Skocz do zawartości
GARFIELD95

Komputer do Gier. Przedział cenowy 3400-3600 (z monitorem do 4000).

Rekomendowane odpowiedzi

Hejka, planuje zakupić nowy komputer ale nie znam się wogóle na tym :) Komputer potrzebuje do tych najnowszych gier (simcity 5, far cry, sniper 2, itd). Chciałbym aby w nim znalazł się procek od Intela i5 3570 (nie odblokowany ;), potrzebuje żeby był komputer w miare cichy. Komputer cały od podstaw potrzebuje, Ram z 8GB itd :) kto się na tym zna to mi poradzi. Co do kwoty to planuje wydać około 4000-4100 z monitorem (jakiś 21"-23", jeszcze nie wiem konkretnie ale napewno IPS i na LED-ach :) Monitor to nie najważniejsze ważne jest całe pudło. Aha bym zapomniał potrzebuje dobre chłodzenie gdyż komputer będzie leżał w szafie (tak zgadza się w szafie, bo nie mam innego miejsca dlatego potrzebuje dobre chłodzenie, wymiary szafki: wys 49cm, szer 37cm i głęb.około 50-52cm.) w poprzednim kompie nie miałem chłodzenia i procek się spalił więc lipa :). Dobra proszę was o poradę żeby naprawdę sprzęcik był na jakieś 3 może 4-5 lat :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy tej kwocie aż się prosi i5-3570k z odblokowanym mnożnikiem na początku nie musisz podkręcać ale na przyszłość się przyda. Druga sprawa jak ma być cicho to nie może być wydajnie, a następna sprawa w SZAFIE??? Zrób otwory z tyłu bo inaczej chłodzenie nic nie da...

 

1Zestaw bez SSD:

Płyta: MSI Z77A-G45

Procesor: Intel Core i5-3570k

Pamięć: Crucial Ballistix 8GB

Karta: Gigabyte HD 7950

Dysk: WD Blue 1TB

Zasilacz: XFX Core 550W

Obudowa: Gladius M40

Monitor: LED LG UPs234V-PN

Suma: 3915,06

 

2Zestaw z SSD:

 

Płyta: MSI Z77A-G45

Procesor: Intel Core i5-3570k

Pamięć: Crucial Ballistix 8GB

Karta: Sapphire 7870XT

Dysk HDD: WD Blue 1TB

Dysk SSD: Plextor M5 PRO 128GB

Zasilacz: XFX Core 550W

Obudowa: Gladius M40

Monitor: LED LG UPs234V-PN

Suma: 4121,06

 

EDIT: Zapomniałem o napędzie....

Napęd: Samsung SH-224BB/BEBE