maSTHa212 Opublikowano 26 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2013 Z nazwą to chodziło o to, że to ma być jedyne urządzenie, którego potrzebujesz jako narzędzia domowej rozrywki. IMO troche chybione skoro np dekoder TV musisz mieć osobno. A co do powera obu konsol to z racji tego, że obie są mocno zbliżone pod względem architektury to różnie może być. Niby na papierze ewidentnie wygrywa PS4, ale za to X1 ma ESRAM i wsparcie z chmurki - finalnie może być, że główne ex-y na X1 mogą być ładniejsze, a multiplatformy na równi bądz z przewagą PS4. Mnie ciekawi jak chętnie devsi będą chcieli korzystać z tego wsparcia cloud computingu, w sensie ciekawy jak duży "kop" wydajnościowy może dawać ta farma 300.000 serwerów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yog-Sothoth Opublikowano 26 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2013 (edytowane) Przecież to bzdura, jak sobie wyobrażasz liczenie na bieżąco danych wyświetlanych na ekranie nawet przy łączu 50mbit (~6MB/s) gdy wszyscy się zastanawiają czy różnica pomiędzy DDR3(68GB/s) a GDDR5(176GB/s) będzie znacząca? Nie mówiąc już o problemach z lagami.. Jedyne co taka chmura może liczyć to imo elementy statyczne w grze, które się nie zmieniają i są buforowane z wyprzedzeniem ale czy devsom będzie się chciało to robić gdy każdy gracz ma inne łącze? Wątpie. Inna sprawa czy ilość tych danych nie będzie za duża nawet na szybkie łącza. Edytowane 26 Maja 2013 przez Yog-Sothoth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 26 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2013 Tak czy inaczej będzie to odciążać konsole. Kwestia jak latwo i jak chetnie beda to uzywac i ile faktycznie da implementacja takiego wsparcia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 26 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2013 Przecież to bzdura, jak sobie wyobrażasz liczenie na bieżąco danych wyświetlanych na ekranie nawet przy łączu 50mbit (~6MB/s) gdy wszyscy się zastanawiają czy różnica pomiędzy DDR3(68GB/s) a GDDR5(176GB/s) będzie znacząca? Nie mówiąc już o problemach z lagami.. Jedyne co taka chmura może liczyć to imo elementy statyczne w grze, które się nie zmieniają i są buforowane z wyprzedzeniem ale czy devsom będzie się chciało to robić gdy każdy gracz ma inne łącze? Wątpie. Inna sprawa czy ilość tych danych nie będzie za duża nawet na szybkie łącza. Akurat liczenie na bieżąco można bardzo ładnie i fajnie wykorzystać w takich obliczeniach rozproszonych. Pamiętaj, że przesyłasz tylko dane a nie całe metody, więc problem przepustowości u użytkownika nie powinien występować w dobrym systemie... Problemem będzie zaufanie takiemu rozwiązaniu, jak w danej chwili masa ludzi zacznie korzystać z KlockaŁan. Szczerze nie wiem ile jest użytkowników Xa, ale 300.000 serwerów nie brzmi optymistycznie*... Zwłaszcza, że tutaj może pojawić się owy problem przepustowości (niby tylko dane, ale w znacznej ilości mogą zrobić swoje i zadziałać jak DDoS). * W sumie nie wiem jakie to serwery, ale raczej nie będą w stanie obsłużyć więcej niż 100 użytkowników na raz. ;) 30mln ludzi ma Xa, czy więcej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 26 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2013 Sprzedali jakieś 80mln sztuk. A ile osób jednorazowo jest podpięta do sieci? Ciężko powiedzieć. Gdzieś tam w 2009 mówili o rekordzie 2mln w jednym momencie, ale to byli userzy Xbox Live więc to nie to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yog-Sothoth Opublikowano 26 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2013 http://arstechnica.com/gaming/2013/05/how-the-xbox-one-draws-more-processing-power-from-cloud-computing/ Tutaj więcej, tak jak pisałem chmura głównie dla "latency-insensitive computation". Natomiast