosc-zainstalowania-systemu/ Tak chyba lepiej? Ten temat w złym dziale można wywalić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...