scratix Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Witam, kilka dni temu postanowiłem zmienić używany od kilku lat internet UPC 30MB/s na 120. Wszystko byłoby fajnie gdyby nie fakt że teraz mam zablokowane porty, i jak mam je odblokować? W temacie konfiguracji sieci jestem praktycznie zielony, wiem że muszę wejść pod ten adres http://192.168.0.1 tylko co dalej? Router to Technicolor TC7200. Druga sprawa to to że teraz przestałem móc hostować sesje multi w grach, mimo że dalej mam publiczne IP, tylko że teraz zamiast jednego mam dwa IP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Na 100% masz publiczne ip? Ostatnio ktoś miał na necie z upc ip z puli prywatnej. Zaloguj się na router i zrób screen (*.jpg), daj na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_KaszpiR_ Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2013 1. konfiguracja - pewnie trzeba przekopac sie przez manuala, ale w wiekszosci gier aktualnie uzywa sie UPnP http://www.technicolor.com/uploads/associated_materials/ds_technicolor_tc7200.pdf 2. Hm jakos mi sie nie wydaje, zeby UPC dawalo w nowych usluchach dwa adresy IP publiczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...