Skocz do zawartości
Boguszek

MSI GTX 560 Ti Gwarancja uwaga klienci !

Rekomendowane odpowiedzi

Witam muszę to napisać ale jestem oburzony tym jak firma MSI traktuje klienta !!!
w 2011.r zakupiłem ich produkt kartę MSI GTX 560 Ti.
która niedawno uległa awarii spalił się jeden z elementów na karcie prawdopodobnie
tranzystor.
kartę zdałem do salonu sklepu na K gdzie ją zakupiłem
po czym Sklep dalej do serwisy MSI, MSi zwrócił kartę
z odmową jej naprawy lub wymiany na nową ! (Bez jakiego kolwiek kontaktu z klientem nawet telefonicznego)
nie po to płacę 900zł za kartę by wogólę tej gwarancji nie było !!!
już nigdy więcej nie zakupię ich produktu !
i innym też to odradzam a sprawę skieruję do innych organów.

komputronik:
Powód odmowy naprawy uszkodzony laminat.

PS.Powód idiotyczny, dosłownie "nie naprawimy bo się zepsuło"...

No tak najlepiej żeby do ich produktów jak do Boinga dołączane były czarne skrzynki i monitoring w postaci zapisu wideo ze środka komputera 24 h na dobę żeby uwzględnili że produkt najzwyczajniej w świecie spalił się

Edytowane przez Boguszek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak mi się wydaję że przez przylegającą taśmę doszło do przeskoku napięcia pomiędzy elementami grafiki... Dobrze że więcej podzespołów nie ubiło. Oczywiście to nie Twoja wina - raz, że kable w obudowie mogą się dziwnie ułożyć, dwa że producenci kart nawet nie pomyślą o darmowych osłonach backplate, a trzy że taśma nie wykazała się wystarczającą izolacją...

 

Nauka z tego dla wszystkich - nic nie może dotykać laminatu karty graficzej.

 

O postępowaniu serwisu MSI w tej sprawie nie będę pisał, bo żal to wogóle komentować. Powiem tak - skutecznie mnie zniechęciłeś do zakupu produktu MSI. Powodzenia w tej sprawie.

Edytowane przez Krzem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MSI nie jest gwarantem dla detalicznych klientów! (tylko dystrybutorzy i resselerzy!) 

MSI nie dostarcza ci warunków gwarancji wraz z zakupem !

Idąc do sklepu nie reklamujesz towar w sklepie, i to sklep odpowiada przed toba!

 

Uderzasz do sklepu gdzie kupiłeś i powołujesz się na niezgodność towaru z umową Twierdząc ze karta była wadliwa i domniemasz złej jakości elementy.

To sklep ma udowodnić że wada powstała z twojej winy (jeśli będzie chciał odrzucić)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak mi się wydaję że przez przylegającą taśmę doszło do przeskoku napięcia pomiędzy elementami grafiki... Dobrze że więcej podzespołów nie ubiło. Oczywiście to nie Twoja wina - raz, że kable w obudowie mogą się dziwnie ułożyć, dwa że producenci kart nawet nie pomyślą o darmowych osłonach backplate, a trzy że taśma nie wykazała się wystarczającą izolacją...

 

Nauka z tego dla wszystkich - nic nie może dotykać laminatu karty graficzej.

 

O postępowaniu serwisu MSI w tej sprawie nie będę pisał, bo żal to wogóle komentować. Powiem tak - skutecznie mnie zniechęciłeś do zakupu produktu MSI. Powodzenia w tej sprawie.

Ta tasma bezposrednio nie przelegala jest odstęp z 5 cm moze i wiecej graficzną miałem na samym dole obudowy a muzyczna dwa sloty wyzej. gdy przepalił sie jeden z elementow na karcie powstał ogien który zajął też tasme wyżej.

Edytowane przez Boguszek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MSI nie jest gwarantem dla detalicznych klientów! (tylko dystrybutorzy i resselerzy!) 

MSI nie dostarcza ci warunków gwarancji wraz z zakupem !

Idąc do sklepu nie reklamujesz towar w sklepie, i to sklep odpowiada przed toba!

 

Uderzasz do sklepu gdzie kupiłeś i powołujesz się na niezgodność towaru z umową Twierdząc ze karta była wadliwa i domniemasz złej jakości elementy.