widzę głównie problem po stronie developerów którzy musieliby zakładać grę która ma dodatkowe opcje graficzne z chmury oraz która takich nie ma - ergo więcej roboty a chyba wiemy jak oni to lubią. Zresztą nie wyobrażam sobie jakoś sytuacji żeby dzielić graczy konsolowych na tych z lepszą/gorszą grafiką przy tym samym sprzęcie. Podobna sytuacja była/jest/będzie prawdopodobnie z Vitą która ma być tym czym jest ekrano-pad w WiiU, tylko jako że nie jest to standardowy zestaw każdego posiadacza PS3/PS4 to niewiele ekip w to się bawi (a raczej tylko wewnętrzne studia). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 26 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2013 Co czytam jakiś kolejny wywiad to jedyne co przychodzi mi do głowy: co ich nakłoniło do takich pomysłów? Wychodzi na to, że mimo niewymagania permanentnego połączenia to i tak takie połączenie jest mocno wskazane, bo gry po prostu będą lepiej wyglądać. Do tego ten Kinect, który potrzebny jest jak pięść do oka. No sory, ale kto normalny będzie wymachiwał rękami czy krzyczał "Xbox TVN24" zamiast po prostu użyć normalnego pilota?? No wielki brat jak nic, to nawet z zakazem stadionowym trzeba się meldować tylko podczas imprez, a tutaj skan twarzy raz na dobe. Nadal trzymam kciuki za MS, ale wyglada to malo optymistycznie mowiac wprost. W takim momencie nie ma tez co czekac na growy tablet od MS, bo będzie to jeszcze bardziej casualowy wypust niż to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yog-Sothoth Opublikowano 26 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2013 Od grania przenośnego w normalne gry to jest 3DS i Vita a nie tablety :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 26 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2013 Jakby jeszcze było w co grać na te platformy to OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 26 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2013 Przenośne konsolki to wymarły gatunek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 26 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2013 Dlatego cieszę sie że skutecznie sobie wybiłem pomysł zakupu PS Vity. Gier jak na lekarstwo. Moze ze 2-3 tytuły, które niewykluczone że wpadną jako ex'y na PS3 lub PS4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 26 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2013 Pomyslalbym i to powaznie nad Vita, gdyby sie okazalo, ze stream z PS4 odbywa sie po sieci lokalnej, a nie via Gaikai. Cioranie w lozeczku przed snem albo na hamaczku - warto :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuczy_król Opublikowano 26 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2013 (edytowane) Te obliczenia w chmurze dla grafiki, fizyki to jak dla mnie tylko bajanie, snują taką fantazję. Może jestem pesymistą albo za stary żeby docenić nowinki, ale nawet w tym artykule było, że "może developerzy jakoś wykorzystają". Zresztą i od strony technicznej wydaje się to nierealne, tzn. kombinować sobie wiadomo, mogą, ale nie ma za bardzo szans żeby to rzeczywiście działało bez ciągłych problemów. Podobna sytuacja była/jest/będzie prawdopodobnie z Vitą która ma być tym czym jest ekrano-pad w WiiU, tylko jako że nie jest to standardowy zestaw każdego posiadacza PS3/PS4 to niewiele ekip w to się bawi (a raczej tylko wewnętrzne studia). Gdyby tylko developerzy nie musieli niczego w związku z tym implementować i była to funkcjonalność realizowana przez samą konsolę, i każdy tytuł mógłby być streamowany. Niestety, patrząc na Vitę, nie ma ona triggerów, jest tylko 1 para przycisków na górze więc to już może być problem. Edytowane 26 Maja 2013 przez borsuczy_król Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yog-Sothoth Opublikowano 26 