Skocz do zawartości
donOlsenos

Połączenie z siecią Steam - problem z routerem (?)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem posiadaczem routera TL WR340G (dostawca internetu UPC) i występuje u mnie problem z połączeniem ze Steamem. Mianowicie po odpaleniu programu ukazuje się komunikat: "Steam.exe (mail exception): To run Steam you must first connect to the Internet". Z tego co mi wiadomo jest to dość powszechny problem, który da się rozwiązać odpowiednio konfigurując router. Prosiłbym właśnie o pomoc w konfiguracji, gdyż w tych kwestiach jestem zielony. Z góry dziękuję za pomoc. Jeśli temat ten gdzieś był już poruszany, proszę o wrzucenie tutaj linku do odp. tematu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK, "udało mi" się otworzyć te porty zgodnie z instrukcjami na serwisie portforward.com. W ustawieniach routera są one odblokowane, ale używając programów typu "port check" - okazują się być zamknięte. I rzeczywiście, bo Steam dalej się nie uruchamia. Ktoś wie co można z tym zrobić? Może to wina dynamic IP jako WAN Connection Type?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oto screeny z ustawień routera, nie jestem pewien czy wrzuciłem dobre, jakby co wrzucę potem te z kategorii które wskażecie. Jest tam co prawda to DMZ, ale jakie mam tam wpisać IP nie mam pojęcia.

 

http://www.mediafire.com/?814b1d7h1o7csk7

Edytowane przez donOlsenos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przekierowywać powinieneś porty na adres kompa czyli na 192.168.1.100 a nie na router czyli 192.168.1.1. Podobnie DMZ na adres kompa.

 

Cała zabawa jednak na nic. Po stronie WAN routera nie ma masz publicznego ip a 192.168.x.x.

 

Screeny wrzucaj jako załączniki na forum lub na hosting obrazów. Ciężko było mi się zmusić do pobierania jakiegoś "dziwnego" archiwum.

Edytowane przez Klaus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach