Skocz do zawartości
sonR

Instalacja systemu na przenośnym

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , z racji tego iż jestem tu pierwszy raz ,chciałbym przeprosić za lenistwo z braku chęci do szukania podobnego tematu..

Sprawa nr 1 :

Posiadam dysk SAMSUNG HD251HJ (S13QJ9AS500980) od pewnego czasu stał się uciążliwy dla mojej pracy , charczy , jest powolny , no i uciążliwy podczas korzystania z pcta.

Niżej podam zdjęcie ze SMARTA , jestem zielony w tym temacie lecz jeśli ktoś mógłby ocenić jego stan będę wdzięczny.

Dołączona grafika

Sprawa nr 2 :

W momencie gdy stwierdzicie, iż nie opłaca się naprawa tego dysku oraz , że jego dni sa policzone chciałbym zapytać czy dużo stracę próbując zainstalować win7 64 bitowy na przenośnym StoreJet Transcend USB Device (596 GB) z USB 3.0 lecz w kompie takiego złacza nie posiadam , jeśli będzie to miało wpływ na po ulepszenie wydajności jestem w stanie zakupić adapter USB 3.0 do płyty głównej. Czy są jakieś problemy z instalacja windowsa na dysku zewnętrznym. Pozdrawiam

Edytowane przez sonR

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Sprawa 1. Pokaż screen SMART z CristalDiskInfo albo HDTune 5.0 - domowa edycja everesta jest okrojona i może czegoś nie wyświetla. Zrób test (dokładny!) powierzchni za pomocą HDTune.

Jak dysk jest uciążliwy to się kupuje nowy który będzie znacznie szybszy i podniesie komfort pracy. (Może mały 64GB SSD?)

Sprawa 2.

Domyślnie podczas startu Windows 7 magistrala USB jest resetowana co w wypadku instalacji na napędzie USB powoduje przerwanie startu i restart komputera...

Gdybyś nawet był w stanie to pokonać to oczywiście że USB 3.0 to konieczność. Na USB 2.0 byłoby jeszcze wolniej niż dziś na starym HDD. Pytanie czy nowy kontroler umożliwiłby z niego start systemu?

Generalnie najlepszym rozwiązaniem jest odpowiedź w pkt 1.

• Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi