sonR Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2013 (edytowane) Witam , z racji tego iż jestem tu pierwszy raz ,chciałbym przeprosić za lenistwo z braku chęci do szukania podobnego tematu.. Sprawa nr 1 : Posiadam dysk SAMSUNG HD251HJ (S13QJ9AS500980) od pewnego czasu stał się uciążliwy dla mojej pracy , charczy , jest powolny , no i uciążliwy podczas korzystania z pcta. Niżej podam zdjęcie ze SMARTA , jestem zielony w tym temacie lecz jeśli ktoś mógłby ocenić jego stan będę wdzięczny. Sprawa nr 2 : W momencie gdy stwierdzicie, iż nie opłaca się naprawa tego dysku oraz , że jego dni sa policzone chciałbym zapytać czy dużo stracę próbując zainstalować win7 64 bitowy na przenośnym StoreJet Transcend USB Device (596 GB) z USB 3.0 lecz w kompie takiego złacza nie posiadam , jeśli będzie to miało wpływ na po ulepszenie wydajności jestem w stanie zakupić adapter USB 3.0 do płyty głównej. Czy są jakieś problemy z instalacja windowsa na dysku zewnętrznym. Pozdrawiam Edytowane 4 Kwietnia 2013 przez sonR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...