Skocz do zawartości
madeleine

vin7 i blue screen - winny program?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od jakiegoś czasu przytrafia się mojemu laptopowi blue screen(złożony pod grafikę 2 i 3D, procesor i7, karta Nvidia GTforce 8GB). Ponieważ zbiega się to mnij więcej w czasie z instalacją nowego programu - FontLab Studio - padło podejrzenie, że to może to powodować. Czy tak może faktycznie być, czy to jakiś głębszy problem? Czy rozwiązaniem mogło by być zainstalowanie programu na dysku zewnętrznym? Przyznam, że jestem nieco laikiem jeśli chodzi o system. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Blue screen'y może powodować wiele czynników. Za mało danych aby cokolwiek stwierdzić. W panelu sterowania wejdź do centrum akcji i z zakładki konserwacja - wyświetl historię niezawodności. Pojawi ci się wykres - powinny tam być uwzględnione wszystkie problemy występujące w systemie (krzyżyk w czerwonym kółku). Naciśnij na kolumnę gdzie takie kółko jest i w oknie poniżej pokaże ci się co spowodowało błąd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłam co poleciłeś. Z ostatnich 3 blue screenow mam 3 komunikaty z którymi nie wiem co robić. Polecenie wyszukiwania rozwiązań nie znalazło żadnych:

Poprzednie zamknięcie systemu przy 10:28:16 na ‎2013-‎07-‎05 było nieoczekiwane.

Nastąpił ponowny rozruch komputera po operacji wykrywania błędów. Wyniki tej operacji były następujące: 0x000000f4 (0x0000000000000003, 0xfffffa8007fd3b30, 0xfffffa8007fd3e10, 0xfffff80003594350). Zrzut zapisano w: C:WindowsMEMORY.DMP. Identyfikator raportu: 070613-41215-01.
 
oraz
 
Nastąpił ponowny rozruch komputera po operacji wykrywania błędów. Wyniki tej operacji były następujące: 0x000000f4 (0x0000000000000003, 0xfffffa800808f5c0, 0xfffffa800808f8a0, 0xfffff8000359a350). Zrzut zapisano w: C:WindowsMEMORY.DMP. Identyfikator raportu: 071013-25147-01.