To sklep ma udowodnić że wada powstała z twojej winy (jeśli będzie chciał odrzucić)

 

Kupił w 2011, więc teraz to na nim spoczywa obowiązek udowodnienia, że wada występowała w chwili zakupu (sprzedawca ma taki obowiązek przez 6 miesięcy od daty zakupu).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupił w 2011, więc teraz to na nim spoczywa obowiązek udowodnienia, że wada występowała w chwili zakupu (sprzedawca ma taki obowiązek przez 6 miesięcy od daty zakupu).

Niestety ale mylisz się co tego że sprzedawca( ma przez 6 miesięcy od daty zakupu)

 

Zgodnie z art. 10 ust.1 ustawy konsumenckiej Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu. A zatem nieprawdą jest, że owa niezgodność musi zostać stwierdzona w ciągu sześciu miesięcy od dnia zakupu towaru.

Kupujący ma na to wspomniane dwa lata. Wykrycie usterki po upływie sześciu miesięcy powoduje jedynie, że upada domniemanie, że rzecz była wadliwa już w dniu sprzedaży. Po tym terminie obowiązek udowodnienia, że towar jest niezgodny z umową przechodzi na kupującego. Musi on wykazać, że wada tkwiła w towarze, a nie była spowodowana na przykład niewłaściwym użytkowaniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Boguszek to po co ten temat?

Widać wiesz wszystko, teraz tylko pismo do sklepu najlepiej takie podpisane przez rzecznika i sklep ma 2 tygodnie na ustosunkowanie.

Nie wiem tylko czy możesz skorzystać z tego tytułu gdy zacząłeś już z gwarancji...tu musisz najlepiej dopytać rzecznika/doczytać regulamin sklepu

 

Costi jedyne co on musi klient zgodnie z ustawą, to NIEZWŁOCZNIE zgłosić fakt wystąpienia usterki.

Można tu przyjąć, że usterka wystąpiła w momencie zjarania:D o czym poinformował sklep

Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem wszystkiego nabierząco szukam w necie i zapoznaj się jaki czas co i jak w tej sprawie.

 

a w warunkach gwarancji znalazlem info ze mogę.

 

10. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego względem sprzedawcy towaru konsumpcyjnego wynikających z niezgodności towaru z umową. W relacjach wynikających z niniejszej Gwarancji stosuje się przepisy prawa polskiego


11. pozostałym zakresie warunki niniejszej gwarancji normuje Kodeks cywilny.

 

 

Edit:27.04.2012

Pan ze sklepu komputronik wczoraj wprowadził mnie w błąd podając że to Msi odmawia naprawy. dziś dzwoniłem do nich raz jeszcze z prosbą o przesłanie dokumentu z serwisu i to serwis komputronika odmawia naprawy.

Edytowane przez Boguszek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale mylisz się co tego że sprzedawca( ma przez 6 miesięcy od daty zakupu)

 

Zgodnie z art. 10 ust.1 ustawy konsumenckiej Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu. A zatem nieprawdą jest, że owa niezgodność musi zostać stwierdzona w ciągu sześciu miesięcy od dnia zakupu towaru.

Kupujący ma na to wspomniane dwa lata. Wykrycie usterki po upływie sześciu miesięcy powoduje jedynie, że upada domniemanie, że rzecz była wadliwa już w dniu sprzedaży. Po tym terminie obowiązek udowodnienia, że towar jest niezgodny z umową przechodzi na kupującego. Musi on wykazać, że wada tkwiła w towarze, a nie była spowodowana na przykład niewłaściwym użytkowaniem.

 

Dzięki, że rzuciłeś cytat, który potwierdza moje słowa...

 

 

a w warunkach gwarancji znalazlem info ze mogę.

 

 

 

 

10. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego względem sprzedawcy towaru konsumpcyjnego wynikających z niezgodności towaru z umową. W relacjach wynikających z niniejszej Gwarancji stosuje się przepisy prawa polskiego

 

 

11. pozostałym zakresie warunki niniejszej gwarancji normuje Kodeks cywilny.

 

Oczywiście, że możesz, nawet jakby tych zapisów nie było - żaden dokument nie może narzuszać przepisów prawa wyższego rzędu.

