Skocz do zawartości
Htpc

Jaki HTPC pod XBMC, Chrome (Win/Linux)?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Planuje złożyć sobie HTPC, obecnie używam Raspbmc na Raspberry PI ale nie do końca spełnia moje oczekiwania, po za słabą wydajnością (wolne menu itp) głównie brakuje mi przeglądarki Chrome (z działającym Flash Player). Niestety nie orientuje się za bardzo w dostępnym na rynku sprzęcie, więc liczę na Waszą pomoc.

 

Moje oczekiwania:

- energooszczędność

- bezproblemowe, płynne odtwarzanie filmów full HD 1080p, 3D, z dzwiękiem DTS/AC3

- płynne bezproblemowe działanie przeglądarki Chrome z Flash Playerem

- płynnie działające XBMC

- system, jeszcze się nie zdecydowałem, Ubuntu/Windows 7 - nie mam doświadczenia z XBMC na windowsie - może Wy macie?

- jeśli będzie windows to możliwość pogrania w niezbyt wymagające gry np. Need For Speed - jeśli będzie trzeba dużo dołożyć kasy to nie jest konieczne

 

Co do sprzętu:

Mam:

- dysk zew. 1T USB3

- 1 x 4GB DDR3 1333 MHz (PC3-10700)

- klawiature Logitech K700

Potrzebuje całą reszte, czyli:

- mały dysk SSD: 40, 64GB

- płyta główna z możliwością włożenia ramu DDR3 który podałem wyżej, USB 3.0

- procesor, grafika

- obudowa nie musi być bardzo mała i nie musi być ładna, komputer i tak będzie schowany do szuflady pod tv (jeśli będzie wystarczająco cichy) lub do drugiego pokoju a tylko będzie pociągniety kabel HDMI

- wyjściem HDMI

- zasilacz

- sensowne wydajne (w miarę ciche) chłodzenie

 

Jeśli o czymś zapomniałem podpowiedzcie, z góry dzięki za pomoc.

Edit: chciałbym wydać jak najmniej, tj. nie chce sprzętu który przerasta moje oczekiwania, mój absolutny max to 1200zł ale wydaje mi się że da radę złożyć coś za dużo mniej? Dołączona grafika

Edytowane przez Htpc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

G1610 na b75, obudowa jak nie mała to brutus 430 to się chyba nazywało...