makak_ Opublikowano 9 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2013 Witam, pojawił mi się problem z routerem. Wszystko było ok wcześniej ale od jakiś 2 tyg. mam problem z połączeniem z wifi. Po jakimś czasie nie mogę się połączyć z routerem i dopiero reset przywraca połączenie. Przez kabel wszystko jest ok, ale już tablet nie może się połączyć, chociaż pokazuje sieć dostępną i dobry sygnał. Tyle, że nie może się połączyć, dopiero po resecie się udaje. Spotkał się ktoś z czymś takim? Czy router dokonuje żywota (ma już chyba z 4-5 lat)? pozdrawiam, m. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nalewator Opublikowano 9 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2013 Mam ten sam router zakupiony w 2008r i od tej pory nie wyłączany .Jak narazie nic się nie dzieje aczkolwiek z wi-fi sygnał mam jakby słabszy bo w miejscach odleglejszych ( dom sąsiada )gdzie kiedyś łapał bez problemu teraz jest słaby albo wcale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimasek Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2013 W pierwszej kolejności sprawdził bym zasilacz (podmianka). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havoc Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2013 Może ktoś postawił router na pracujący na tej samej grupie kanałów i się zakłócają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makak_ Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2013 Jeszcze jedna rzecz. Mam wrażenie, że jakość połączenia (również kablowego) "fruwa". Sprawdzam na speedtescie, jest 7-8Mb/s/ping:40ms a za chwilę, strony ładują się jak z modemu. Teraz jest ok, ale regularnie zauważam od jakiegoś czasu takie mocne spowolnienia. Dzwoniłem do orange (mam neostrade) ale twierdzą, że u nich wszystko jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havoc Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2013 Może ktoś Ci klucz przechwycił i sobie korzysta? Sprawdzałeś podłączonych klientów w configu routera? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makak_ Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2013 Też się nad tym zastanawiałem. Ale dziś zaczęło mi zrywać regularnie połączenie, więc zadzwoniłem po serwis. Przyjechali i chyba jednak jest coś po ich stronie. Jutro mają działać dalej, więc mam nadzieję, że wszystko już będzie ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...