 

@HeatheN - to przeczytaj to, co zacytował boguszek, szczególnie czerwone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na to wychodzi że gwarancja w komputroniku jest nic nie warta

Jeśli większe uprawnienia daje ci prawo konsumenckie, to z niego trzeba korzystać, nie z gwarancji.

 

Oddając kartę na gwarancję, jakie zgłosiłeś roszczenie? Naprawa? Wymiana? Zwrot?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , z tego "papierka" to wynika że to komputronik odmawia naprawy , a nie Msi , możliwe że nawet nie wysłali grafy do serwisu producenta tylko sami unieważnili gwarancję. A swoją drogą jeśli myślałeś że Msi wymieni Ci kartę na nową to możesz marzyć dalej , to się nie stanie. Msi albo naprawia (do bólu) , albo wymienia na sprawną ale używaną , i to po naprawie serwisowej (są to grafiki i mobo z "odzysku"), jak się ma szczęście to będzie w stanie dobrym z niewielkimi śladami użytkowania i całymi śrubkami z tyłu Dołączona grafika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli większe uprawnienia daje ci prawo konsumenckie, to z niego trzeba korzystać, nie z gwarancji.

 

Oddając kartę na gwarancję, jakie zgłosiłeś roszczenie? Naprawa? Wymiana? Zwrot?

Oddają kartę na gwarancji żarządałem jej nieodpłatnej naprawy lub wymiany na nową jeśli naprawa nie będzie możliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

http://pl.msi.com/service/warranty/

Zobaczcie na dole strony:

Uszkodzenia, które nie podlegają naprawie gwarancyjnej.

Ciekawe jak jest u innych producentów.

Bardzo wygodnie to sobie określili , właściwie to za nic nie odpowiadają , spali się ścieżka np. zasilania od procesora tracisz gwarancje (asus prawdopodobnie naprawia spalone ścieżki w ramach gwarancji) , wygięty laminat np grafy bo poskąpili na blackplate , tracisz gwarancję.Aktualnie właśnie reklamuję u nich kartę graficzną (oczywiście dostałem serwisowaną) którą  wymienili mi w zamian za zepsutą. Ponieważ moja była 2gb a dostałem wersję 1gb więc korzystam z przepisu o niezgodności z umową.Pisałem do głównego supportu Msi z zapytaniem w jaki sposób traktują swoich klientów  i oto jaką odpowiedź dostałem:

Dear Marcin,   The warranty period provide by MSI to his Polish partners, distributors  and resellers is 3 year from original invoice date.  The replacement unit you received heritate from the warranty period of  your originaly purchased unit wich will end the 13-JAN-2015.  Also regarding MSI return termes and condition, we always swap component  for repaired ones (refurbished), we send brand new replacement item,  only for DOA request,( component received Damage on Arrival) within 30  days after original purchase date. Therefore MSI Poland have serviced  your graphic unit in accord with MSI return and service policy. Best regards, El Hadi Tounsi Customer Service

 

Tak więc , taka jest polityka firmy i nic z tym nie da się zrobić , jeśli się ma ich produkt to trzeba mieć nadzieję że się nie zepsuje , bo przykładowo jak padnie mobo po 31 dniach ( i nie da się naprawić) to w zamian dostaniesz mobaska śmiganego po naprawie np. 2 letniego i jest to zgodne z gwarancją jaką udzielają ,tak czy inaczej to ostatnia rzecz jaką kupiłem od msi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Olać gwarancję

Niezgodność towaru z umową.

Towar wadliwy.

Bierzesz kartę serwis zewnętrzny/oddajesz do rzeczoznawcy by wystawili opinię.

Czy jest możliwe by taka usterka powstała sama z siebie w wyniku wadliwego komponentu ( normalnie kondek powinien 5 lat wytrzymać, a wytrzymał 2 lata np)

Jeśli tam dostaniesz info że nie ma szans (lub szansa 1/milion) to cienko to widzę.

Bo wtedy serwis byłby zawalony kartami, traktowanymi zasilaczami 12V:) 

 

Jeśli będziesz miał opinię pozytywną, uderzasz do rzecznika i z tytułu Niezgodności Towaru z umową do komputronika

 

Costi@ mea culpa ;)

Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech nie gadają głupot, bo karty płoną z różnych powodów a MSI (przynajmniej w wersjach PE ale być może w innych również) nie wspomina, że gwarancja nie obejmuje OC, a wręcz wskazuje, że obejmuje. Po to mają do tego dedykowaną aplikację odpowiednio limitowaną i po to karty mają odpowiednie zabezpieczenia a moja karta juz była fabrycznie podkręcona przez producenta MSI skąd też w oznaczeniu karty jest że jest to model z Oc juz fabrycznym.