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2013 (edytowane) Ale ma dotykowy ekran z przodu i dotykowy panel z tyłu, bez problemu można przypisać dodatkowe funkcje. Jakby jeszcze było w co grać na te platformy to OK. Przenośne konsolki to wymarły gatunek. Rzeczywiście, w ogóle gier tam nie ma, za to na smartfonach same "hity" jak Angry Birds i Temple Run.. oh wait.. Miałem telefon z Androidem, gry znudziły mnie po 2 dniach. Mam tablet i sporo gier na nim, ostatnio może z pół roku temu grałem w jakąkolwiek. Vitę z chęcią przytulę jak będę miał kasę, zwłaszcza że dzięku plusowi mam już sporo darmowych tytułów do zassania. Edytowane 26 Maja 2013 przez Yog-Sothoth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 26 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2013 Jest kilka gier na Andka, które dają radę, ale Vita pod tym wzgledem tez jajec nie urywa. Uncharted to jeszcze nie powod zeby wywalac taka kase. Dlatego po cichu liczylem, ze plotki o Xbox Surface okaza sie prawda i MS zapowie swoja mobilna zabawke. Niestety NAWET jesli by sie tak stalo to mozna miec pewnosc, ze poszloby to w strone casuali. Vita bylaby atrakcyjniejsza, gdyby procz wiekszej ilosci gier dodawali co jakis czas kolejne apki, a z tym juz od dawna jest nieciekawie. Poza tym raptem wczoraj sciagnalem sobie z ciekawosci tech demo Epica Citadel. No i powiem, ze kopara mi opadala. UE na telefonach i to w dodatku tych wcale nie wypasionych (dual core 1GHz, 1GB pamięci) po prostu masakruje wizualnie, a przy tym dziala mega plynnie. Jesli devy w koncu zaczna traktowac powazniej (o ile zaczna) Androida to mobilne granie moze miec przed soba swietlana przyszlosc. Mam zainstalowane Angry Birdsy czy ostatnio Carmageddona, ale to sa zabijacze czasu podczas stania w kolejce. Brakuje prawdziwych, duzych i rozbudowanych gier. Wszedzie free2play, mikroplatnosci i socialszajs. Przy okazji tabletów to ciekawe czy X1 wprowadzi jakieś konkretne zmiany do Smartglass. Zapowiadali to dość szumnie, w Forza Horizon faktycznie GPS działał całkiem nieźle, ale poza tym nie wiele. Fajnie byłoby gdyby rozwineli pomysl, bo IMO jest on ciekawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 27 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2013 Tez wlasnie pobralem to demo. I na sgs+ dziala rowniez bardzo plynnie. A to tylko 1 rdzen i 0.5 GB ram. Gameloft powinien sie uczyc. Wysłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_KaszpiR_ Opublikowano 27 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2013 Nie dziwie sie, czemu Microsoft rozdzielil te prezentacje na dwie czesci - pierwsza wbyla dla USA i skupiala sie na elementach tylko dla Ameryki - w tym IPTV (bo nie sadze aby dzialalo to z normalnymi telewizorami, chyba, ze HDTV in przetwarzaja). E3 jest dla reszty swiata - czyli gry. Co do wspomagania gier cloudem - marketing bullshit. Pamietajcie ze takie rzeczy juz robil OnLive. Dziala to dobrze jak masz dobre lacza internetowe, niska jakosc wideo (np urzadzenia przenosne) i serwerownie u kazdego ISP. Z poczatku cloud nada sie do tego, co juz robi - przetwarzania filmow wideo z gier, do hostowania serwerow gier online, gdzie wczesniej gry byly na zasadzie p2p i byly ograniczone z powodu mocy obliczeniowej do 24 graczy. Co do tekstow typu 'volumetric cloud' mozna miedzy bajki wsadzic. Niemniej jest w tym ziarno prawdy. Moim zdaniem te ich cloudy beda jedynie do cut-scenek gdzie wiadomo, jak bedzie sie poruszac kamera - np gra na cinecta typu jedziemy kolejka gorska, kamera przypspawana do wozka, a my machamy rekami aby cos zlapac. Tyle ze to wtedy mogloby byz zalatwione w o wiele prostszy sposob - stream video, czyli prerender. Znajac zycie to kazda cut-scena bazujaca na cloudzie bedzie zie zaczynala od czarnej d.... albo bialego blasku, kiedy to