Jump to content

Recommended Posts

Witam,

kupiłem pod koniec roku dysk 750GB WD scorpio black z gwarancją do 2017 roku.

 

Niestety zaczął się psuć, dziwne trzaski, problem z odczytem. Zgłosiłem więc sprawę do WD, gwarancja ADVANCED z wcześniejszą wysyłką dysku.

Pobrali 500 zł z karty, dzisiaj otrzymałem dysk.

 

Niestety dysk, jest niby scorpio black ale troszkę inny model, dwa jest RECERTIFILED, a trzy gwarancję na stronie pokazuje mi do 2013-11-08.

 

Co z tym fantem zrobić? Czy mogą mi wysłać taki dysk recertyfikowany i skrócić gwarancję?

 

Czy mogę się domagać od nich nowego dysku i jak to zrobić?

Edited by tyszek21432

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie możesz domagać się nowego dysku - na jakiej podstawie? Wyjaśnij tylko kwestie długości gwarancji. W ogóle nie rozumiem po co pytasz nas - masz gwaranta dysku i to z nim załatwiaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...