Edytowane przez Boguszek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba pamiętać że kupując coś akceptujemy warunki gwarancji. Na stronie jedno, a co otrzymałeś (karta gwarancyjna) - jakie tam są warunki?

Swoją drogą poszukam też u siebie Dołączona grafika

Edytowane przez VICTORious

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba pamiętać że kupując coś akceptujemy warunki gwarancji. Na stornie jedno, a co otrzymałeś (karta gwarancyjna) - jakie tam są warunki?

Swoją drogą poszukam też u siebie Dołączona grafika

Identyczne są jak na ich stronie.

 

dit 02/05/2013

 

Dziś na komputerze znalazłem zdjęcie które kiedyś zrobiłem jeszcze przed feralnym spaleniem się karty.

 

http://www.iv.pl/viewer.php?file=81057664490656243223.jpg

 

dostalem też dziś wiadomość odpowiedź od firmy MSI.

 

MSI Polska

 

Witam,

proszę o przesłanie nr zgłoszenia serwisowego. Jaki był powód odmowy? Spróbujemy przyjrzeć się sprawie.

Pozdrawiam.

 

kolejna wiadomość od MSI godz 15:55.

 

MSI Polska

 

Witam,

sprawdziłem i karta o numerze S/N: 602-V238-27SB1107095255 nigdy nie była u nas na serwisie, więc nie braliśmy udziału w ocenie uszkodzenia produktu. Serwis sklepu musiał podjąć taką decyzję na podstawie tego co zobaczył, więc ciężko mi się ustosunkować do tego. Tak samo by była potraktowana karta graficzna Asusa czy Gigabyte'a podejrzewam, dlatego proszę o kontakt z serwisem Komputronika w celu wyjaśnienia sprawy.

Pozdrawiamy

MSI Polska

 

JA:

Rozumiem będę probował odwołać sie od ich decyzji jednak chyba jako szary zjadacz chleba nic nie wskuram z tak duzym gigantem na rynku oni zobaczyli uszkodzenie i stwierdzili ze jest spalona a ze element ktory sie spalił uszkodził laminat wiec maja powod do odmowy gwarancji bo tego sie nie da naprawic jesli chodzi o laminat. Ale skad kazdy z nas jak kupuje karte jest wstanie przewidziec jak moze sie kiedys zepsuc tego nie rozumiem

16:05

MSI Polska

 

Witam,

proszę spróbować. Jako klient ma Pan prawo. My nie jesteśmy tutaj stroną ani gwarantem, tylko sklep Komputronik.

Pozdrawiamy

MSI Polska

 

JA

 

będę probował jednak znając zycie i historie inne ktore można przeczytać na necie na forach o firmie komputronik skonczy sie na odmowach.. rozumiem że panstwo nie są tutaj gwarantem szkoda tylko że ta firma serwis jej przez takie podejscie do sprawy psują tez opinie dla firmy MSI. w przyszlości chetnie tez bym wybral panstwa produkt. ale niestety za duze ryzyko gdy gwarancja jest a właściwie to jej nie ma boje sie ze znow by moglo sie to tak zakonczyc odmową ....

 

edit:07.05.2013

 

Witam , pragnę poinformować, iż z uwagi na krótki czas pracy i liczne wizyty interesantów pismo w Pana sprawie wystosuję do komputronik we czwartek , liczę na zrozumienie i pozdrawiam Wiesława Tekień - Powiatowy Rzecznik Konsumentów

Wiem jedno karty nie da się już naprawić wysylałem zdjęcia do innych serwisów uszkodzony laminat dyskfalikuje naprawę pozostaje się odwołać od decyzji komputronika. i zgłosic ją jako towar niezgodny z umową.

