Anihillus Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2013 (edytowane) Szukam odpowiednika Rasurbo DLP-635 Silent&Power. Ten który mam zaczął piszczeć, a jako, że zależy mi na cichej pracy komputera, postanowiłem go wymienić. I tu zaczęły się schody.. Nie będę owijał, nie znam się na zasilaczach. Wymagam jedynie jakości, cichej pracy i zgodności z zestawem: - Obudowa CoolerMaster HAF Mini RC - CPU Intel Core 2 Quad i7 920 BOX - RAM DIMM DDR3 Corsair XMS3 3x2GB 1600MHZ i7 - MB Foxconn S.1366 Flaming Blade GTX X58 - Zasilacz Rasurbo 635 DLP ATX 12CM SILENT - VGA ATi5870 1GB DDR5 MSI - BLUERAY RW LG BH10LS30 BLACK - HDD 3,5" SATA2 1TB Hitachi 32mb 7200 - Card Reader 3,5" SUNSHINE - CPU WENTYL. Noctua NH-U12P SE INT. Komputer kupiony w UK, 3 lata temu. Specyfikacja spisana z karty gwarancyjnej, żeby nie pominąć niczego. Proszę o pomoc w doborze zamiennika zasilania. Z góry dziękuję za posty. W razie potrzeby odpowiem na wszystkie pytania dotyczące tematu. Bym zapomniał, chciałbym, żeby "maszynka" pochodziła jeszcze parę lat, więc muszę być pewny co do jakości zasilacza. Cena nie jest wyznacznikiem. PS. Na innym forum poradzili mi zasilacz o mniejszej mocy, więc kupiłem ZASILACZ COOLER MASTER SILENT PRO 520W M2, 80+ BR na allegro, ale po podłączeniu nie odpalała karta graficzna. Więc nie piszcie, że można podłączyć zasilacz o mniejszej mocy, bo sprawdziłem, nie można(!). Ta wiedza kosztowała mnie 250 zł, więc nie musicie mnie dobijać. Wstępnie polecono mi w serwisie komputronik model: Seasonic X-Series 660W, ale nie opieram się już na jednym źródle. Jeszcze raz dziękuję za wszelkie sugestie. Edytowane 6 Kwietnia 2013 przez Anihillus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...