Skocz do zawartości
tyszek21432

problem z gwarancją dysku WD

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

kupiłem pod koniec roku dysk 750GB WD scorpio black z gwarancją do 2017 roku.

 

Niestety zaczął się psuć, dziwne trzaski, problem z odczytem. Zgłosiłem więc sprawę do WD, gwarancja ADVANCED z wcześniejszą wysyłką dysku.

Pobrali 500 zł z karty, dzisiaj otrzymałem dysk.

 

Niestety dysk, jest niby scorpio black ale troszkę inny model, dwa jest RECERTIFILED, a trzy gwarancję na stronie pokazuje mi do 2013-11-08.

 

Co z tym fantem zrobić? Czy mogą mi wysłać taki dysk recertyfikowany i skrócić gwarancję?

 

Czy mogę się domagać od nich nowego dysku i jak to zrobić?

Edytowane przez tyszek21432

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie możesz domagać się nowego dysku - na jakiej podstawie? Wyjaśnij tylko kwestie długości gwarancji. W ogóle nie rozumiem po co pytasz nas - masz gwaranta dysku i to z nim załatwiaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...