 

 

 

Na codzien pracuje na programach które wymagają dobrej karty Niestety bylem zmuszony do pracy do zakupić taką samą kartę szkoda że los chcial ze musialem wybrać teraz inną firmę od MSI Nie stać mnie dwa razy tracić gotówki i znów nie mieć gwarancji . mam nadzieje że na przyszłość jakoś uda sie dla Panstwa MSI firmy wpływac na to jak sklepy serwisy traktuja klienta sprzedajac wasz produkt ja juz nigdy nie wybiorę ani sklepu komputronik ani firmy MSI szkoda ale zawiodlem się mocno teraz wybralem Asusa ASUS GTX 560Ti DIRECT CU II 1024MB GDDR5 256bit http://allegro.pl/show_item.php?item=3221160751

Skoro gwarancja jest nic nie warta to po co przepłacać wolalem juz zakupić bez niej nie przepłacając nie potrzebnie.

 

Lepszej jakości fotka karty zrobiona cyfrówką.

 

Dołączona grafika

 

Panie Bogumile, zgodnie z przekazaną informacją wystosowałam pismo do komputronik we czwartek, prosząc o ponowne rozpatrzenie reklamacji. pismo w załączeniu , nalezy poczekać na ich stanowisko , i ew. podjąć kolejne kroki, można sprawę skierować do sądu konsumenckiego lub powszechnego. Pozdrawiam W. Tekień

 

Dołączona grafika

Edytowane przez Boguszek
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oddaj kartę do ekspertyzy jeżeli stwierdzą coś innego niż komputronik.pl wyślij im dowód i powiedz że kierujesz sprawę za pośrednictwem konsumenta do sądu. Ja tak wygrałem sprawę z vobisem a chodziło w moim przypadku o cały pc. Najlepiej jak byś do MSI wysłał i niech oni coś powiedzą w tej sprawie. Salon nie ma prawa podjąć takiej decyzji sam i musi przekazać kartę do producenta jeżeli producent by wyraził taką wypowiedz to sprawa jest pozamiatana. Myślą jak  napiszą żę  listwa jest niesprawna to takie coś się dzieje. To niech przeprowadzą symulację i to udowodnią. Poza tym listwa ma bezpieczniki jak już to wywali bezpieczniki w listwie + zasilacz jak posiadasz firmowy też ma certyfikaty i zabezpieczenia. Można na ten temat polemizować z nimi. To że oni nie mają wątpliwości muszę to udokumentować testami i udowodnić ci że listwa coś takie spowodowała na karcie. Poza tym jak stwierdzili że karta nie ma wady fabrycznej nie mają odpowiedniego stanowiska i urządzeń jak producent MSI do testowania i robienia diagnostyki podzespołu jakim jest karta graficzna.

Edytowane przez strusm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LOL jak mozna stwierdzic co sie stalo z karta jesli nie robi sie doglebnych ogledzic co sie spalilo i co bylo ogniskiem? Tulaj p**** po sadzie.

 

Ewidetnie leca w ch*** bo tlumaczac iz przez karte poplynal prad o wyzszym natezeniu przez OC uzytkownika to kazdy powinien ich zabic smiechem.

 

Aha, poniewaz jest to dokument od prawnika, a pan gowno nie prawnik cytuje slowa kierownika serwisu. Popros o imie i nazwisko tegoz.

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pismo z KT to niezła kompromitacja. Jako powód odmowy uznania roszczenia podali co najmniej 4 możliwe ale nie udowodnione i niczym nie poparte przyczyny:

- była dalej podkręcana;

- użytkowana w sposób nieprawidłowy;

- niesprawna listwa zasilająca:

- (uziemienie) ? potwierdza to całkowitą ignorancję tematu;

- różnicę potencjałów;

- np. klient podłączał kartę pod tv

 

Nie wiadomo co przyczyniło się do obecnego stanu karty, odpowiada za ten stan kupujący. 

 

Rence, cycki opadajom.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest to doskonały przykład spychologii, gdzie sklep próbuje zrzucić na klienta obowiązek udowodnienia, że z kartą było coś nie tak. W skrócie - "nie obchodzi nas, czy karta była wadliwa, czy nie, Ty musisz nam udowodnić, że sam nie zrobiłeś nic złego".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to myślałem o Komputroniku, że to drogi, lecz pewny sklep. A wyszło, że drogi i wujowy...

Eee to mało widziałeś .,, sprzet przychodził do serwisu SRAWNY -- wychodził nie sprawny :D (  Słynny ESC i wymiana płyt opartych o chip w rev B2 na B3...) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...