13lukiz13 Opublikowano 19 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2013 Witam. W najbliższym czasie mam zamiar kupić nową drukarkę/urządzenie wielofunkcyjne. Głownie chodzi o druk czarno-biały na studia i skan. Budżet to 300 na drukarkę lub 400(max 450) na urządzenie wielofunkcyjne. Głównie zależy mi na niskich kosztach eksploatacji bo tuszę do mojej aktualnej drukarki kosztują około 140 zł i nie ma zamienników a starczają na 100-200 stron co się po prostu nie opłaca. Co mi polecacie laserową czy jednak atramentową ? Kupić urządzenie czy tylko drukarkę a stare urządzenie zostawić jako skaner ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dethroc Opublikowano 20 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2013 Jeżeli drukujesz głównie na czarno, to wg mnie jest to bardzo dobre rozwiązanie. Niskie koszty tonerów są kolejną zaletą poniższego urządzenia. Cenowo też się mieścisz. Także decyzja należy do Ciebie. http://www.komputronik.pl/product/160519/Sprzet_komputerowy_/Peryferia/Brother_DCP_7057E.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
floppek Opublikowano 20 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2013 Jak kolega wyżej, korzystałem ostro z drukarek tej firmy i byłem zadowolony, i do tego cena tonerów i tuszy to kolejny plus, atramenty widziałem za trochę ponad 10 zł :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...