tyszek21432 Posted July 16, 2013 Report post Posted July 16, 2013 (edited) Witam, kupiłem pod koniec roku dysk 750GB WD scorpio black z gwarancją do 2017 roku. Niestety zaczął się psuć, dziwne trzaski, problem z odczytem. Zgłosiłem więc sprawę do WD, gwarancja ADVANCED z wcześniejszą wysyłką dysku. Pobrali 500 zł z karty, dzisiaj otrzymałem dysk. Niestety dysk, jest niby scorpio black ale troszkę inny model, dwa jest RECERTIFILED, a trzy gwarancję na stronie pokazuje mi do 2013-11-08. Co z tym fantem zrobić? Czy mogą mi wysłać taki dysk recertyfikowany i skrócić gwarancję? Czy mogę się domagać od nich nowego dysku i jak to zrobić? Edited July 16, 2013 by tyszek21432 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
rafa Posted July 16, 2013 Report post Posted July 16, 2013 Nie możesz domagać się nowego dysku - na jakiej podstawie? Wyjaśnij tylko kwestie długości gwarancji. W ogóle nie rozumiem po co pytasz nas - masz gwaranta dysku i to z nim załatwiaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...