zamaskujemy fakt, ze czekamy te 1~2s na dane z clouda. A jesli beda offloadowac na cloud inne obliczenia, to takie jak fizyka beda lagowac. Chyba, ze wprowadza input lag okolo 50ms. Poczekamy, zobaczymy, na razie [gluteus maximus] nie urywa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yog-Sothoth Opublikowano 27 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2013 Jest kilka gier na Andka, które dają radę, ale Vita pod tym wzgledem tez jajec nie urywa. Uncharted to jeszcze nie powod zeby wywalac taka kase. Dlatego po cichu liczylem, ze plotki o Xbox Surface okaza sie prawda i MS zapowie swoja mobilna zabawke. Niestety NAWET jesli by sie tak stalo to mozna miec pewnosc, ze poszloby to w strone casuali. Vita bylaby atrakcyjniejsza, gdyby procz wiekszej ilosci gier dodawali co jakis czas kolejne apki, a z tym juz od dawna jest nieciekawie. Poza tym raptem wczoraj sciagnalem sobie z ciekawosci tech demo Epica Citadel. No i powiem, ze kopara mi opadala. UE na telefonach i to w dodatku tych wcale nie wypasionych (dual core 1GHz, 1GB pamięci) po prostu masakruje wizualnie, a przy tym dziala mega plynnie. Jesli devy w koncu zaczna traktowac powazniej (o ile zaczna) Androida to mobilne granie moze miec przed soba swietlana przyszlosc. Mam zainstalowane Angry Birdsy czy ostatnio Carmageddona, ale to sa zabijacze czasu podczas stania w kolejce. Brakuje prawdziwych, duzych i rozbudowanych gier. Wszedzie free2play, mikroplatnosci i socialszajs. A po co apki na Vicie? To konsola a nie smartfon. Gier jest na dzień dzisiejszy całkiem sporo - http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_PlayStation_Vita_games - naprawdę z tej listy tylko Uncharted? IMO nigdy nie będzie poważnych pozycji na smartfonach bo jest to nieopłacalne. Duże piractwo + kulawe sterowanie tego nie zmieni. Smartfony to popierdółki i dema technologiczne i tak już zostanie. Wracając do Xbone - będzie region lock. http://www.digitaltrends.com/gaming/microsoft-answers-the-question-of-xbox-one-region-locks/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 27 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2013 Z tej listy to jeszcze Assassins Creed, NFS ale recenzje mają średnie. Call Of Duty to w ogole jakas porazka z ocenami typu 3/10. Reszta ktora by mnie interesowala: Batman, Killzone - status TBA. Mial byc Bioshock, a na chwile obecna cisza o tym jak makiem zasial. Są inne gry, ale zdecydowanie przeznaczonych dla fanów japonskich klimatów, a te nie kreca mnie w ogole. Devsi olewają Vite i takie sa fakty. A apki to jeden z powodów dla ktorego Vita ma sie obecnie tak, a nie inaczej. Same gry to obecnie za malo zeby wygrac z Androidem czy iOS i ide o zaklad, ze duzo osob rozwazyloby zakup, gdyby mogly traktowac PSV nie tylko jako konsole, ale rowniez jako przynajmniej namiastke tabletu. Ale bez apek to się nie stanie. Blokada regionalna? Do przewidzenia. X360 miał i nie spodziewałem się, żeby tym razem miało być inaczej. No big deal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 27 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2013 (edytowane) + kulawe sterowanie tego nie zmieni. Jakie kulawe sterowanie ? A na poważnie, Sony ma wydać w updacie możliwość sparowania z padem od PS3, będzie bezprzewodowo. Edytowane 27 Maja 2013 przez MaciekCi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yog-Sothoth Opublikowano 27 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2013 Nie żartuj, to jest tylko ciekawostka wspierana przez 1/100 gier/developerów. Do tego bardzo wygodna, na pewno będę tak grać w pociągu/autokarze ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 27 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2013 Android od ICS wspiera chyba natywnie pady Bluetooth. Zresztą, sterowanie raz jest lepsze raz gorsze, ale da się to zrobić żeby poziom był akceptowalny. Oczywiście nie ma porównania z gałkami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 27 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2013 (edytowane) http://www.sadistic.pl/korzystanie-z-xbox-one-wg-microsoftu-a-realia-vt201260.htm no co dla achievów pewnie znajdą sie maniaki:D Edytowane 27 Maja 2013 przez HeatheN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuczy_król Opublikowano 28 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2013 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=qK1lmE4v-uw "Yes, you can turn the system completely off," the Microsoft rep said. "This would use no power and turn everything off. We’ll share more details about how it all works later." Edytowane 28 Maja 2013 przez borsuczy_król 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 28 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2013 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 28 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2013 Nie dziwie sie, czemu Microsoft rozdzielil te prezentacje na dwie czesci - pierwsza wbyla dla USA i skupiala sie na elementach tylko dla Ameryki - w tym IPTV (bo nie sadze aby dzialalo to z normalnymi telewizorami, chyba, ze HDTV in przetwarzaja). Co do wspomagania gier cloudem - marketing bullshit. Pamietajcie ze takie rzeczy juz robil OnLive. Dziala to dobrze jak masz dobre lacza internetowe, niska jakosc wideo (np urzadzenia przenosne) i serwerownie u kazdego ISP. HDMI in po cos zostal tam wbudowany. Sterowanie oryginalnym tunerem zapewne przez CEC. Z IPTV tez problemow byc nie musi bo w USA popularne sa urzadzenia tych HDHomeRun, ktore po prostu udostepniaja Ci "sygnal" po sieci na pozostaje urzadzenia. U nas masz bardziej popularne Dreamboxy, glownie do satki. Jesli (znajac MS jakos sprawe skomplikuja) nowy XBox dalby sie zmusic do wspolpracy z tymi urzadzeniami to nie widze powodu, dla ktorego mialo by to u nas nie dzialac. Odnosnie chmury dosc sporo napisane zostalo tu. Trzeba pamietac, ze chodzi o wykorzystanie chmury do odciazenia niektorych obliczen z konsoli a nie streamowania gier jak robil to OnLive czy jak chce to zrobic SONY z GaiKai i wsteczna "kompatybilnoscia". To nie musi wcale wymagac kosmicznych przepustowosci. Problemem moze byc bardziej to, ze nikt nie bedzie sie w to bawic w produkcjach multiplatformowych a exclusive'ow na XBoxa wczesniej zbyt wiele nie bylo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yog-Sothoth Opublikowano 29 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2013 Dorzucę :) http://kwejk.pl/obrazek/1802595/xbox-none.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 29 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2013 Na kolana http://www.oxm.co.uk/54748/xbox-one-specs-are-boosted-by-the-equivalent-of-three-xbox-ones-in-the-cloud/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 30 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2013 Prawda jest taka. Chcą nam wcisnać HTPC z własnym systemem o wyglądzie odtwarzacza VHS. Coraz dalej temu do konsoli, a bliżej do zestawu kina domowego z mozliwością odpalanaia gier. Podobny efekt można uzyskać podłaczając mała skrzynkę PC. Do tego bezprzewodowa myszka i klawiatura. Granice sie zacierają i to nie są już te konsole co ja pamiętam. Ale oczywiiście mam zamiar poczekać i samemu ocenić. Bo niewykluczone że $ony obierze podobny kierunek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_KaszpiR_ Opublikowano 30 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2013 Bo to już są HTPC z funkcją uruchamiania gier dedykowanych na te pudełka Tak jak smartfony - mały komputerek z funkcją telefonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...